Auteur Topic: israel nieuws dat de linkse media niet bereikt  (gelezen 12469 keer)

learsi

• Bekijk profiel
israel nieuws dat de linkse media niet bereikt
« Reactie #75 Gepost op: januari 23, 2013, 10:23:43 pm »

quote:

Peter68 schreef op 23 januari 2013 om 22:15:
[...]
Misschien moet je één van de dagen dat je niks te doen hebt besteden aan begrijpend lezen en het fatsoenlijk benaderen van anderen!

Niks te doen? Ik heb altijd wel iets te doen, alleen datgene wat ik leuk vind om te doen. Ik verveel me nooit.

Moslimknuffelaar is iemand die met islam knuffelt. Staat zelfs in het woordenboek.

Peter68

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: januari 23, 2013, 10:30:00 pm »

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 22:23:
[...]

Niks te doen? Ik heb altijd wel iets te doen, alleen datgene wat ik leuk vind om te doen. Ik verveel me nooit.

Moslimknuffelaar is iemand die met islam knuffelt. Staat zelfs in het woordenboek.

Even een eerlijke mening van mijn kant:

ach laat ook maar, er valt me jou niet te praten.

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: januari 24, 2013, 02:15:24 am »
-
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2013, 01:00:37 pm door Riemer Lap »
Mail me maar als je wat wilt weten

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: januari 24, 2013, 10:51:03 am »
Zie hier een bericht dat Israël eindelijk actief en niet alleen meer passief middels media de valse "palestijnse"propaganda gaan aanpakken in een poging het oprukkende antisemitisme in de wereld te keren.

Eindelijk tegengas vanuit Israel tegen valse anti-Israel propaganda

Peter68

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: januari 24, 2013, 11:17:42 am »
Dit illustreert nu precies de manier waarop je telkens weer reageert op vragen.

quote:

learsi schreef op 23 januari 2013 om 22:06:
[...]

Weet je wat, ik doe mijn ding, doe jij dit? Als moslimknuffelaar ga jij ze dan het evangelie brengen. Ik heb gewoon zoveel vrije tijd over Peter; 4 dagen weekend per week die ik zelf naar eigen hand kan inzetten. Een dag per week de boel fysiek op kantoor controleren en de andere 2 thuis "werken".

Ik ga nog een keer proberen uit te leggen waarom je manier van reageren weerstand bij me oproept.

Jij hebt een mening over een bepaalde kwestie en deponeert die hier in het forum.

Laten we voor  het gemak jou mening 'wit' noemen. Vervolgens worden er door o.a. mijzelf vraagtekens geplaatst bij 'wit'. Eigenlijk vraag ik simpelweg of er geen randen 'grijs' aan het wit zouden kunnen zitten. Vervolgens ga jij beweren dat ik het dus 'zwart' zie en staan we ineens lijnrecht tegenover elkaar.

Zo gaat het ook in dit voorbeeld: ik stel een vraag over de manier waarop Moslims zijn onderwezen en opgevoed en pats: ik ben een Moslim knuffelaar.

Ik heb al eens eerder gevraagd, zou je genegen zijn de zaken iets genuanceerder te beschrijven?

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: januari 24, 2013, 03:07:27 pm »

quote:

Peter68 schreef op 24 januari 2013 om 11:17:
Dit illustreert nu precies de manier waarop je telkens weer reageert op vragen.

Ik ga nog een keer proberen uit te leggen waarom je manier van reageren weerstand bij me oproept.

Jij hebt een mening over een bepaalde kwestie en deponeert die hier in het forum.

Laten we voor  het gemak jou mening 'wit' noemen. Vervolgens worden er door o.a. mijzelf vraagtekens geplaatst bij 'wit'. Eigenlijk vraag ik simpelweg of er geen randen 'grijs' aan het wit zouden kunnen zitten. Vervolgens ga jij beweren dat ik het dus 'zwart' zie en staan we ineens lijnrecht tegenover elkaar.

Zo gaat het ook in dit voorbeeld: ik stel een vraag over de manier waarop Moslims zijn onderwezen en opgevoed en pats: ik ben een Moslim knuffelaar.

Ik heb al eens eerder gevraagd, zou je genegen zijn de zaken iets genuanceerder te beschrijven?

Ik zal je het uitleggen Peter.
Voor deze reactie was ik in een ander topic bezig waar men mij Israël knuffelaar noemde, waarop ik reageerde dat ik liever een Israël knuffelaar was en G'd Zijn uitverkoren Volk knuffel, dan een islam knuffelaar die satans aanhangers knuffelt.

Dat woord islam-knuffelaar zat nog in mijn hoofd en paste ik hier inderdaad ietwat te enthousiast toe op jou. Mede doordat prikkelbaar werd doordat ik wederom moest aangeven niets tegen de islamieten te hebben, maar alles tegen de afgoderij islam.

Mijn excuus bij deze dat ik het woord dat in mijn hoofd zat door de andere topic daardoor te snel op jou toepaste.
Maar voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen de islamiet als mens, en wil ook zeker niet dat de islamieten of "palestijnen" worden uitgemoord, zoals Riemer mij geheel onterecht verweet.

