Auteur Topic: GKB tekst bestand  (gelezen 3378 keer)

michielk

  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
GKB tekst bestand
« Gepost op: juli 08, 2012, 10:58:54 pm »
Weet iemand of er ook een .txt bestand is van het GKB met daarin alle psalmen en gezangen?

elle

  • Moderator
  • Berichten: 7583
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
GKB tekst bestand
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2012, 09:08:21 am »
Ik denk het niet? 'Het GKB' is denk ik die versie die een paar jaar geleden is verschenen? Mijn gemeente heeft daar nooit mee gewerkt, dus wij hebben die versie niet. Wij hebben wel de psalmen, gezangen en het liedboek in txt format. De rest wordt van het web geplukt (soms incl taalfouten, maar die staan in die txtjes overigens ook).
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

michielk

  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
GKB tekst bestand
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2012, 07:07:49 pm »
Inderdaad zo'n soort tekstbestand. Alleen in dat bestand staat niet lied 161, wat ik vorige week in de GKv alhier heb gezongen. Is dat dan uit een nieuwere editie van het GKB?

penguin1978

  • Berichten: 555
  • Kind van de Alverzoener !!!
    • Bekijk profiel
GKB tekst bestand
« Reactie #3 Gepost op: juli 14, 2012, 08:49:44 pm »

quote:

michielk schreef op 14 juli 2012 om 19:07:
Inderdaad zo'n soort tekstbestand. Alleen in dat bestand staat niet lied 161, wat ik vorige week in de GKv alhier heb gezongen. Is dat dan uit een nieuwere editie van het GKB?
Geen flauw idee ... heb alleen gegoogled voor je ... GKB gebruik ik zelf niet ;)
fil 2:9- 11 Daarom heeft God Hem ook uitermate verhoogd en Hem de naam boven alle naam geschonken, opdat in de naam van Jezus zich alle knie zou buigen van hen, die in de hemel en die op de aarde en die onder de aarde zijn, en alle tong zou belijden:

Pooh

  • Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 5794
    • Bekijk profiel
GKB tekst bestand
« Reactie #4 Gepost op: juli 14, 2012, 08:56:07 pm »
Die van penguin is het oude gereformeerde kerkboek. michielk zoekt de nieuwe, die sinds een paar jaar in de GKv gebruikt wordt. Geen idee of die online beschikbaar is, maar in verband met copyright mag je zulke documenten ook niet zomaar doorsturen.

Kortom: hier linken naar een winkel die dat spul verkoopt mag wel, maar linkjes naar zulke bestanden haal ik hier weg.

elle

  • Moderator
  • Berichten: 7583
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
GKB tekst bestand
« Reactie #5 Gepost op: juli 14, 2012, 08:57:35 pm »
Als lied 161 "Heer, U bent mijn leven, de grond waarop ik sta." is, dan is het gewoon van het internet te plukken (los van copyright issues).
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

penguin1978

  • Berichten: 555
  • Kind van de Alverzoener !!!
    • Bekijk profiel
GKB tekst bestand
« Reactie #6 Gepost op: juli 14, 2012, 10:41:40 pm »

quote:

Pooh schreef op 14 juli 2012 om 20:56:
Die van penguin is het oude gereformeerde kerkboek. michielk zoekt de nieuwe, die sinds een paar jaar in de GKv gebruikt wordt. Geen idee of die online beschikbaar is, maar in verband met copyright mag je zulke documenten ook niet zomaar doorsturen.

Kortom: hier linken naar een winkel die dat spul verkoopt mag wel, maar linkjes naar zulke bestanden haal ik hier weg.
Oops sorry, niet stilgestaan dat de link die ik gaf niet had mogen geven ivm copyrights enzo ...
fil 2:9- 11 Daarom heeft God Hem ook uitermate verhoogd en Hem de naam boven alle naam geschonken, opdat in de naam van Jezus zich alle knie zou buigen van hen, die in de hemel en die op de aarde en die onder de aarde zijn, en alle tong zou belijden: