Auteur Topic: israel nieuws dat de linkse media niet bereikt  (gelezen 11218 keer)

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #15 Gepost op: januari 17, 2013, 07:34:23 pm »
De reden dat ik ooit mijn lidmaatschap op "christenen voor Israël" heb opgezegd, is vanwege hun kwaadsprekerij over de kerken. Ik werd er zo bang van, dat ik er niets meer van wilde horen.

Dat heb ik meer dan tien jaar vol gehouden. Nu volg ik een nieuwe kijk hier op.
De waarheid ligt vaak in het midden. Je moet het niet in de flanken zoeken.
Een nieuwe start is een nieuw begin

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: januari 17, 2013, 07:50:05 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 16:59:
Persoonlijk vind ik de foto op de website al niet echt objectief.
Israëlische militairen en een zogenaamde islam vrouw die daar de dupe van is.
Ik mis op de foto dan ook de bom die ze stiekem probeert in het Beloofde land te smokkelen.

Hoe zou Amnesty of de kranten hebben gerapporteerd bij de vele malen dat JHWH, de G-d van Israël Hoogst Persoonlijk streed voor Zijn volk Israël? l hun vijanden doodde? Vrouwen, kinderen en dieren?

Of het volk Israël er direct opdracht toe gaf, de vijand uit te roeien tot op de laatste kind of vrouw toe. Waar G-d Zelfs Israël strafte wanneer het niet deed uit medelijden, tegen de opdracht van G-d in, Hij had opgedragen.

Amnesty en de kranten zouden over schande schrijven.
De Verenigde Nazi's (VN) zouden moord en brand gillen. Ze zouden Israël en G-d veroordelen, notabene in ons eigen Den-Haag.

Maar het was nu eenmaal G-d Zijn Wil dat van hun vijanden niets bleef leven.
En als G-d dat wil dan is dat rechtvaardig, ook al begrijpen we dat misschien moeilijk.
Dus gaan we lekker zeggen dat het Gods wil is en kunnen we ons daar achter verschuilen.
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken....

Nu al mijn buik vol van dit topic :X
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: januari 17, 2013, 08:18:18 pm »

quote:

Ozombi schreef op 17 januari 2013 om 19:04:
Kan dit geneuzel over het huidige land Israel eens stoppen? Duidelijk is dat de leiding van dit landje niet deugt en dat veel van de huidige bewoners ervan niet deugen. Als Israel vandaag in de zee wegzakt, zal niemand dat heel erg vinden.  (behalve learsi)
G-d zal het erg vinden en met hem de ware christenen. Antisemieten zullen er inderdaad om juichen of net doen of het hen om het even is. Klopt !

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: januari 17, 2013, 08:22:40 pm »

quote:

gaitema schreef op 17 januari 2013 om 19:34:
De reden dat ik ooit mijn lidmaatschap op "christenen voor Israël" heb opgezegd, is vanwege hun kwaadsprekerij over de kerken. Ik werd er zo bang van, dat ik er niets meer van wilde horen.

Christenen voor Israël spreekt nooit kwaad over de kerk, want ze zijn zelf de kerk. Wat ze wel doen is in de kerk (waarvan zij deel uitmaken) de slapers wakker schudden. Gelukkig schudden ze vele broeders wakker, net als Bart Repro, Jan van Barneveld en Dirk van Generen.

Het is tijd om hard te bidden voor onze kerken en eens te beginnen naar g-d te luisteren, zoals laatstgenoemde dat zo mooi omschrijft in dit artikel.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 08:23:27 pm door learsi »

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: januari 17, 2013, 08:24:26 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 17 januari 2013 om 19:50:
[...]
Dus gaan we lekker zeggen dat het Gods wil is en kunnen we ons daar achter verschuilen.
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken....
Nee, we wijzen op de schrift waaruit dat duidelijk blijkt, Riemer, we zeggen dus niet zomaar lukraak dingen, dat is iets anders.
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2013, 08:24:56 pm door learsi »

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: januari 17, 2013, 10:35:19 pm »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 20:24:
[...]

Nee, we wijzen op de schrift waaruit dat duidelijk blijkt, Riemer, we zeggen dus niet zomaar lukraak dingen, dat is iets anders.
Verhip, vergat ik even dat alleen de Learsi uitleg geldig is in deze draad. Sorry. En doei daarom....

