Auteur Topic: Oude weblogs verwijderen  (gelezen 3601 keer)

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Gepost op: juli 10, 2012, 09:18:31 pm »
Beste administrators,

Lang geleden heb ik hier een weblog gehad. Deze weblog is nog steeds te vinden via google. Kunnen de draadjes met de titel 'weblog van Pleun en Pulpeet' worden verwijderd? Of is dat niet mogelijk?
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

elle

  • Moderator
  • Berichten: 7583
  • The way of the leaf
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #1 Gepost op: juli 10, 2012, 11:45:43 pm »
We gooien het in de groep. Bedenk wel dat het evengoed nog tijden in de cache te vinden is.
"Ask not what the Body can do for you. Ask what you can do for the Body."[/]

Riemer Lap

  • was: okidoki
  • Berichten: 8804
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #2 Gepost op: juli 11, 2012, 12:45:40 am »
Wel leuk dat je weer eens langskomt Pleun!
Mail me maar als je wat wilt weten

Pooh

  • Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 5794
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #3 Gepost op: juli 11, 2012, 08:47:35 am »
Normaalgesproken verwijderen we liever geen oude topics, dat levert van die vreemde verwijzingen in andere topics op. Voor weblogs wil ik op zich best een uitzondering maken, eens kijken of ik ze allemaal kan vinden.

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #4 Gepost op: juli 11, 2012, 03:21:56 pm »
Het was een leuke tijd op dit forum, dat is zeker. Destijds heb ik bewust niet onder mijn eigen naam gepost vanwege privacy. Ik ben er echter niet meer zeker van dat er geen kwaadwillenden zijn die weten dat ik die blog heb geschreven en met de informatie die ze lezen aan de haal gaan. Daarom heb ik liever dat alles wordt verwijderd. Het is al jaren geleden en heb geen zin in gedoe na al die tijd.

Ik hoop dat het lukt.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Pooh

  • Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 5794
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #5 Gepost op: juli 11, 2012, 07:18:55 pm »
Volgens mij is alles weg nu.

Trajecto

  • Berichten: 4990
  • Nulla aetas ad discendum sera
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #6 Gepost op: juli 11, 2012, 07:59:37 pm »
@ Pleun

Als je minder naspeurbaar wilt zijn haal dan ook je onderschrift dat onder al je berichten hier staat weg, want daarin staat een verwijzing naar Hyves. Ik weet niet zo goed hoe Hyves werkt maar als ik via de link daar kom dan zie ik als ik met de muis over het fotootje ga een naam + achternaam.

Pleun

  • Berichten: 5704
  • Burp
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #7 Gepost op: juli 13, 2012, 01:40:14 am »

quote:

Pooh schreef op 11 juli 2012 om 19:18:
Volgens mij is alles weg nu.


Thanx. Alleen het laatste deel (16 meen ik) ben ik vergeten op te slaan, dat is een beetje jammer. Is dat nog te achterhalen voor de geschiedenisboeken?

Ik vind het wel zonde eigenlijk, maar was toen ook wel naief door zoveel te schrijven, ook al was het niet onder mijn eigen naam.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Pooh

  • Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 5794
    • Bekijk profiel
Oude weblogs verwijderen
« Reactie #8 Gepost op: juli 13, 2012, 12:16:57 pm »
Terug openbaar, roep maar als je je backup hebt: De Speelplaats van Pleun (deel 16)