Auteur Topic: Klonen  (gelezen 3073 keer)

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Klonen
« Gepost op: juli 22, 2012, 11:30:48 pm »
Er loopt hier sinds een tijdje een kloon rond van Itsmetoo en ik ben dat gedrag meer dan zat. Lezende mijn mail ben ik niet de enige en ik zou het op prijs stellen dat er gereageerd wordt op de TR's die er door meerdere mensen zijn gemaakt hierover.

Graag reactie omdat de genoemde kloon in gedrag niet veel wijzer lijkt dan zijn bron.
Mail me maar als je wat wilt weten

Peter68

• Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #1 Gepost op: juli 22, 2012, 11:49:33 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 22 juli 2012 om 23:30:
Er loopt hier sinds een tijdje een kloon rond van Itsmetoo en ik ben dat gedrag meer dan zat. Lezende mijn mail ben ik niet de enige en ik zou het op prijs stellen dat er gereageerd wordt op de TR's die er door meerdere mensen zijn gemaakt hierover.

Graag reactie omdat de genoemde kloon in gedrag niet veel wijzer lijkt dan zijn bron.
Ik zou hier niet zo zwaar aan tillen Riemer, als het inderdaad een kloon is ie in elk geval minder stellig en genuanceerder.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #2 Gepost op: juli 22, 2012, 11:59:05 pm »
Als een kloon een reden is om wederom op 1 persoon te schieten dan mag de kloon gewoon eerlijk zijn en zeggen dat hij Itsmetoo is.
Daarnaast is het klonen iets wat buiten de afspraken ligt en deze kloon heel duidelijk op geen enkele wijze meedoet aan een discussie anders dan oneliners en vragen stellen aan anderen. Een kloon zonder mening is dus een clown.

Peter68

• Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #3 Gepost op: juli 23, 2012, 12:13:38 am »
Oké, als het inderdaad buiten de afspraken ligt dan is actie wel gewenst.
Voor de rest zou ik zeggen, laat het van je afglijden en reageer er niet meer op.

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #4 Gepost op: juli 23, 2012, 12:15:12 am »

quote:

Peter68 schreef op 23 juli 2012 om 00:13:
Oké, als het inderdaad buiten de afspraken ligt dan is actie wel gewenst.
Voor de rest zou ik zeggen, laat het van je afglijden en reageer er niet meer op.

Ik zou er niet op reageren als het niet een vorm van niet christelijk handelen zou zijn terwijl de ander het Woord en de Schrift zo hoog in het vaandel heeft.
Een heiden weet niet beter, deze persoon weet wél beter.

Peter68

• Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #5 Gepost op: juli 23, 2012, 12:21:26 am »

quote:

Riemer Lap schreef op 23 juli 2012 om 00:15:
[...]

Ik zou er niet op reageren als het niet een vorm van niet christelijk handelen zou zijn terwijl de ander het Woord en de Schrift zo hoog in het vaandel heeft.
Een heiden weet niet beter, deze persoon weet wél beter.
Snap ik, ik zou er in elk geval niet op reageren. Maar goed ik ben jou niet natuurlijk :P

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #6 Gepost op: juli 23, 2012, 08:16:52 am »
Ik heb nog geen kloon kunnen ontdekken.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #7 Gepost op: juli 23, 2012, 10:21:58 am »

quote:

elle schreef op 23 juli 2012 om 08:16:
Ik heb nog geen kloon kunnen ontdekken.

Grappig. Hoe controleer je dan? Op ip-adres? Dat is eenvoudig te omzeilen immers.

Het gedrag van de genoemde persoon is identiek aan dat van de eerder gebaande persoon. De nieuwe kwam op het moment dat de oude een ban kreeg. De nieuwe speelt op exact dezelfde manier prikkend op de man (steken onder water).
Er zijn hier meerdere die aangeven dat het een kloon is.

Zolderworm

• Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #8 Gepost op: juli 23, 2012, 10:34:39 am »
Ja, dacht je dat je voorlopig eventjes van hem af was, Riemer, komt hij toch opeens weer weer te voorschijn. Dat kan frustrerend zijn.
Ik vind het vooral zo vreemd dat Evangelisch helemaal niet reageert op de suggestie dat hij een kloon van Itsmetoo zou zijn. Als ze mij daarvan zouden betichten, dan zou ik toch ogenblikkelijk op m'n achterste benen staan en heftig ontkennen dat ik een kloon ben van iemand anders. Maar inderdaad kun je een ip-adres gemakkelijk omzeilen tegenwoordig. Er zijn daar zelfs bepaalde websites voor. Dan kun je internetten onder een ander ip-adres. Altijd handig als je een ban hebt. Daarom werkt zo'n ban in de praktijk ook nooit echt. Feitelijk kun je altijd doorgaan onder een andere naam als je dat wilt.
Tato na vicikitsate

grondig christelijk

• Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #9 Gepost op: juli 23, 2012, 11:10:14 am »

quote:

Riemer Lap schreef op 23 juli 2012 om 10:21:
[...]

Grappig. Hoe controleer je dan? Op ip-adres? Dat is eenvoudig te omzeilen immers.

Het gedrag van de genoemde persoon is identiek aan dat van de eerder gebaande persoon. De nieuwe kwam op het moment dat de oude een ban kreeg. De nieuwe speelt op exact dezelfde manier prikkend op de man (steken onder water).
Er zijn hier meerdere die aangeven dat het een kloon is.
smile, ik was de eerste

elle

• Moderator
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #10 Gepost op: juli 23, 2012, 11:23:01 am »

quote:

Zolderworm schreef op 23 juli 2012 om 10:34:
Maar inderdaad kun je een ip-adres gemakkelijk omzeilen tegenwoordig. Er zijn daar zelfs bepaalde websites voor. Dan kun je internetten onder een ander ip-adres. Altijd handig als je een ban hebt. Daarom werkt zo'n ban in de praktijk ook nooit echt. Feitelijk kun je altijd doorgaan onder een andere naam als je dat wilt.

Inderdaad.
Ik sluit niet uit dat ze dezelfde zijn, al zie ik wel nuanceverschillen in postgedrag. Mochten ze dezelfde zijn: zijn bloed komt op hem neer. Eens zal ook zoiets verrekend worden, wanneer de boeken geopend zullen worden.
En verder laat ik het aan de admin over, die kan bij banknopjes. Ik denk dat die geen users gaat bannen op grond van het niet te bewijzen vermoeden dat het een kloon is.
Kortom, gewoon een kwestie van de kerkelijke forumweg bewandelen: vermaningen, OWs en bij uitblijven van inkeer, een ban.
« Laatst bewerkt op: juli 23, 2012, 11:36:12 am door elle »
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Klonen
« Reactie #11 Gepost op: juli 23, 2012, 11:39:14 am »

quote:

Zolderworm schreef op 23 juli 2012 om 10:34:
Maar inderdaad kun je een ip-adres gemakkelijk omzeilen tegenwoordig. Er zijn daar zelfs bepaalde websites voor. Dan kun je internetten onder een ander ip-adres. Altijd handig als je een ban hebt. Daarom werkt zo'n ban in de praktijk ook nooit echt. Feitelijk kun je altijd doorgaan onder een andere naam als je dat wilt.

Zo simpel is het niet. We hebben wel wat meer tools dan alleen ip-adres, en obscure ip's worden sowieso geband.

Maar alleen het vermoeden van een kloon zonder harde bewijzen is geen reden voor een ban, zoals elle hierboven al uiteenzette.

Verder roep ik iedereen nogmaals op om op zijn eigen gedrag te letten, in plaats van op dat van anderen. Dit topic heeft verder weinig nut en gaat dicht.