Zolderworm

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: januari 18, 2013, 12:37:15 am »
Tjonge dit is wel de meest zinloze discussie die ik hier tot nu toe heb gezien. Aan de ene kant een stelletje halve zolen die denken dat God en de Satan zich persoonlijk met de kwestie bezighouden, en aan de andere kant een stel mensen die maar niet begrijpen dat de eersten simpele zielen zijn, die nu eenmaal door een gebrek aan hersenkronkels niet anders kunnen dan simplistisch denken. Hoe lang kan dit nog doorgaan? Je kunt net zo goed tegenover een stel apen gaan klagen dat ze geen verstand van wiskunde hebben. Totaal zinloos.
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 12:38:50 am door Zolderworm »
Tato na vicikitsate

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: januari 18, 2013, 12:42:03 am »

quote:

Zolderworm schreef op 18 januari 2013 om 00:37:
Tjonge dit is wel de meest zinloze discussie die ik hier tot nu toe heb gezien. Aan de ene kant een stelletje halve zolen die denken dat God en de Satan zich persoonlijk met de kwestie bezighouden,
Dat snap ik nog :)
Ik zie ook mensen (geen halve zolen!) die een beperking hebben op visionair gebied....

quote:

en aan de andere kant een stel mensen die maar niet begrijpen dat de eersten een stel simpele zielen zijn, die nu eenmaal door een gebrek aan hersenkronkels niet anders kunnen dan simplistisch denken.
Dat soort kwalificatie zul je mij niet zien geven. Het is voor Learsi erg belangrijk dat hij dit doet. Respect voor zijn vasthoudendheid daarin, anderzijds van mijn kant de vraagtekens of zijn grondmotivatie juist is maar daar is al een ander forumdeel voor.

quote:

Hoe lang kan dit nog doorgaan? Je kunt net zo goed tegenover een stel apen gaan klagen dat ze geen verstand van wiskunde hebben. Totaal zinloos.
Ik vrees dat apen sneller leren maar heb geen behoefte om hier les te geven  _O_

HarryK

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: januari 18, 2013, 01:05:11 am »

quote:

Ozombi schreef op 17 januari 2013 om 19:04:
Kan dit geneuzel over het huidige land Israel eens stoppen? Duidelijk is dat de leiding van dit landje niet deugt en dat veel van de huidige bewoners ervan niet deugen. Als Israel vandaag in de zee wegzakt, zal niemand dat heel erg vinden.  (behalve learsi)
Als Israël vandaag in de zee wegzakt, zal de hele wereld verstijfd van schrik staan. Want dat is niet zomaar even een natuurramp als dat zou gebeuren.

quote:

Zolderworm schreef op 18 januari 2013 om 00:37:
Tjonge dit is wel de meest zinloze discussie die ik hier tot nu toe heb gezien. Aan de ene kant een stelletje halve zolen die denken dat God en de Satan zich persoonlijk met de kwestie bezighouden, en aan de andere kant een stel mensen die maar niet begrijpen dat de eersten simpele zielen zijn, die nu eenmaal door een gebrek aan hersenkronkels niet anders kunnen dan simplistisch denken. Hoe lang kan dit nog doorgaan? Je kunt net zo goed tegenover een stel apen gaan klagen dat ze geen verstand van wiskunde hebben. Totaal zinloos.

Weet je wat zinloos is?
In een (volgens jou) zinloze discussie zulke zinloze reacties plaatsen.

Ozombi, Zolderworm:
Doe niet zo ontzettend kinderachtig.
Je bent hier nu eenmaal op een christelijk/gereformeerd forum.
Als je een discussie onzinnig vind, bemoei je er dan niet mee.
Laat degenen die dat wel zinnig vinden, hun gang gaan.
En als dat alleen Learsi is, dan heeft hij zijn eigen topic.
so what ...
Dear Jesus, i have a problem ... it's me

Dear child, I have the answer ... it's Me

Ozombi

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: januari 18, 2013, 03:49:46 am »
@HarryK ::
Het is niet kinderachtig. Dit is al de zoveelste pro-Israel + anti-Palestijnen draad en het is elke keer nog onzinniger als daarvoor. Doelloos en ergerlijk. Forum-spam.

