quote:elle schreef op 10 augustus 2011 om 17:03:Ik hou het in de gaten.Overigens kunnen dergelijke verzoeken ook via het Topic Report, het handje linksboven bij de discussie (meld dit item).
quote:
quote:Paul2 schreef op 10 augustus 2011 om 16:55:geachte moderators en iedereen die meeleest,Ik ben bezorgd om de kant waar het topic "[splits] Sabbath, 4e gebod en Paulus" op gaat. Na de post van Kerklid00 geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 16:21 is het mij duidelijk dat Kerklid00 dit forum misbruikt als podium om kwaad te spreken over de katholieke kerk. Wat mij betreft heeft dat topic zijn uiterste houdbaarheidsdatum overschreden: het bederf is ingetreden. Daarom: op slot graag.
quote:Riemer Lap schreef op 07 november 2011 om 16:25:[...]Aansluitend aan het bericht van Paul2 vraag ik maar of het mogelijk is om een aparte draad te maken waarin mensen hun "Grote Babylon" ei kunnen leggen zonder in alle andere draden met dat verhaal te komen.Kan dat?
quote:Trajecto schreef op 07 november 2011 om 18:39:[...]Ja, dat lijkt me wel een goed idee. Zoals je wellicht al wel eens geconstateerd hebt, heb ik al wel eens aangedrongen bij onze medeforummer om een eigen topic te starten. Helaas heeft dat niet echt resultaat. Maar waarom niet een topic Het Grote Babylon gestart? Het lijkt me zeker een idee.
quote:Pooh schreef op 18 september 2011 om 13:28:We doen ons best, maar de crew is nogal onderbezet, en mods hebben ook een leven.
quote:elle schreef op 08 november 2011 om 16:21:[mbr]In deze draad staat dogmatiek vd RKK ter discussie. Dat is wat veel voor 1 draad, maar aangezien veel van deze discussies neerkomen op specifieke verschillen tussen gereformeerd zijn en katholiek is 't hier wat op 1 hoop geveegd.Aangezien de RKK de apostolische geloofsbelijdenis onderschrijft, kan dat in CL besproken worden. Zie ook de policy per forum.Aangezien ook niet-gelovigen en andersgelovigen welkom zijn op dit forum, is er het subforum 'Levensbeschouwing'. Wanneer iemands geloof niet binnen de heel basale Apostolische geloofsbelijdenis past, is dat de plek om je mening uit de doeken te doen.Aangezien de regels van dit forum (zie ook de FAQ) voorschrijven dat opmerkingen over posts en over discussies niet in de discussie thuis horen, zal ik dergelijke posts hier verwijderen. Voor vragen tav beleid kun je terecht in Feedback, kun je een Topic Report aanmaken of een mod mailen (zie FAQ voor adressen).Hier graag back on topic: bevraag katholieken op hun dogma's, maar met respect en binnen de kaders van de AG.[/]