Auteur Topic: achtergrond artikele bij het drama in almelo gezocht  (gelezen 1131 keer)

klaasjess

• Bekijk profiel
achtergrond artikele bij het drama in almelo gezocht
« Gepost op: februari 15, 2012, 01:53:21 pm »
Ik was aan het rondstruinen op internet en kwam erachter dat een dode in een tragedie
iemand van onze kerken was.

betreft deze kop van de nd site

GKV Almelo staat stil bij vermoord gemeentelid
ALMELO - In de ochtenddienst van de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) in Almelo is zondag uitgebreid stilgestaan bij het overlijden van gemeentelid Ashana Wahl.

Weet iemand gratis bronnen op internet te vinden die ingaan op de achtergronden van dit drama?

bedankt

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: februari 15, 2012, 03:20:09 pm »

quote:

klaasjess schreef op 15 februari 2012 om 13:53:
Ik was aan het rondstruinen op internet en kwam erachter dat een dode in een tragedie
iemand van onze kerken was.

betreft deze kop van de nd site

GKV Almelo staat stil bij vermoord gemeentelid
ALMELO - In de ochtenddienst van de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) in Almelo is zondag uitgebreid stilgestaan bij het overlijden van gemeentelid Ashana Wahl.

Weet iemand gratis bronnen op internet te vinden die ingaan op de achtergronden van dit drama?

bedankt
Kwestie van haar naam intikken bij google en je kunt allerlei vinden :) och, als wij google niet hadden klik….
Mail me maar als je wat wilt weten

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 15, 2012, 03:33:03 pm »
Omdat ik in Almelo werk, was het het gesprek van de dag daar. Er werd me verteld dat hij een moslim was en zei van een strenge gereformeerde gemeente. Dat dit gedoe zou hebben opgeleverd, waardoor de relatie mede ophield. Dit verhaal werd zo verteld door onze hoofd personeelszaken. Nu ik dit lees gaat het dus om een gereformeerd vrijgemaakte meid. Erg triest dat het zo gegaan is. Ik probeer me dan voor te stellen wat in het hoofd van de jongen omging, die tevens een politieopleiding deed. Hij moet echt vast gelopen zijn in zijn gedachtegang. Een verwarring en gevoel van machteloosheid in zijn denken wat zo doorgewerkt heeft tot een diepe haat. Ik zie zo hoe duistere machten eerst als zogenaamde liefde zich aan je bekendmaken, maar je meesleuren in steeds duisterder gedachtegangen. Achter het masker komt dan de ware aard geleidelijk naar boven.
« Laatst bewerkt op: februari 15, 2012, 03:35:30 pm door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin