Auteur Topic: Through the wormhole  (gelezen 3514 keer)

mandarijn

• Bekijk profiel
Through the wormhole
« Reactie #15 Gepost op: februari 18, 2013, 04:38:48 pm »
Dank voor de info,juist dat stukkie ben ik ff naar het toilette geweest,maar dat zet je toch weer aan het denken hé? ;)

mandarijn

• Bekijk profiel
Through the wormhole
« Reactie #16 Gepost op: februari 18, 2013, 04:41:44 pm »
In het begin hoorde ik Bierenbroodspot zeggen dat ie zegt dat die de vriendin van O.J.Simpson heeft vermoord,maar dat hem dat niet wordt geloofd .
Ook dat van die 70 moorden geloven ze niet geheel,ze denken wel dat  ie er wel meer dan 5 heeft gepleegd(waar die uiteindelijk ook voor is veroordeeld)(2x de doodstraf)
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2013, 04:45:26 pm door mandarijn »

Droppy

• solo christo
    • Bekijk profiel
Through the wormhole
« Reactie #17 Gepost op: februari 18, 2013, 04:42:37 pm »

quote:

mandarijn schreef op 18 februari 2013 om 16:38:
Dank voor de info,juist dat stukkie ben ik ff naar het toilette geweest,maar dat zet je toch weer aan het denken hé? ;)
Ja. De dogmatiek (dat de vrouw zich niet mocht laten steriliseren van de rechter) heeft daar veel kwaads voortgebracht.  ;(
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2013, 05:15:05 pm door Droppy »
....easy does it....

Droppy

• solo christo
    • Bekijk profiel
Through the wormhole
« Reactie #18 Gepost op: februari 18, 2013, 05:25:07 pm »

quote:

Adinomis schreef op 18 februari 2013 om 13:41:
[...]

Nee die film ken ik niet. Maar de bijbel zegt ook dat God het kwaad laat meewerken ten goede. Dat betekent natuurlijk niet dat we het kwaad daarom maar kunnen toelaten. Het is zaak om ons daar verre van te houden .
Mee eens!
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2013, 05:25:28 pm door Droppy »
....easy does it....

Droppy

• solo christo
    • Bekijk profiel
Through the wormhole
« Reactie #19 Gepost op: februari 22, 2013, 11:51:17 am »

quote:

mandarijn schreef op 17 februari 2013 om 22:14:
@Droppy,Heb je ooit van het boek soul's of distortions gehoord?
Is gratis op internet gezet door de schrijver omdat hij vind dat iedereen daar recht op heeft en als je dit wil t delen met iedereen en er niet an verdienen mag

Daar word al een poosje over die dingen gepraat en

Ik ga binnenkort iig kijken @Droppy.

Das voor mij 2 jr geleden vanaf at moment is mijn zoek tocht eigenlijk begonnen en ben tot aan hier.

ik hoop dat je het kan vinden want ik denk dat ik het niet goed gespeld heb/\.

Lijkt ontzettend veel op wat je met bovengenoemd bedoelt.

Gisteren ontving ik van iemand een link naar een gratis downloadbare versie van Through the wormhole.

Je moet zelf even kijken of het downloaden via Torrent nog legaal is, afgelopen zomer was het nog legaal en mocht je voor eigen gebruik nog wel downloaden.
Ik maak er zelf nooit gebruik van, omdat ik niet zo'n verstand van al die zaken heb en ook heb ik liever een echte dvd of een boek in mijn handen. Dat vind ik fijner.  Maar als dat niet kan, dan is downloaden als dat mag, ook handig.

Hier volgt de link: http://kat.ph/usearch/through%20the%20wormhole/

1 tip: áls je gaat kijken, kijk dan vanaf het begin af aan tot het einde toe, en niet kris kras door elkaar, want er zit een duidelijke opbouw in.  Ook stukjes die niet relevant lijken, blijken later wel relevant.
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2013, 11:52:20 am door Droppy »
....easy does it....