quote:
Annet schreef op 05 juni 2010 om 15:16:[...]
@ rtfm08
Ik begrijp je niet zo. Je gaat nérgens echt op in, maar probeert wel links en rechts wat opmerkingen te maken die provocerend zijn.
Waarom doe je dat?
Wees dan ook oprecht en ga er inhoudelijk eens op in, maar dit blijft nogal zweverig.
Sorry
De vraag is of het echt provocerend is of dat het iets is wat iemand liever niet wil lezen of horen of wat dan ook.
Mbt homofilie kan ik kort zijn.Het is mi een geaardheid die het heel lastig kan maken om conform Gods Woord te blijven leven.Ook een homofiel is mens en geen haar slechter dan wie dan ook.Dat neemt niet weg dat het niet gaat om wat wij vinden maar dat de Bijbel uitgangspunt is toch ? En dat iedereen daar wat over te zeggen heeft en momenteel anders over denkt is een van de redenen waarom de saamhorigheid begint te kraken in zijn voegen.
De Bijbel is voor mij vrij duidelijk omtrent het samenleven als man en vrouw als het gaat om homofilie.Het kan niet ! Dat zoiets een hele strijd kan zijn is ook duidelijk en dat ieder mens zijn zwakte heeft ook,neemt niet weg dat je de mensen er wel op mag wijzen maar dat is iets anders dan veroordelen !
Het nadeel van een forum als dit is dat tegenwoordig veel wat vanuit de Bijbel wordt aangehaald voorzien wordt van kommentaar als nee maar dat was of nee dat zie je niet goed of .......................
De tendens op dit forum,uitzonderingen daargelaten,is mi te progresssief maar goed dat kan wellicht met leeftijd en andere zaken te maken hebben