quote:
Nee, maar dat schrijf ik ook niet, ik heb een uitspraak van een CDA-er aangehaald.
quote:
Voor de rest denk ik niet dat er inhoudelijk iets aan de C gaat veranderen. Dat was ook niet het geval toen ze met de PvdA in zee gingen en dat is in het verleden ook niet zo toen ze met de VVD in zee gingen.
En ik denk van wel. In zee gaan met de PVV betekent hoe dan ook concessies doen op het gebied asielbeleid.
\De C van het CDA wordt steeds vager....
quote:
[...]
Verhagen is een uitstekend politicus die het spel goed speelt. En ja, een politicus wil zo veel mogelijk invloed in/op de regering voor zijn partij.
Allicht. Maar met de keuze voor de PVV lijkt hij te kiezen voor de rol van marionet in plaats van de rol van leider van een land.
Daarnaast twijfel ik aan zijn competentie als politicus. Je moet wel erg weinig besef van normen en waarden hebben als christen wil je met de PVV in zee willen gaan.
quote:
Dat heeft het volk tot nu toe altijd gekozen. Nooit is er een partij geweest die de absolute meerderheid had (zover ik weet tenminste).
Nee, en met deze combi is er maar één partij die macht heeft: de PVV.
Wat er ook aan beleid komt, als Wilders cc niet mee wil doen is er geen meerderheid in de kamer.
Dus: Wilders bepaald alles.
En aangezien de PVV al geen democratische partij is zegt dat wel wat vrees ik.