Auteur Topic: woonvoorziening bollenstreek  (gelezen 1462 keer)

Air

• Bekijk profiel
woonvoorziening bollenstreek
« Gepost op: oktober 15, 2012, 02:29:44 pm »
Stichting Tulpenborgh i.o. is een initiatief in samenwerking met Profilazorg  met als doel het voor hun kinderen met een verstandelijke beperking   een woonvoorziening  te realiseren in de Bollenstreek.

Er is plaats voor ca. 12 jongeren in de leeftijd van 17-25 jaar. Op dit moment hebben zich al 7 jongeren aangemeld.
Wij willen voor elke jongere een eigen appartement (ca. 55 m2) met aparte slaapkamer, woonruimte met keukenblok en een aparte douche/wasgelegenheid.
Daarnaast zal er een gezamenlijke ruimte komen.

Van de jongeren verwachten wij een redelijke mate van zelfstandigheid.
Van de ouders vragen wij de bereidheid om mee te denken en deel te nemen aan de voorkomende werkzaamheden en activiteiten.
Heeft u interesse in ons project en wilt u zich aanmelden of heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met ons : e-mail adres  info@denkspellen.nl

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
woonvoorziening bollenstreek
« Reactie #1 Gepost op: oktober 26, 2012, 12:45:25 am »
Even wat opmerkingen van een collega in de sector:
- zorg dat je een @profilazorg adres krijgt zodat je professioneler over komt dan met een eigen webnaam. Denkspellen.nl is niet de zorgaanbieder denk ik?
- Geef aan dat Profilazorg een nadrukkelijk Christelijk / Evangelische achterban kent. Dat ontbreekt in je openingspost en mag best genoemd worden :)
- Benoem ook gerust dat Profila een goede naam heeft in de sector! Wees daar trost op en maak er gebruik van ;)
- Kun je een regio aangeven waarin je de klanten zoekt? Dat maakt het voor ouders eenvoudiger om in te steken. "Bollenstreek" zegt  mij niets nl.
- als laatste: benader de diakenen in de ruime regio rond de vestigingsplek!
Zoek contact met Dit Koningskind en andere organen. Op die wijze kun je zorgen dat het project kans van slagen heeft.

Vanuit mijn organisatie (Foveo) ken ik Profila als zeer goed in de zorg namelijk.
En elk initiatief van ouders om plek voor hun kinderen te organiseren dragen wij een warm hart toe  :)
« Laatst bewerkt op: oktober 26, 2012, 12:52:45 am door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten