Auteur Topic: vraag om slot  (gelezen 3581 keer)

Paul2

• Bekijk profiel
vraag om slot
« Gepost op: augustus 10, 2011, 04:55:19 pm »
geachte moderators en iedereen die meeleest,

Ik ben bezorgd om de kant waar het topic "[splits] Sabbath, 4e gebod en Paulus" op gaat.

Na de post van Kerklid00 geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 16:21 is het mij duidelijk dat Kerklid00 dit forum misbruikt als podium om kwaad te spreken over de katholieke kerk.

Wat mij betreft heeft dat topic zijn uiterste houdbaarheidsdatum overschreden: het bederf is ingetreden. Daarom: op slot graag.
maar misschien zit ik er wel naast

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2011, 05:03:41 pm »
Ik hou het in de gaten.
Overigens kunnen dergelijke verzoeken ook via het Topic Report, het handje linksboven bij de discussie (meld dit item).
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Paul2

• Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #2 Gepost op: augustus 10, 2011, 05:07:05 pm »
hallo Elle,

bedankt, die knop kende ik nog niet, en ik hoop hem ook nooit te hoeven gebruiken.

groeten,

Paul2
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2011, 05:07:28 pm door Paul2 »
maar misschien zit ik er wel naast

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2011, 01:32:55 am »
Ook mij valt het op dat er weer wat RKkerk bashen lijkt te zijn.
De knop heb ik (nog) niet gebruikt maar wat ik heb gelezen is wel weer zorgwekkend.

[Overigens vandaag iets moois meegemaakt: een PKN-er die zijn excuses aanbood voor het vernietigen van de beelden in hun ex RKkerkgebouw en aangaf dat de overname van het gebouw nu diefstal zou heten. En dat in een klein fries dorpje waar de RKkerk niet meer bestaat :) ]
Mail me maar als je wat wilt weten

Trajecto

• Nulla aetas ad discendum sera
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #4 Gepost op: september 17, 2011, 06:17:29 pm »

quote:

elle schreef op 10 augustus 2011 om 17:03:
Ik hou het in de gaten.
Overigens kunnen dergelijke verzoeken ook via het Topic Report, het handje linksboven bij de discussie (meld dit item).

De afgelopen dagen heb ik een vraag gesteld via het Topic Report in verband met met het topic waarvoor Paul2 dit feedback-topic geopend heeft. Ik krijg echter geen enkele reactie. Komen mijn berichten niet aan?
Gaarne een antwoord.

Thorgrem

• Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #5 Gepost op: september 17, 2011, 07:53:18 pm »
Ik heb deze week een topicreport ingediend tegen kerklid00. Ondaks dat ik er verder niets van vernomen heb heeft een mod enkele bijdragen verwijderd waaronder de door mij aangekaarte. Er wordt dus wel degelijk iets gedaan met de topicreports heb ik het idee.

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #6 Gepost op: september 18, 2011, 01:28:59 pm »
We doen ons best, maar de crew is nogal onderbezet, en mods hebben ook een leven. Soms blijven dingen dus een dag of wat liggen. Het spijt me.

Trajecto

• Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #7 Gepost op: september 18, 2011, 02:53:56 pm »
Oké, ik snap het.
Ik was wat te ongeduldig. :)

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #8 Gepost op: november 07, 2011, 04:25:24 pm »

quote:

Paul2 schreef op 10 augustus 2011 om 16:55:
geachte moderators en iedereen die meeleest,

Ik ben bezorgd om de kant waar het topic "[splits] Sabbath, 4e gebod en Paulus" op gaat.

Na de post van Kerklid00 geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 16:21 is het mij duidelijk dat Kerklid00 dit forum misbruikt als podium om kwaad te spreken over de katholieke kerk.

