Auteur Topic: Gezochten mensen die mijn Enquete willen invullen  (gelezen 1639 keer)

jorrick

• cjg.tynaarlo.nl
    • Bekijk profiel
Gezochten mensen die mijn Enquete willen invullen
« Gepost op: juli 03, 2012, 01:25:40 pm »
Hoi ik ben Jorrick Appeldoorn en ben lid van jullie buurtgemeente Haren.

Ik ben opzoek naar mensen die een enquête voor mij zouden willen invullen. Voor mijn afstudeer scriptie ben ik namelijk opzoek naar mensen uit de gemeente Tynaarlo die kinderen hebben in de leeftijd van -9maand tot 23jaar.
Het onderzoek gaat over wat de huidige kennis en media behoefte is van de burgers van het CJG - Centrum voor Jeugd en Gezin.

Ik heb de enquêtes op papier met een retour envelop zodat mensen het in hun eigen tijd kunnen invullen en gratis kunnen terugsturen. Deze moet ik aan de man zien te krijgen, iemand toevallig tips?

Gelukkig heb ik natuurlijk ook een digitale versie en ik hoop dat jullie 'mits je in de juiste doelgroep zit' deze voor mij zouden willen invullen.

Hij is de vinden via de site: cjg.tynaarlo.nl
of rechtstreeks via: http://www.thesistools.com/web/?id=285114

Het invullen van de enquête zou mij erg helpen met mijn onderzoek.

De christelijk gereformeerde kerk was ook enthousiast en heeft de enquête via hun mailing lijst naar alle gemeenteleden gestuurd.
Is dat hier ook mogelijk? Zo ja, met wie kan ik dan contact opnemen?

Ken je andere mensen of heb je tips om deze enquete bij zoveel mogelijk mensen uit de doelgroep te brengen, dan hoor ik dat graag.