Auteur Topic: Hoe is het in de hemel?  (gelezen 13068 keer)

Thorgrem

• Bekijk profiel
Hoe is het in de hemel?
« Reactie #105 Gepost op: februari 22, 2010, 10:16:45 am »

quote:

Beepee schreef op 22 februari 2010 om 10:01:
[...]
Satan keek “kritisch” naar God, met grote gevolgen.
Degenen die oprecht onderzoeken herkennen de Bijbelse waarheid. Helaas neem je m.i.  klakkeloos opmerkingen over van degenen die er op Bijbelse gronden zijn uitgezet.
De “propaganda” blaadjes zijn niets anders dan diepgaande  besprekingen van de bijbel
Oprecht onderzoeken naar de organisatie is je verboden als je wachttoren aanhanger bent. Ik wil je wel een handjevol citaten geven uit wachttoren lectuur die daar ondubbelzinnig duidelijk over zijn. Het is slikken of stikken als je eenmaal bij het clubje hoort.

quote:

[...]
Ik heb het m.i. niet over aflaten gehad.
Dat is interessant, je raakt nu al de context van een gesprek volledig kwijt. Ik reageerde op Knoalster die het wel degelijk over aflaten had. Vervolgens reageer jij op mijn reactie. Zonder je enigszins verdiept te hebben in de context zo blijkt.

quote:

Dan ga je  verder met een ongenuanceerde opmerking, die kant noch wal raakt.
In ieder land prediken JG, dus ook in Israël en ook daar zijn er die JG geworden zijn op basis van nauwkeurige kennis.
Speel je nou zo onnozel om het gesprek nog verder te frustreren? Het is een feit dat JG in de Joden geen bondgenoot hebben omdat het twee verschillende geloven zijn, Joden accepteren het NT niet. Kun je linksom of rechtsom praten als brugman en er allerlei irrelevante informatie bijslepen, het veranderd het punt niet wat ik maakte.

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Hoe is het in de hemel?
« Reactie #106 Gepost op: februari 22, 2010, 10:31:45 am »
Modbreak:
Dicht. Dit topic past op geen enkele manier in BF, en gaat ook allang niet meer over de originele vraag.