Wat mij betreft heeft dat topic zijn uiterste houdbaarheidsdatum overschreden: het bederf is ingetreden. Daarom: op slot graag.
Aansluitend aan het bericht van Paul2 vraag ik maar of het mogelijk is om een aparte draad te maken waarin mensen hun "Grote Babylon" ei kunnen leggen zonder in alle andere draden met dat verhaal te komen.
Kan dat?

Trajecto

• Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #9 Gepost op: november 07, 2011, 06:39:34 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 07 november 2011 om 16:25:
[...]
Aansluitend aan het bericht van Paul2 vraag ik maar of het mogelijk is om een aparte draad te maken waarin mensen hun "Grote Babylon" ei kunnen leggen zonder in alle andere draden met dat verhaal te komen.
Kan dat?

Ja, dat lijkt me wel een goed idee. Zoals je wellicht al wel eens geconstateerd hebt, heb ik al wel eens aangedrongen bij onze medeforummer om een eigen topic te starten. Helaas heeft dat niet echt resultaat.
Maar waarom niet een topic Het Grote Babylon gestart? Het lijkt me zeker een idee.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #10 Gepost op: november 07, 2011, 10:47:06 pm »

quote:

Trajecto schreef op 07 november 2011 om 18:39:
[...]

Ja, dat lijkt me wel een goed idee. Zoals je wellicht al wel eens geconstateerd hebt, heb ik al wel eens aangedrongen bij onze medeforummer om een eigen topic te starten. Helaas heeft dat niet echt resultaat.
Maar waarom niet een topic Het Grote Babylon gestart? Het lijkt me zeker een idee.

Ik heb niet de minste behoefte om zo'n draad te openen. Degene die van mening is dat alles wat niet in zijn / haar straatje past kan prima zelf zo'n draad oprichten in een passend subforum.
Enig modderwerk in andere draden waar babylonvervuiling optreed acht ik wel wenselijk maar dat is verder aan de crew om te bepalen.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #11 Gepost op: november 07, 2011, 10:55:36 pm »

quote:

Pooh schreef op 18 september 2011 om 13:28:
We doen ons best, maar de crew is nogal onderbezet, en mods hebben ook een leven.
Ik blijf dit een mooie opmerking vinden!

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
vraag om slot
« Reactie #12 Gepost op: november 08, 2011, 05:18:01 pm »
Elders staat:

quote:

elle schreef op 08 november 2011 om 16:21:
[mbr]In deze draad staat dogmatiek vd RKK ter discussie. Dat is wat veel voor 1 draad, maar aangezien veel van deze discussies neerkomen op specifieke verschillen tussen gereformeerd zijn en katholiek is 't hier wat op 1 hoop geveegd.

Aangezien de RKK de apostolische geloofsbelijdenis onderschrijft, kan dat in CL besproken worden. Zie ook de policy per forum.

Aangezien ook niet-gelovigen en andersgelovigen welkom zijn op dit forum, is er het subforum 'Levensbeschouwing'. Wanneer iemands geloof niet binnen de heel basale Apostolische geloofsbelijdenis past, is dat de plek om je mening uit de doeken te doen.

Aangezien de regels van dit forum (zie ook de FAQ) voorschrijven dat opmerkingen over posts en over discussies niet in de discussie thuis horen, zal ik dergelijke posts hier verwijderen.
Voor vragen tav beleid kun je terecht in Feedback, kun je een Topic Report aanmaken of een mod mailen (zie FAQ voor adressen).

Hier graag back on topic: bevraag katholieken op hun dogma's, maar met respect en binnen de kaders van de AG.[/]

Prima maar dan krijg je het smoor druk omdat er iemand continu valse inlegkunde pleegt, daar namen bij noemt etc,etc. En dat alles om de RKK te beschuldigen en gebruikers alhier in een kwaad daglicht te stellen.
Eerder hadden we een jehovagetuige die zo over het forum stampte, nu deze persoon.

Succes alvast met modderen :) !!!
(lees de laatste post maar die aan mij gericht is....)