quote:
Trajecto schreef op 02 februari 2013 om 20:02:[...]
Ja klopt!
Er zijn nu wel dingen in bespreking: Riemers idee voor zelfstandige voortzetting staat in de koelkast en Wim verkent nu de mogelijkheid van een soort voortzetting, maar mocht het allemaal onverhoopt niet lukken dan is er wellicht aan SetFire te denken.
Ik denk dat voortzetting van dit forum een logische stap zal zijn.
Naast dat denken tel ik op dat in de begroting van de deputaten het forum opgenomen is voor 2013 en 2014.
Besluiten tot opheffing heb ik niet kunnen vinden op het landelijk niveau, ik denk eerder dat de betrokken deputaten niet eens weten wie we zijn met ons allen en wat ons bindt / drijft.
Een nieuw forum is prima te doen, layout zou dan anders zijn maar op verzoek van Wim onderneem ik nu geen actie. Het kan altijd nog en is binnen 2 werkdagen te regelen. Daarbij denk ik wel aan een vorm a la Rorate waarin een duidelijke democratie van de gebruikers is ten opzichte van de beheerders (dwz: een ieder is verantwoordelijk, niet alleen de administratieve eigenaar).
Maar voor nu: Wim is aan zet en druk bezig. Ik zou zeggen: SUCCES WIM EN ZEGEN TOEGEWENST!!!!