quote:
Adinomis schreef op 20 oktober 2012 om 17:32:[...]
Zoals je het hier stelt kan ik het met je eens zijn.
Er waren wel wat opmerkingen waarvan ik denk dat je wat genuanceerder moet zijn.
Je noemde de moslims bijv.: satans volgelingen. Misschien kun je beter zeggen dat ze misleid zijn door de satan. Van Anne van der Bijl weet ik dat hij naar zelfmoordterroristen ging om het evangelie te vertellen. Deze mensen barstten in tranen uit, namen de bijbel aan en kwamen tot de conclusie dat ze in het vangnet van Satan waren terechtgekomen.
Inderdaad is de islamiet een slachtoffer van de afgoderij welke satan heeft opgezet en eren de satan denkend dat hij allah is.
quote:
Van de vervolgde christenen horen we hoe ze hun vijanden liefhebben, door de kracht van de Heilige Geest, ondanks het feit dat ze gefolterd worden. Christus is ook voor de moslims gestorven.
Christus is voor de mens achter de moslim gestorven, als G'd hen tenminste aanraakt om tot Jezus te komen. Maar een goed voorbeeld is Walid Shoebat, de ex terrorist van de PLO die nu het evangelie predikt, van Israël houdt en waarschuwt tegen de afgoderij islam.
http://www.youtube.com/watch?v=XJUBGd6mnv4&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=9Q7pdlIcCB8&feature=relatedVoor wie weinig tijd heeft, tussen de 38-ste en 45 min!
quote:
De Palestijnse predikant Naim Khoery in Bethlehem is vóór een politieke oplossing van twee staten.
Hier wordt het al gevaarlijk hoor, Vader G'd laat in Zijn Woord immers duidelijk weten dat voor Hem Israël ondeelbaar is ! Dus een tweestaten-oplossing is geen oplossing van G'd maar van satan en dus allah.
quote:
Hij erkent de aanspraak van Israël op het land. Maar als Israëli's en Palestijnen gezamenlijk een democratie zouden vormen, zal het voortbestaan van Israël niet mogelijk zijn. Want de Palestijnen vertegenwoordigen een enorm aantal mensen, waardoor ze ruim de meerderheid krijgen. Hij zegt dit dus voor het behoud van Israël. Zo iemand kun je geen volgeling van Satan noemen.
Sorry, maar het Beloofde land Israël opdelen is tegen de Wil van G'd de Vader zoals Hij het ons in de bijbel leert. Als het niet de Wil is van g'd, van wie is het dan?
quote:
En wie weet is dat een tussentijdse oplossing.
Ik wilde het niet aanhalen, maar je komt er zelf mee. Een tussen oplossing die de islam zoekt om uiteindelijk zoals de koran voorschrijft, Israël over te nemen in zijn geheel. Kijk naar Gaza. Veel gedoe om geweest en uiteindelijk stemt Israël in met een onafhankelijke staat Gaza in ruil voor vrede. Dat hadden ze nooit moeten doen, want islam en satan dus allah is onbetrouwbaar en daarmee zijn volgelingen. Er zijn sinds de terugtrekking van Israël uit Gaza nog nooit zoveel raket aanvallen geweest op Israëlische burgerdoelen.
Vader G'd noemt niet voor niets de bewoners van Gaza in Zijn Woord al bastaarden!
Zacharia 95 Askelon zal het zien en bevreesd zijn, evenals Gaza, en het zal hevig beven, ook Ekron, omdat zijn verwachting wordt beschaamd. De koning zal uit Gaza verdwijnen en Askelon zal onbewoond zijn.
6 De bastaard zal in Asdod wonen; Ik zal de trots van de Filistijnen uitroeien.quote:
Maar het is niet het uiteindelijke doel van God.
Juist ! En dus is het de wil van de satan die verhinderen wil dat het Uitverkoren Volk Israël in het door G'd beloofde land Israël woont. Instemmen met een tweestaten-oplossing is instemmen met het planvan allah en dus satan.
Joel 32 zal Ik alle heidenvolken bijeenbrengen
en hen doen afdalen naar het dal van Josafat.
Daar zal Ik met hen een rechtszaak voeren,
vanwege Mijn volk en Mijn eigendom Israël,
dat zij onder de heidenvolken verstrooid hebben.
Mijn land hebben zij verdeeld.
3 Zij hebben het lot geworpen over Mijn volk.
Zij gaven een jongen voor een hoer;
zij verkochten een meisje voor wijn, zodat zij konden drinken.quote:
Overigens vind ik dat je een goed zicht op de profetieën hebt, waar ik best wat van leer.
Dat is wederzijds, ik leer ook veel van jou, dank. O.a. om soms iets genuanceerder te zijn,

Dat is niet mijn sterkste punt weet ik. Ik citeer uit de bijbel, of men het nu leuk vind of niet. Of men mij er nu aardig om vind of niet, is voor mij bijzaak.