quote:
mandarijn schreef op 13 februari 2013 om 19:18:Zal ik zeker doen,barst nl van de vragen.
Het is momenteel wel een kakafonie in mijn hoofd.
En het enen moment denk ik dat god me weer heeft verlaten en het andere moment voel ik hem en jezus zo intens.
Dan merk ik in kleine dingen dat ie er toch is als de nood aan de man is,maar het is overweldigend voor me dat wel.
Woon in Cap aan de ijssel,das vlak bij Rotterdam,beetje ver weg vrees.
Weet wel dat ik een makkelijk geschreven bijbel nodig heb dara ik ze anders niet begrijp,om mij een kinder bijbel,hahaha.
Dag Mandarijn! Welkom!
Nu zie ik dat Elle je wel een bijbel wil geven. Zelf ben ik een vrijwilligers bij het Nederlands Bijbelgenootschap. We zouden je als groep van de werkgroep er ook wel een nieuwe cadeau willen geven. Een jongerenbijbel. Al wonen wij dan weer in het Oosten van het land. Ik heb wel een vriend wonen in Berg Ambacht die een vriendin had in Rotterdam die bekend is met de evangelische kringen daar.
Ik zou wel voor je willen informeren en via hem zouden we je ook de bijbel kunnen geven. Verder raad ik je aan ook eens te mailen met ds. Pieter Boomsma. Inmiddels met pensioen (emiraat), maar was actief in de Youth for Christ beweging onder andere en heeft veel mensen mogen helpen.
Hij was onze predikant en woont in ons dorp. Hij kan je zeker verder helpen. Heeft overal zijn contacten en het zou me niet verbazen als hij je zeggen kon waar je naar toe kan in Rotterdam.
Ik wil wel eerst contact met hem opnemen als je dat graag hebt, zo dat hij naar je reactie kan uit zien. Maar net wat je prettig vind. Een hele aardige wijze man, zijn site is:
http://www.pieterboomsma.eu/Verder schiet er me een uitspraak van een pater te binnen die zich met de bevrijdingspastoraat bezig hield (in de Rooms Katholieke kerk exorgisme genoemd). Hij zei: "God is geen God die mensen in de hel gooit, maar een God die mensen uit de hel red."
Nog een uitspraak van een evangelist schiet me te binnen:
"door angst, ontmoediging en intimidatie slaagt satan er in om overwinnaars van God te laten geloven, dat ze verliezers zijn."
Je bent een gezegende overwinnaar van Jezus

!
Ik heb anders ook nog gegevens van een vrouw die in het satanisme zat, maar bekeerd is tot het christendom. Zij had ik laatst aan de telefoon voor jeugddiensten bij ons in de kerk. Als je belang bij hebt, dan kan ik je ook haar gegevens mailen. Dan mag je me wel mailen op
ghkollenstaart@hotmail.com.
Dan krijg je haar gegevens van me.
Met vriendelijke groet en Gods zegen

Gerwin