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: januari 18, 2013, 07:58:14 am »

quote:

learsi schreef op 17 januari 2013 om 20:22:
[...]

Christenen voor Israël spreekt nooit kwaad over de kerk, want ze zijn zelf de kerk. Wat ze wel doen is in de kerk (waarvan zij deel uitmaken) de slapers wakker schudden. Gelukkig schudden ze vele broeders wakker, net als Bart Repro, Jan van Barneveld en Dirk van Generen.

Het is tijd om hard te bidden voor onze kerken en eens te beginnen naar g-d te luisteren, zoals laatstgenoemde dat zo mooi omschrijft in dit artikel.

Learsi: we hebben er genoeg over gehad.
Het is wel een keer mooi zo.
Een nieuwe start is een nieuw begin

Zolderworm

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: januari 18, 2013, 10:10:55 am »

quote:

HarryK schreef op 18 januari 2013 om 01:05:
[...]
Als Israël vandaag in de zee wegzakt, zal de hele wereld verstijfd van schrik staan. Want dat is niet zomaar even een natuurramp als dat zou gebeuren.

Nou, stijf van schrik? Maar de gezamenlijke hulpdiensten zullen wel weer tot actie komen, dan. Al zullen een hoop mensen denken: Ver van m'n bed. Ik ga weer verder met hamburgertjes bakken.

quote:

Weet je wat zinloos is?
In een (volgens jou) zinloze discussie zulke zinloze reacties plaatsen.

Dat het zinloos is wat ik doe, is geheel jouw opvatting. Zo hebben we allemaal onze mening. En dat is fijn.

quote:

Ozombi, Zolderworm:
Doe niet zo ontzettend kinderachtig.
Je bent hier nu eenmaal op een christelijk/gereformeerd forum.
Als je een discussie onzinnig vind, bemoei je er dan niet mee.
Dan bemoeien wij er ons juist mee. Want dan wordt het pas echt leuk om je ermee te bemoeien. Ik merk wel dat je mij nog niet zo goed kent. Misschien moet je eens even wat informatie over mij inwinnen bij Small Brother.

quote:

Laat degenen die dat wel zinnig vinden, hun gang gaan.
En als dat alleen Learsi is, dan heeft hij zijn eigen topic.
so what ...
Ja, lekker gelijkgestemden onder elkaar. Nou ja, de leiding van dit forum heeft voor die optie niet gekozen. En daar hebben ze gelijk in, want een forum met andersdenkenden erbij is veel interessanter.
Tato na vicikitsate

Zolderworm

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: januari 18, 2013, 10:17:33 am »

quote:

gaitema schreef op 18 januari 2013 om 07:58:
[...]Learsi: we hebben er genoeg over gehad.
Het is wel een keer mooi zo.

Nou, hoewel ik het altijd verre van eens ben met Learsi, vind ik wel die jij, Gaitema, niet de aangewezen persoon bent om tegen Learsi te zeggen dat hij moet stoppen. Ik bedoel maar: hoeveel megabyte geheugen neemt het nou eigenlijk op dit forum in beslag, als hij gewoon doorgaat? Dat zal toch, al met al, niet zoveel zijn. Daar ligt toch niemand wakker van.
En als jij genoeg hebt van zijn opmerkingen in deze draad, dan open je de draad toch gewoon niet. Ik vind de opmerkingen van Learsi en die van Harmoniezoeker psychologisch beschouwd juist zo interessant. Met name Harmoniezoeker. Je krijgt er dan een goed beeld van hoe de menselijke geest werkt. En dat is boeiend. Laat deze mensen toch vooral niet stoppen. Ik wil ze horen! Net zoals ik zo graag de vleermuizen en doeroecoeli's wil zien in het nachtdierenhuis in Burgers Zoo.
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2013, 10:32:11 am door Zolderworm »
Tato na vicikitsate

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: januari 18, 2013, 12:40:45 pm »

quote:

Riemer Lap schreef op 17 januari 2013 om 22:35:
[...]

Verhip, vergat ik even dat alleen de Learsi uitleg geldig is in deze draad. Sorry. En doei daarom....
:w Riemer!

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: januari 18, 2013, 12:59:47 pm »