Auteur Topic: Christelijke app voor iphone  (gelezen 3320 keer)

Okie

• Bekijk profiel
Christelijke app voor iphone
« Gepost op: juni 01, 2012, 09:12:15 pm »
Hallo, ik ben app developer en vind het tijd om na een aantal commerciele apps in de appstore mijn kennis op een andere manier in te zetten. Ik heb gedacht om een app te maken met de nbv en de liedbundels of een spel met de 10 mooiste bijbelverhalen (thema in de stad Zwolle). Ik heb dit alleen nog niet uitgewerkt in een concreet idee en voor bundels spelen kopieerrechten mee. Ik ben daarom op zoek naar een goed idee om een gratis app in de appstore te maken waarmee mensen bereikt kunnen worden. Heeft iemand een origineel idee?

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2012, 09:27:16 pm »

quote:

Okie schreef op 01 juni 2012 om 21:12:
Hallo, ik ben app developer en vind het tijd om na een aantal commerciele apps in de appstore mijn kennis op een andere manier in te zetten. Ik heb gedacht om een app te maken met de nbv en de liedbundels of een spel met de 10 mooiste bijbelverhalen (thema in de stad Zwolle). Ik heb dit alleen nog niet uitgewerkt in een concreet idee en voor bundels spelen kopieerrechten mee. Ik ben daarom op zoek naar een goed idee om een gratis app in de appstore te maken waarmee mensen bereikt kunnen worden. Heeft iemand een origineel idee?
Voor de liederen is de stichting die het beheer over het liedboek vd Kerken heeft vast belangstellend voor een gratis app :)
Hetzelfde zal gelden voor het Nederlands Bijbel Genootschap denk ik.
Neem daar eens contact mee op zou ik zeggen.
Mail me maar als je wat wilt weten

itsmetoo

• Itsmetoo
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 01, 2012, 11:00:09 pm »
Waarom nu weer gratis? Apps kosten door de regel al geen drol.
Jesaja 40:1 Troost, troost Mijn volk, zal uw God zeggen,

lokberg

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juli 08, 2012, 10:01:56 pm »
Het zou fantastisch zijn als er zo'n app zou komen.om zo de mensen te bereiken is in deze tijd met deze manier van communicatie. En gratis, ja dan nemen mensen eerder de stap om zo'n app te downloaden.
m.lok

Thorgrem

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juli 09, 2012, 09:43:29 am »
Ik maak regelmatig gebruik van de iOS app Evangelizo. Kijk daar eens naar, werkt best aardig.
Wat ik zou willen van een christelijke app is dat het een totaalplaatje bied. Dat wil zeggen de lezingen door het a, b en c jaar heen (inclusief commentaar), standaard gebeden, heiligen van de dag inclusief hun levensverhaal en bij voorkeur een koppeling naar vandaag de dag en hoe het in het huidige leven ingepast kan worden als voorbeeld. Geloofsbelijdenissen. (het meeste van dit bied Evangelizo). Daarnaast wil ik nog offline de Bijbel (inclusief deuterocanonieke boeken) als naslagwerk, bij voorkeur een NBV om het voor alle denominaties makkelijk te houden. En bij voorkeur ook nog de rozenkrans mooi verwerkt zodat het et behulp van de iPhone gebeden kan worden (met de geheimen dus enz enz).

En dat alles een beetje makkelijk en aantrekkelijk verpakt. En 79 cent is geen bezwaar. ;)