Auteur Topic: Borosso: wordt federatie Europesche staten  (gelezen 5685 keer)

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
Borosso: wordt federatie Europesche staten
« Reactie #30 Gepost op: september 16, 2012, 03:42:12 am »

quote:

learsi schreef op 15 september 2012 om 13:43:
[...]

Goede voorbeelden:

Weer is te zien dat de satan met islam via 2 kanten strijdt.
Want de islam probeert de wereld te onderwerpen aan hun afgod allah. De seculiere wereld krijgt daarvan genoeg en zal als reactie daarop het onderscheid niet meer kunnen maken tussen een afgoderij als islam en het aanbidden van de Enige Ware G'd, zoals de joden en Christenen doen.
Onder het mom de zo populaire stelling iedereen is gelijk zal men alle uitingen, scholen en regels van de bijbel gaan verbieden. Men kan het onderscheid niet meer zien tussen koran en bijbel.

Doet men dat niet, dan zal de islam ons snel gaan onderwerpen in het westen.
Linksom of rechts om, satan LIJKT hier altijd te winnen.

Je weet niet wat er gebeuren gaat. Vele groepen hebben profetiën dan weer sus en dan weer zo uitgelegd.  We kunnen ook gewoon vooral de beelden tot ons nemen. Hoe ziet de hoer van Babilon er uit? Zo? Wees dan op je hoede voor alles wat er op lijkt. Hoe ziet het beest er uit? Zo? Wees dan op de hoede voor alles wat er op lijkt. Hoe ziet de draak er uit? Zo? Wees dan op de hoede voor alles wat er op lijkt.

Hoe meer er zichtbaar wordt, hoe meer je ziet. De tijd zal het leren en God openbaard op zijn tijd.
Een nieuwe start is een nieuw begin

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: september 16, 2012, 03:45:36 am »
Europa lijkt op Babel.
Het midden oosten lijkt op Babel.
Heel de wereld lijkt op Babel.
Waarom? Omdat overal de mensen in meerderheid onderworpen zijn aan de god van deze wereld.

Hun drie éénheid:
de duivel. (vader)
de antichrist (zoon)
de hoer van Babilon. (geest)
« Laatst bewerkt op: september 16, 2012, 03:46:52 am door gaitema »

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: september 16, 2012, 03:52:47 am »

quote:

learsi schreef op 15 september 2012 om 13:36:
[...]

Onderdaad gaitema, zo is het.
Terrorisme is synoniem voor islam, is het niet?
Dat moet keihard bestreden worden.

Kijk naar de gebeurtenissen omwille van een onnozel filmpje over mohammed.
zie http://www.elsevier.nl/we...-achter-antiislamfilm.htm

Kijkend naar de aard van de reactie van de islamieten, dan zie je de eindtijd perikelen beschreven in de bijbel, al haast gebeuren.

Ik legde de klemtoon sarcastisch. Onze regeringen uit de westerse wereld wordt als goed omschreven, maar volgens vele joodse Rabijnen wordt het terecht voor heidens aangezien. Onze regeringen maakt ook deel van satans wereldsysteem uit. Dat herken je aan het individualisme, abortuswetgevingen, verschillen tussen arm en rijk, grote conflicten, onrust, hoge schulden, chaos en verwarring etc..

Als het westen de ware God niet kent en het midden oosten ook niet, dan is het dus allemaal verkeerd en kan het ook niet goed af lopen.

Jij suggereerd dat heel de wereld allah zal dienen, ik denk eerder in de richting van een meer progressieve oecumanische interreligieuze godsdienst.
« Laatst bewerkt op: september 16, 2012, 03:55:33 am door gaitema »

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: september 16, 2012, 12:34:22 pm »

quote:

grondig christelijk schreef op 15 september 2012 om 16:43:
learsy het si geen onnozel filmpje, ook wij ageren regen films als jesus christ superstar, de monthypytonvariant, en vergelijkbare zaken. wat wel opmerkelijk is de vaagheid rond de maker...zo stop je dus een lont in een kruitvat

Je mag je ongenoegen late blijken, je mag en moet zelfs laten weten dat je jezelf gekwetst voelt. Maar hebben we gewelddadige zaken zien gebeuren na de film "Jezus Christ superstar"?

Het is overduidelijk dat de islam een gewelddadige afgoderij is.
Uiteraard moet de maker voorzichtig zijn met de waarheid over mohammed te verspreiden. Een dergelijke film over satanisten is nog minder gevaarlijk.

