quote:Pooh schreef op 25 januari 2013 om 14:22:Goede vraag. Topic is weg, ik kan hem ook niet vinden.
quote:
quote:wimnusselder schreef op 25 januari 2013 om 21:50:Ik had die vraag 20/1 ook gesteld per e-mail via pooh@forum.gkv.nl.
quote:wimnusselder schreef op 27 januari 2013 om 12:42:Hoi Pooh,[...]Nog een raadseltje: ik krijg die e-mail nu (pas) terug als onbezorgbaar...Dat is wél het e-mail adres dat in je profiel staat en de enige manier die ik ken om jullie als moderatoren te bereiken anders dan via het forum zelf.Met v&Vriendengroet,Wim
quote:callista schreef op 27 januari 2013 om 13:52:kun je er dan geen nieuw topic over openen?
quote:wimnusselder schreef op 27 januari 2013 om 15:10:Hoi callista,[...]Heb ik in zekere zin gedaan: geloofsgesprekken: Christus delen, de verdeeldheid voorbij.Toen ik dat deed wilde ik teruglinken naar en voortbouwen op wat ik en anderen al in "één heilige, algemene, christelijke kerk" hadden geschreven (dat inderdaad door mij gestart was), maar die kon ik toen niet meer vinden.Met v&Vriendengroet,Wim