Ik bid ervoor dat de leiders van Israel tot inkeer komen en ophouden met clusterbommen en moordpartijen , illegale kolonisatie en verachting van het palestijnse volk. Daar bid ik voor.
Wat Israel doet en heeft gedaan ten aanzien van de palestijnen, staat in GEEN verhouding tot de paar raketten die af en toe op ze af komen en meestal wat materiele schade veroorzaken.
Men moet hier wel voor ogen houden dat men voor de juiste dingen aan het bidden slaat. Ik word even niet goed hier van de verheerlijking van een land dat door z'n eigen zieke geest uiteindelijk zichzelf zal vernietigen. Als men daar vrede had gewild, dan was het er al geweest. Maar Israel wil helemaal geen vrede, maar gaat liever door met grootschalige uitbuiting en kolonisatie van een groep mens die zwakker zijn dan henzelf. Daarom. als Israel vrede wil zoals het een uitverkoren (hahaha) volk betaamt, dan was het er al wel.
Dat wat in de bijbel staat over Israel en het beloofde land en het uitverkoren volk etc etc etc heeft helemaal geen betrekking op het Israel van vandaag.
Begrijp dat heel goed!