Auteur Topic: Plan verbranden koran ‘idioot en gevaarlijk’  (gelezen 5471 keer)

rtfm08

• Bekijk profiel
Plan verbranden koran ‘idioot en gevaarlijk’
« Reactie #45 Gepost op: september 13, 2010, 07:21:43 pm »

quote:

St. Ignatius schreef op 13 september 2010 om 16:29:
[...]

Ja, spiritueel vuurtje. Niet blussen overigens, maar laten oplaaien. Ik was nl. wakker voor het ochtendgebed. Dat doe ik meestal rond 5-6 uur 's ochtends.
Complimenten,ik doe het je niet na.

annabel

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: september 14, 2010, 11:52:24 am »
Ik snap het argument dat in de islamitische wereld Christenen vervolgd worden, dus hoeven wij ook niet zo aardig te zijn, nooit. Het ontstijgt hetargument dat op de kleuterschool vaak gebruikt wordt: ´jamaar hij begon´ niet. Als Christen zou je je toch juist verre van deze ´oog om oog, tand om tand´-gedachten moeten houden. Ik denk niet dat Jezus zou roepen: ´verbrand die korans maar, want in Marokko zetten ze Christelijke hulpverleners het land uit.´ Ik denk altijd dat mensen die zoiets roepen, de woorden van Jezus niet begrepen hebben. God is liefde en geen haatdragend iets.
Overigens zijn er ook Christenen die niet zulke nette dingen doen (of mensen die zich Christen noemen). Ik zou er niet blij van worden als moslims in Nederland wraak gaan nemen omdat wij ook Christenen zijn. Dat is net zo oneerlijk als dit.

ruben1989

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: september 14, 2010, 05:21:00 pm »
Obama heeft een Keniaanse vader en Amerikaanse moeder die woonachtig is op Hawai en waar hij ook bij is opgegroeid. Niets geheimzinnigs aan en zeer algemeen bekend, net zoals dat hij rookt weleens coke heeft gesnoven en regelmatig blowde. Ik zou zeggen: goeie vent hij weet tenminste wat er speelt in de maatschappij en is niet afkomstig uit zo'n door en door diplomatiek milieu als de bushes en de clintons
« Laatst bewerkt op: september 14, 2010, 05:25:37 pm door ruben1989 »

St. Ignatius

• Fiat mihi secundum verbum Tuum
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: september 15, 2010, 03:47:51 am »

quote:

rtfm08 schreef op 13 september 2010 om 19:21:

Complimenten,ik doe het je niet na.
Dank, het valt mij ook niet altijd even gemakkelijk hoor!  :+
"Men zou een pleister op vele wonden willen zijn..." (Etty Hillesum, 1942)