Auteur Topic: Jubileum Christenunie; tijd voor een feestje?  (gelezen 7337 keer)

nieuw terbregge

• Bekijk profiel
Jubileum Christenunie; tijd voor een feestje?
« Reactie #60 Gepost op: februari 15, 2010, 02:52:31 pm »
Dan toch een vraag. Waar ligt volgens jullie de grens wat de CU minimaal had moeten binnenhalen om te regeren. M.n. Morza e.a. vinden dat er genoeg is binnengehaald. Wanneer was dat volgens jullie niet het geval geweest?

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: februari 15, 2010, 09:47:33 pm »
Waarschijnlijk bedoel je mij en je mag mij Mezza noemen. ;) Ik heb overigens nooit gezegd dat ik vind dat er genoeg is binnengehaald. Ik heb alleen gehamerd op inhoudelijk discussiƫren in plaats van afgaan op onderbuikgevoelens.

nieuw terbregge

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: februari 16, 2010, 03:02:17 pm »
Ok, ik bedoel inderdaad Mezza. En ik bedoel al helemaal geen onderbuikgevoelens. Daar ben ik niet van. Maar dan nog is de vraag: Is te definiƫren hoeveel van de programmapunten in een regeerakkoord gerealiseerd moeten zijn om af te wegen of regeringsdeelname geloofwaardig is? Daarmee rekening houdend met het beperkte aantal zetels.

Ik ben van mening dat de Christenunie te snel ‘ja’ heeft gezegd, maar ik ben waarschijnlijk op dit forum in de minderheid. So be it. Maar kunnen jullie aangeven waar voor jullie de ondergrens lag (in 2007) en ligt (in 2011)?