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: september 16, 2012, 12:39:10 pm »

quote:

Trajecto schreef op 15 september 2012 om 17:20:
[...]

Nu stel je het dus anders dan moslims het zien. Zowel joden als christenen worden geacht dezelfde god als de moslims te aanbidden. (En dat is dan Allah.)
En Arabisch-sprekende christenen noemen God ook Allah, volgens mij.

Lees de koran en je zult niet kunnen ontkennen dat hun afgod allah absoluut geen JHWH, G'd van Israël is. Eerder een anti-god. Wanneer G'd inderdaad de koran zou hebben gegeven als derde testament, dan zou dat met alle respect schizofreen zijn. Want heel veel wordt er in ontkend en verdraaid.

Het is de islamitische leugen door de seculiere wereld opgepikt, dat ook de islamieten voor het gemak maar in onze JHWH, G'd van Israël geloven zouden. Maar niets is minder waar.

De islamitische afgod tracht boven JHWH, de G'd van Israel te staan. (allah akbar).
Echt, lees de koran en je zult zien dat allah een anti-god is en de koran een anti-bijbel.

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: september 16, 2012, 12:40:47 pm »

quote:

gaitema schreef op 16 september 2012 om 03:42:
[...]

Je weet niet wat er gebeuren gaat. Vele groepen hebben profetiën dan weer sus en dan weer zo uitgelegd.  We kunnen ook gewoon vooral de beelden tot ons nemen. Hoe ziet de hoer van Babilon er uit? Zo? Wees dan op je hoede voor alles wat er op lijkt. Hoe ziet het beest er uit? Zo? Wees dan op de hoede voor alles wat er op lijkt. Hoe ziet de draak er uit? Zo? Wees dan op de hoede voor alles wat er op lijkt.

Hoe meer er zichtbaar wordt, hoe meer je ziet. De tijd zal het leren en God openbaard op zijn tijd.

Eens, en op dit moment past de islam akelig goed in het plaatje.
Wanneer iets anders dat meer doet moet deze theorie ook weer worden verworpen om niet in een wurgende kerkleer te blijven hangen. De bijbel tezamen met de gebeurtenissen hebben het laatste woord.

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: september 16, 2012, 12:44:52 pm »

quote:

gaitema schreef op 16 september 2012 om 03:52:
Jij suggereerd dat heel de wereld allah zal dienen, ik denk eerder in de richting van een meer progressieve oecumanische interreligieuze godsdienst.

Denk je werkelijk dat de islam zich zal aanpassen of zal laten inlijven door een andere religie? Oecumenische samenwerking met de islam zal pas kunnen
-wanneer men mohammed zal aanvaarden als DE profeet.
-wanneer men Jezus als een profeet ziet en niet als zoon van G'd.
-wanneer Jezus niet gekruisigd is en niet is opgestaan.

Iets waar de vrijzinnige christelijke tak mogelijk in zou kunnen meegaan. Maar er zullen heel veel islamitische invloeden vereist zijn, wil de islam zich laten inlijven.

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: september 16, 2012, 02:05:07 pm »
Dus toch een oorlog tussen twee blokken in de wereld. Het oosten en het westen.
Ik geloof niet dat de wereld Islamitisch wordt.  Ik zie daar geen aanleiding toe.
Ik geloof dat de Rabijnen gelijk hebben die beweren dat deze twee blokken met elkaar de oorlog zullen voeren. Ik geloof daarmee wel dat de Islamitische landen proberen een Jihad tegen het westen te houden. De spanningen tussen oost en west kennen we nu al.
« Laatst bewerkt op: september 16, 2012, 02:13:56 pm door gaitema »

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: september 16, 2012, 02:20:19 pm »

quote:

gaitema schreef op 16 september 2012 om 14:05:
Dus toch een oorlog tussen twee blokken in de wereld. Het oosten en het westen.
Ik geloof niet dat de wereld Islamitisch wordt.  Ik zie daar geen aanleiding toe.
Ik geloof dat de Rabijnen gelijk hebben die beweren dat deze twee blokken met elkaar de oorlog zullen voeren. Ik geloof daarmee wel dat de Islamitische landen proberen een Jihad tegen het westen te houden. De spanningen tussen oost en west kennen we nu al.
Ik kan en wil je niets opleggen. Mijn advies is blijf goed kijken naar alle gebeurtenissen in de wereld en ook met betrekking tot de islam.

