Auteur Topic: feedback op "Geruzie op het forum"  (gelezen 5008 keer)

Trajecto

• Nulla aetas ad discendum sera
    • Bekijk profiel
feedback op "Geruzie op het forum"
« Reactie #15 Gepost op: november 28, 2011, 02:10:29 pm »

quote:

Pooh schreef op 28 november 2011 om 13:43:
Trajecto schreef daar zelf het volgende over:

[...]

Op verzoek van Gaitema heb ik daarna de Boom gesloten en gearchiveerd in 't Chatforum. Ik zou niet weten waarom dat een straf voor Trajecto zou zijn.

Klopt.
Sorry dat ik je post niet zag toen ik mijn vorige post aan Knalkaas schreef.
Nou ja, een beetje extra uitleg kan geen kwaad.

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: november 28, 2011, 02:45:28 pm »

quote:

Trajecto schreef op 28 november 2011 om 14:10:
[...]

Klopt.
Sorry dat ik je post niet zag toen ik mijn vorige post aan Knalkaas schreef.
Nou ja, een beetje extra uitleg kan geen kwaad.

Een beetje goed nieuws mag ook wel: het gaat stukken beter met Gaitema inmiddels :)
Er bestaat ook zoiets als mailverkeer ;)
Mail me maar als je wat wilt weten

Knalkaas

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: november 28, 2011, 04:09:24 pm »

quote:

Trajecto schreef op 28 november 2011 om 14:02:
[...]

Hier blijkt toch wel dat je niet goed opgelet hebt Knalkaas. (Ik heb je trouwens niet zo vaak op het forum gezien en je bent zeker meer een meelezer?)
Ik ben niet de oprichter van De Boom maar dat deed Gaitema. Ik geef toe dat men kan gedacht hebben dat ik de gastheer was, doordat ik het tot een gewoonte maakte daar in de middag om rond vier uur koffie te serveren, maar het blijft natuurlijk Gaits topic en hij mag beslissen wanneer hij het topic wil sluiten. (Dat staat trouwens ook in één van de laatste berichten daar -- ik herinner me dat ik er zelf iets over zei.) En in dit verband mag ik waarschijnlijk toch even zeggen, dat ik buiten het forum om weet dat Gaitema De Boom wilde sluiten. Het is geen actie van de mods vanwege ontoelaatbare toestanden maar gewoon een actie op verzoek van de TS zelf.
Uit de koffieschenkerij en de bemiddelende rol die ik op me nam, vorige week bij de ruzie die er in De Boom was en die tot een grote opruimactie leidde kun je misschien de indruk hebben dat ik daar de "gastheer" was maar dat klopt toch niet echt.
Liever niet één forummer met name noemen uit een ingewikkeld gebeuren en die verdedigen zonder te weten hoe de dingen in elkaar zitten.
O help, had ik toch helemaal gedacht dat het jouw boom was... Zo druk was je er altijd mee. Is het nota bene de boom van Gaitema. En een ieder mag doen met z´n boom wat hij wil. Je hoeft hier blijkbaar geen toestemming van de gemeente te hebben, om hier een boom te vellen. Misschien heeft hij hem koudweg omgehakt. In ieder geval ben ik blij dat jij niet bij de takken neerzit.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: december 22, 2011, 04:53:19 pm »
lol :+
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised