Auteur Topic: afscheidtopic voor deelnemers, lezers en passanten  (gelezen 13278 keer)

grondig christelijk

• Wat was, Dat is, Zal zijn
    • Bekijk profiel
afscheidtopic voor deelnemers, lezers en passanten
« Gepost op: februari 06, 2013, 10:18:31 pm »
Ik heb me gemeld bij setfire en neem daarmee alvast een beetje afscheid van dit forum, goede en slechte tijden, maar jullie deelnemers zijn een stukje van mijn leven geworden.

wie gaat naar setfire

Riemer Lap

• was: okidoki
  • @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2013, 10:46:40 pm »
Ik wacht voorlopig af wat er gaat gebeuren.
Daarnaast was ik al op credible onder een nickname en nu onder mijn eigen naam.
Mail me maar als je wat wilt weten

gaitema

• Zeg maar gait
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2013, 11:16:40 pm »
Wie had dat gedacht! Na jaren hebben we eindelijk een vorsteltopic, komt er promt achter aan een afscheidstopic vanwege het eindigen van het forum :D
Een nieuwe start is een nieuw begin

grondig christelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2013, 11:22:09 pm »

quote:

gaitema schreef op 06 februari 2013 om 23:16:
Wie had dat gedacht! Na jaren hebben we eindelijk een vorsteltopic, komt er promt achter aan een afscheidstopic vanwege het eindigen van het forum :D
leuk, ga jij je melden bij setfire?

Trajecto

• Nulla aetas ad discendum sera
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 06, 2013, 11:47:40 pm »

quote:

gaitema schreef op 06 februari 2013 om 23:16:

Tja, het kan vreemd lopen.
Nou, ik ben benieuwd of we nog wat concreters horen over wat men hier doet met het forum, alleen maar simpelweg sluiten of de inhoud toch ergens te raadplegen houden.
Het is een week geleden dat we de aankondiging van Pooh kregen en er beginnen mensen afscheid te nemen.
Zouden we misschien nog iets horen vanuit het level van de besluitvormers?

grondig christelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: februari 07, 2013, 12:14:20 am »

quote:

Riemer Lap schreef op 06 februari 2013 om 22:46:
Ik wacht voorlopig af wat er gaat gebeuren.
Daarnaast was ik al op credible onder een nickname en nu onder mijn eigen naam.

ik schreef elders...jij onderschat de ten principale besluitvorming, na de uitkristallisering van invalshoeken binnen de GKV, Dat dit ons overvalt zegt me genoeg. Ik lees de doelstelling (voor een elk beschikbaar) van dit forum en de motivering (samengevat) "het forum heeft binnen GKV zijn werk qua bewustwording gedaan"

Hoezo tegenstelling....hoezo instrument om
GKV-verlaters toch nog te bereiken. Werkelijk een onderschat fenomeen denk ik.....

daarbij....overviel het ons, geen voorsignaal...gewoon een klinisch besluit op basis van statistieken,,,geen voormelding dar dit aan de orde was,,,geen waarschuwing zodat leden even nadenken en konden kiezen voor `actiever. Gewoon plompverloren mededeling.

zie eens de intro op dit forum;

Op het GKv forum kan iedereen terecht. Gereformeerd of niet. Christen of niet. Op het forum kun je mee discussiëren over allerlei onderwerpen. Het is dus niet zo dat dit forum exclusief voor gereformeerd-vrijgemaakten is. Het forum is er juist om de dialoog te bevorderen: enerzijds naar buiten toe met iedereen buiten deze kerk en anderzijds ook naar binnen toe.

en dan de mededeling dat het forum binnen GKV zijn werk kennelijk heeft gedaan...ik neem afscheid....maar wel met een bepaalde smaak in de mond
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2013, 12:23:18 am door grondig christelijk »

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: februari 07, 2013, 12:24:15 am »
Zie elders mijn opmerking richting Wim.
Riemer Lap in "Einde van het forum"

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: februari 07, 2013, 12:25:29 am »

quote:

grondig christelijk schreef op 07 februari 2013 om 00:14:
[...]

ik schreef elders...jij onderschat de ten principale besluitvorming, na de uitkristallisering van invalshoeken binnen de GKV, Dat dit ons overvalt zegt me genoeg. Ik lees de doelstelling (voor een elk beschikbaar) van dit forum en de motivering (samengevat) "het forum heeft binnen GKV zijn werk qua bewustwording gedaan"

Hoezo tegenstelling....hoezo instrument om
GKV-verlaters toch nog te bereiken. Werkelijk een onderschat fenomeen denk ik.....

daarbij....overviel het ons, geen voorsignaal...gewoon een klinisch besluit op basis van statistieken,,,geen voormelding dar dit aan de orde was,,,geen waarschuwing zodat leden even nadenken en konden kiezen voor `actiever. Gewoon plompverloren mededeling.

zie eens de intro op dit forum;

Op het GKv forum kan iedereen terecht. Gereformeerd of niet. Christen of niet. Op het forum kun je mee discussiëren over allerlei onderwerpen. Het is dus niet zo dat dit forum exclusief voor gereformeerd-vrijgemaakten is. Het forum is er juist om de dialoog te bevorderen: enerzijds naar buiten toe met iedereen buiten deze kerk en anderzijds ook naar binnen toe.

en dan de mededeling dat het forum binnen GKV zijn werk kennelijk heeft gedaan...ik neem afscheid....maar wel met een bepaalde smaak in de mond
Ik deel je verbazing.

grondig christelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: februari 07, 2013, 12:33:04 am »

quote:

Het bijzondere is dat dit zo plompverloren hier werd en wordt gedropt, (sluiting) dat ook vanuit de moderatoren geen signaal werd ontvangen, dat ze kennelijk wel of niet werden betrokken en dat geen recht wordt gedaan aan deelnemers, ze niet gehoord zijn op enigerlei wijze, dat onderschat wordt dat ( hoe beperkt ook) dir forum voor mensen een uitkomst kan zijn en zo zijn er vele argumenten...ik denk toch te gaan schrijven...maar twijfel ook...

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: februari 07, 2013, 12:34:08 am »

quote:

grondig christelijk schreef op 07 februari 2013 om 00:33:
[...]

Het bijzondere is dat dit zo plompverloren hier werd en wordt gedropt, (sluiting) dat ook vanuit de moderatoren geen signaal werd ontvangen, dat ze kennelijk wel of niet werden betrokken en dat geen recht wordt gedaan aan deelnemers, ze niet gehoord zijn op enigerlei wijze, dat onderschat wordt dat ( hoe beperkt ook) dir forum voor mensen een uitkomst kan zijn en zo zijn er vele argumenten...ik denk toch te gaan schrijven...maar twijfel ook...
Mail naar Wim N. zou ik zeggen. Hij lijkt er mee bezig te zijn.

Ozombi

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: februari 07, 2013, 05:32:43 am »
Ik ben absoluut NIET verbaasd.

Het is natuurlijk een spijtige en merkwaardige gang van zaken. Helaas is dit er slechts één van klein belang. Aangezien er een spijtige en merkwaardige zaak van groot belang onaangeraakt blijft, treft mij deze verbazing geenszins.
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2013, 05:33:37 am door Ozombi »

wimnusselder

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: februari 07, 2013, 07:45:24 am »
Hoi Ozombi,

quote:

Ozombi schreef op 07 februari 2013 om 05:32:
Aangezien er een spijtige en merkwaardige zaak van groot belang onaangeraakt blijft...

Welke?

Met v&Vriendengroet,

Wim

Hendrik-NG

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: februari 07, 2013, 09:57:48 am »

quote:

grondig christelijk schreef op 06 februari 2013 om 22:18:
Ik heb me gemeld bij setfire en neem daarmee alvast een beetje afscheid van dit forum, goede en slechte tijden, maar jullie deelnemers zijn een stukje van mijn leven geworden.

wie gaat naar setfire

Ik heb intussen al (enige tijd) een "tweede huis" gevonden op Credible...

(Al hoop ik natuurlijk nog steeds een beetje dat degenen die de eindverantwoordelijkheid hebben voor dit forum op andere gedachten komen...)
'De roeping van de mens is mens te zijn!'

Riemer Lap

• @ werkt altijd.
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: februari 07, 2013, 10:10:57 am »
Wil een ieder een inhoudelijke evaluatie schrijven in Evaluatie over het forum ?

Zolderworm

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: februari 07, 2013, 10:19:48 am »
Nou, het zegt wellicht alles over een van bovenaf gedirigeerde structuur binnen het GKV. Waarschijnlijk wordt alles in principe van bovenaf bepaald, zonder dat men zich werkelijk verdiept in wat zich op de lagere niveaus afspeelt. Althans dat is mijn indruk. Een dergelijk tamelijk ongeïnteresseerd opheffen van het forum zou in lijn kunnen zijn met de stijl hoe het er binnen de gereformeerde kerken op zich aan toe gaat. Althans dat vermoed ik, maar ik kan het mis hebben. Ik krijg de indruk dat er in de leiding personen zitten voor wie het begrip democratische besluitvorming nog moet worden uitgevonden, en die zich feitelijk niet echt verdiepen in het 'volk', om het zo maar even te noemen. Of die zich niets gelegen laat liggen aan signalen van onderaf. Maar goed, dat is het beeld dat ik heb: maar ik kan het mis hebben en is het iets anders; ik hoor immers zelf niet bij de gereformeerde kerk en kom er nooit. Maar zo'n besluit doet mij vermoeden dat ik gelijk heb.
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2013, 11:51:43 am door Zolderworm »
Tato na vicikitsate