Auteur Topic: op de man spelen mag weer  (gelezen 3049 keer)

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
op de man spelen mag weer
« Gepost op: juli 09, 2012, 07:46:06 am »
Waarom mag hier nu opeens weer op de man gespeeld worden?
Ik vraag me dat echt af. Iedere keer wordt hier dag in dag uit een aantal forumdeelnemers van allerlei onvriendelijke dingen beschuldigd. Iedere keer wordt er op de man gespeeld en als er een TR over aangemaakt wordt, dan kan de gene die het hardste op de man speelt hier op het forum zonder pardoes een tegenverzoek indienen, en dan trekken de moderatoren zich plotseling terug.
Ik voel me hier niet meer prettig en beschermd op dit forum. Heb al eens een ban gehad, net als Itsmetoo en wens dan ook net als hem serieus onpartijdig behandeld te worden. Helaas blijken de moderatoren partijdig te zijn en daar ben  ik diep in teleurgesteld.
Ik werd de afgelopen week voor paranoïde uitgemaakt, terwijl mijn opmerkingen puur waren gericht over de nagatieve ondertoon waarop Itsmetoo en ik benaderd worden de laatste dagen, tot in den treure! Er wordt iedere keer wat nieuws gevonden om over bezwaren aan te tekenen. Je kan geen boe of bah zeggen, of er wordt negatief op gereageerd. Willen we daar niet op in gaan en geven we dat in de treure aan, wordt er vervolgens lelijk over ons geoordeeld. Er is geen enkel respect voor andere overtuigingen en anders denkenden hier gebleken. Keer op keer. Muggen worden opgeblazen tot olifanten en gerechtvaardigd door een moderator ook nog.
dingen wordt er naar ons toegesmeten als:
"Het zou wenselijk zijn als hij wel zou reageren etc.. Gelul over een x en een Y," wat puur een steekpartij is dat onder water gespeeld wordt. De moderatoren staan dat allemaal toe.
Ik walg daar van. Ik kots dat slappe gedoe uit, echt waar.

Ik heb eigenlijk mijn vertrouwen in jullie verloren.
« Laatst bewerkt op: juli 09, 2012, 07:52:07 am door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

Pooh

  • Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 5794
    • Bekijk profiel
op de man spelen mag weer
« Reactie #1 Gepost op: juli 09, 2012, 08:59:15 am »
Er mag op dit forum niet op de man gespeeld worden. Dat is heel duidelijk, altijd zo geweest ook. Waar we dat zien wordt er ingegrepen.

Maar het is soms knap ingewikkeld om het evenwicht te vinden tussen mensen de ruimte geven om met elkaar in gesprek te gaan, ook over hun eigen gedrag, en het voorkomen van op de man spelen. Als ik iedereen moet gaan bannen die wel eens op de man gespeeld heeft, blijft er op dit forum vrijwel niemand over.

De allerbelangrijkste forumregel blijft: Kijk naar jezelf, niet naar een ander. Als je je ergert aan het gedrag van een ander, maak een TR aan en ga verder niet met hem in discussie. Dat laatste wordt hier voortdurend vergeten. Mensen vliegen elkaar in de haren, en verwachten daarna dat de mods hun rommel wel weer zullen opruimen. Het spijt me, maar daarvoor zijn de mods niet.

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
op de man spelen mag weer
« Reactie #2 Gepost op: juli 09, 2012, 02:34:26 pm »
Het akelige is, dat we trachten het ook uit te voeren om niet in discussie te gaan met de desbetreffende persoon, maar dat die persoon keer op keer (dat gebeurd ook al weken) heel openlijk laat blijken hoe fout het wel niet van die gene die niet reageerd is, om niet te reageren. Dat blijft steken .
« Laatst bewerkt op: juli 09, 2012, 03:53:37 pm door gaitema »
Een nieuwe start is een nieuw begin

gaitema

  • Berichten: 10169
  • Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
op de man spelen mag weer
« Reactie #3 Gepost op: juli 09, 2012, 02:42:33 pm »
Maar, dat was hem. Je mag hier wel een slotje op doen.
Een nieuwe start is een nieuw begin