Ik wil alleen maar dat de "palestijnen" :
- of israel erkennen als beloofde land van de Joden waardoor ze net als de andere arabieren in Israël gewoon kunnen leven in Israël.
- of israel geheel verlaten en elders in arabië bij hun soortgenoten gaan wonen.

Peter68

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: januari 24, 2013, 08:52:45 pm »

quote:

learsi schreef op 24 januari 2013 om 15:07:
[...]

Ik zal je het uitleggen Peter.
Voor deze reactie was ik in een ander topic bezig waar men mij Israël knuffelaar noemde, waarop ik reageerde dat ik liever een Israël knuffelaar was en G'd Zijn uitverkoren Volk knuffel, dan een islam knuffelaar die satans aanhangers knuffelt.

Dat woord islam-knuffelaar zat nog in mijn hoofd en paste ik hier inderdaad ietwat te enthousiast toe op jou. Mede doordat prikkelbaar werd doordat ik wederom moest aangeven niets tegen de islamieten te hebben, maar alles tegen de afgoderij islam.

Mijn excuus bij deze dat ik het woord dat in mijn hoofd zat door de andere topic daardoor te snel op jou toepaste.
Maar voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen de islamiet als mens, en wil ook zeker niet dat de islamieten of "palestijnen" worden uitgemoord, zoals Riemer mij geheel onterecht verweet.

Excuses aanvaard!

quote:

Ik wil alleen maar dat de "palestijnen" :
- of israel erkennen als beloofde land van de Joden waardoor ze net als de andere arabieren in Israël gewoon kunnen leven in Israël.
- of israel geheel verlaten en elders in arabië bij hun soortgenoten gaan wonen.
Is dit niet te hoog gegrepen voor ons als mensen. Moeten we dit niet gewoon al biddend aan God overlaten?

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: januari 25, 2013, 12:55:59 pm »

quote:

Peter68 schreef op 24 januari 2013 om 20:52:
Is dit niet te hoog gegrepen voor ons als mensen. Moeten we dit niet gewoon al biddend aan God overlaten?

Het zou inderdaad fantastisch zijn als in alle christelijke kerkgenootschappen hiervoor massaal de gebeden tot G-d werden opgezonden. Maar daar schuilt nu juist het probleem, dat gebeurd zelden, omdat men niet inziet dat de strijd van de "palestijnen" tegen het uitverkoren volk Israël, een van satan is.

Verder zouden we als christenen massaal en openlijk de wereld moeten wijzen op de Schrift en Israël steunen in haar strijd om het Beloofde Land, ipv meehuilen als een wolf in schaapsklederen met de wereld, tegen Israël, zoals nu teveel gebeurd.

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: januari 25, 2013, 03:03:15 pm »
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2013, 03:06:48 pm door learsi »

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: januari 25, 2013, 04:15:49 pm »

callista

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: januari 25, 2013, 04:20:11 pm »

quote:

laat maar learsi - de site van Ben Kok is te treurig  voor woorden. :X

zoveel discriminatie kom je maar zelden tegen. [lees ook de reacties daar]
maar iedereen kan hier zelf over oordelen.
maar ik ben niet verrast - ik had die site alleen al eerder van je verwacht.
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2013, 04:20:51 pm door callista »

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: januari 25, 2013, 04:33:02 pm »

quote:

callista schreef op 25 januari 2013 om 16:20:

laat maar learsi - de site van Ben Kok is te treurig  voor woorden. :X
Ik begrijp heus wel dat jij je hierbij veel meer thuis voelt.
Instructie filpje op "palestijnse" TV

callista

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: januari 25, 2013, 04:35:18 pm »

quote:

learsi schreef op 25 januari 2013 om 16:33:
[...]

Ik begrijp heus wel dat jij je hierbij veel meer thuis voelt.
Instructie filpje op "palestijnse" TV
zielig learsi - spoor je wel?

dingo

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: januari 25, 2013, 04:35:38 pm »
Als de Israeli's nou gewoon vertrekken uit Israel en pas terugkomen als Jezus terugkomt dan is het probleem ook opgelost en hoeven wij die Israel-afgoderij op dit forum niet meer te lezen.

learsi

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: januari 25, 2013, 05:33:02 pm »

quote:

dingo schreef op 25 januari 2013 om 16:35:
Als de Israeli's nou gewoon vertrekken uit Israel en pas terugkomen als Jezus terugkomt dan is het probleem ook opgelost en hoeven wij die Israel-afgoderij op dit forum niet meer te lezen.

Precies, zoals de satan het wil !
Daarbij aanbidden de Joden JHWH, de G'd van Israël, Abraham, Isaac en Jacob, de Vader van onze Jezus Christus. Of euh Dingo, geef je hiermee toe stiekem toch een andere god te aanbidden en niet JHWH, de G'd van Israël, Abraham, Isaac en Jacob, de Vader van onze Jezus Christus?