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: september 16, 2012, 03:25:09 pm »
Nou, je kon wel ergens een punt hebben. Die Mahdi van de Islam kan wel eens in de vorm van een nieuwe wereldleider komen die de moslims door wonderen en kracht weet te overtuigen: "ik ben jullie Mahdi".

Kan maar zo.
« Laatst bewerkt op: september 16, 2012, 03:25:32 pm door gaitema »

Ozombi

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: september 18, 2012, 06:10:15 am »
Ik denk dat learsi - israel omgekeerd - eerder iets tegen de islam en de moslims
heeft dan dat ie er 1 zinnig woord over kan zeggen, en ik begin me er aan te
storen dan zo`n vrome " gelovige " het tegenovergestelde denkt en schrijft
van wat ie zou behoren te doen. De boodschap van de grote Meester is nog niet
zo tot hem doorgedrongen. Het bijbelse masker begint doorzichtig te worden.
« Laatst bewerkt op: september 18, 2012, 06:11:53 am door Ozombi »

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: september 18, 2012, 01:06:06 pm »
Je vijanden lief hebben bedoel je :)

Ozombi

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: september 18, 2012, 01:41:03 pm »
Zo zou je t kunnen zeggen, zeker als je vooroordeel is
dat de islam en/of moslims de vijand is. Ook is de ene
mens niet de andere, welk label die ook heeft gekregen.

Chaim

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: september 18, 2012, 05:50:44 pm »

quote:

gaitema schreef op 12 september 2012 om 17:26:
Volgens Borosso van de de top in Brussel moeten we als Europa opweg gaan naar een federatie van Europesche Staten. Met andere woorden: de verenigde staten van Europa worden. Dat is volgens hem noodzakelijk voor de toekomst.

Dus, het romeinse rijk is weer in opkomst dames en heren
Geen goede zaak. De Paus merkte terecht op dat er niets over God in de Europesche grondwet staat en er eigenlijk wel in had moeten staan.

wijziging achteraf: volgens mij bedoelen ze de Europesche banken Unie. Nog geen verenigde staten van Europa als advies.

De Chinese economie groeit, de Russische economie groeit, de Indiase economie groeit, de Turkse economie groeit, de Braziliaanse economie groeit... China koopt Europese schulden op, investeert enorm in Afrika, bemoeit zich meer en meer met de wereld, en wordt machtiger en machtiger...
Ik ben persoonlijk heeeeel erg voor een Verenigd Europa. We kunnen nu nauwelijks concureren: onze bedrijven gaan naar landen waar ze het personeel veel goedkoper kunnen krijgen. En veelal betreft het discutabele regimes. Soms worden mensen - direct of indirect - door overheden gedwongen vrijwel gratis te werken voor onze bedrijven in bijv. Azië.

Europa verliest mede daardoor vele banen en steeds meer Europeanen verdienen zodoende geen geld meer. De koopkracht daalt en overheid moet steeds meer mensen een uitkering betalen. We lijden er allemaal onder, terwijl goedkope (en soms corrupte) landen nog steeds in de lift zitten.
Bedrijven zijn beesten, gericht op winst. De economie loopt hongerig door de voordeur ons land uit (en de miljardairs zijn er gemiddeld weer 14% op vooruit gegaan).

Of we verbieden onze bedrijven zaken te doen met discutabele landen, of we proberen er samen, als eenheid, wat van te maken, te innoveren, met nieuwe en kwalitatieve producten te komen, te concureren.
Agnost

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: september 18, 2012, 09:13:04 pm »

quote:

Ozombi schreef op 18 september 2012 om 13:41:
Zo zou je t kunnen zeggen, zeker als je vooroordeel is
dat de islam en/of moslims de vijand is. Ook is de ene
mens niet de andere, welk label die ook heeft gekregen.

Als je goed zou lezen dan zou je begrijpen dat ik niets tegen de mens islamiet heb, maar wel alles tegen de afgoderij islam.

Vader G'd verafschuwt afgoderij namelijk.
Dus de afgoderij hekelen, maar de mens erachter als slachtoffer zien. Het oordeel is aan g'd en niet aan mij, gelukkig.

Maar G'd laat in Zijn Woord op vele en vele plekken zien dat Hij Wraak zal nemen op de vijanden van Israël, zoals Hij altijd al gedaan heeft leert de bijbel en noemt daarbij nu eenmaal de namen van de volken en landen. of Jij Ozombi dat nu leuk vindt of niet.
« Laatst bewerkt op: september 18, 2012, 09:14:57 pm door learsi »