Over het GKV Forum > Feedback

[Slotje] Geen hulpverlening nodig

(1/7) > >>

Riemer Lap:
Kan er een slotje op die draad? Het hebben van een herhaling van meningendraad is niet zo zinvol lijkt mij en mijn vraag als TS is wel beantwoord.

elle:
Waarom zou een slotje zinvol zijn wanneer een aantal posters nog steeds zijn best doet om het laatste woord te krijgen?
Tenzij users de zaak op onsmakelijke (en onnavolgbare) wijze laten escaleren, is er doorgaans geen reden tot een slotje.  Wanneer iemand geen zin meer in een discussie heeft, dan trekt hij/zij zich gewoon terug uit de discussie.

Riemer Lap:
quote:elle schreef op 15 mei 2012 om 13:29:
Waarom zou een slotje zinvol zijn wanneer een aantal posters nog steeds hun best doen om het laatste woord te krijgen?
Tenzij users de zaak op onsmakelijke (en onnavolgbare) wijze laten escaleren, is er doorgaans geen reden tot een slotje.  Wanneer iemand geen zin meer in een discussie heeft, dan trekt hij/zij zich gewoon terug uit de discussie.
--- Einde van citaat ---
Nah, je hebt gelijk. Maar in de draad is het niet zo on-topic meer vandaar mijn vraag. Ik laat het echter aan uw wijsheid over  

itsmetoo:
Hulde voor de moderator !

Riemer Lap:
quote:itsmetoo schreef op 15 mei 2012 om 14:32:
Hulde voor de moderator !
--- Einde van citaat ---
Kijk maar uit: Beter te schuilen bij de HEER dan te vertrouwen op mensen met macht. (Psalm 118:9)  

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie