Auteur Topic: Moderators gezocht  (gelezen 1997 keer)

Redactie GKV Forum

• Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Gepost op: december 16, 2002, 10:48:46 pm »
Zoals je kunt zien is het forum al aardig opgetuigd. Toch zijn er nog wel moderators en overige medewerkers nodig voor verschillende subforums en wellicht zijn er ook nog wel hoofdforums te bedenken.
Zaken die in ieder geval nog opgepakt kunnen worden zijn:
diaconie
catechisatie

Maar ook wanneer je een recensie over een film, cd, tv-programma etc. wilt schrijven ben je natuurlijk van harte welkom.

Heb je er zin in? Meld je dan aan bij redactie@forum.gkv.nl" class="bbc_email">redactie@forum.gkv.nl
Met vriendelijke groet,

webdredactie gkv forum

Marnix

• Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #1 Gepost op: december 26, 2002, 12:37:23 pm »
Ik wil best modereren in een paar forums.... muziek, film boeken etc. interesseren me wel dus dat lijkt me wel wat... Ik ben zelf vrij veel online te vinden en post veel (zie forum van Godfashion.nl) dus ik denk dat ik er oko wel geschikt voor zou zijn... maar ja, dat beslissen jullie he :) Mochten jullie me wel kunnen gebruiken, dan hoor ik dat graag. sheeps_for_dpc@hotmail.com" class="bbc_email">sheeps_for_dpc@hotmail.com
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

connie

• Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #2 Gepost op: december 26, 2002, 11:15:08 pm »
wat zijn  moderators
wat doen die
ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet zo veel
groeten connie

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #3 Gepost op: december 27, 2002, 03:42:04 pm »
Moderators zijn gebruikers die er zorg voor dragen dat het hier een beetje gezellig blijft. Tenminste dat proberen ze :)

Een paar voorbeelden van wat moderators doen: Mensen aanspreken op onrespectvol gedrag, topics verplaatsen als ze in een verkeerd subforum staan en  topics sluiten als er al een soortgelijk topic tegelijkertijd bezig is. Daar komt het zeer in het kort op neer.
Pinkeltjefan

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #4 Gepost op: december 27, 2002, 03:43:35 pm »

quote:

op 27 Dec 2002 15:42:04 schreef Alfredt:
Moderators zijn gebruikers die er zorg voor dragen dat het hier een beetje gezellig blijft. Tenminste dat proberen ze :)

Een paar voorbeelden van wat moderators doen: Mensen aanspreken op onrespectvol gedrag, topics verplaatsen als ze in een verkeerd subforum staan en  topics sluiten als er al een soortgelijk topic tegelijkertijd bezig is. Daar komt het zeer in het kort op neer.
Klopt allemaal. :) Als het forum een stuk gaat groeien (wat we natuurlijk allemaal hopen ;)) dan is dit niet iets wat je binnen een paar minuten hebt gedaan omdat je wel geacht wordt om alle berichten in jouw forum te lezen om te zien of alles goed loopt.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

DoubleUP

• www: Wees Wijs met de Wijsheid
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #5 Gepost op: januari 04, 2003, 03:43:32 pm »
Ik wil ook wel meedoen als moderator.
Graag zou ik ook een mogelijkheid hebben om vanuit de plaatselijke kerk-sites een 'deel-forum' te kunnen beheren waar discussies m.b.t. het plaatselijke niveau kunnen worden gevoerd.
Of nieuwtjes over de website kunnen worden geplaatst, enzovoorts!
Altijd in voor verbeteringen!

wicher

• Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #6 Gepost op: januari 04, 2003, 07:43:22 pm »
ik sluit me aan bij de vragen:
wat zijn moderators? wat doen ze? hoeveel tijd kost het?
in principe bereid om bij te dragen aan dit zeer lovenswaardige initiatief.
(ik geloof dat de onderlinge begripsvorming er positief door kan worden beinvloed)
:|
weest gegroet!

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #7 Gepost op: januari 04, 2003, 10:01:43 pm »

quote:

op 04 Jan 2003 19:43:22 schreef wicher:
ik sluit me aan bij de vragen:
wat zijn moderators? wat doen ze? hoeveel tijd kost het?
in principe bereid om bij te dragen aan dit zeer lovenswaardige initiatief.
(ik geloof dat de onderlinge begripsvorming er positief door kan worden beinvloed)
:|

Een moderator is iemand die in zijn subforum alle berichten doorleest en als het even kan actief mee doet aan de discussies aldaar. Als het niet zo lekker loopt, discussie onderwerpen opzoekt enzovoort. Verder treedt hij sturend op in een discussie als dat nodig is (hij kan berichten wijzigen en verwijderen) en wijst mensen op de regels. Hoeveel tijd het kost hangt af van het subforum, maar op dit moment kost het doornemen van alle discussies op het hele forum ongeveer een half uur per dag. Het gaat alleen nog maar drukken worden, dus dit gaat alleen maar oplopen. Je hoeft echter alleen echt actief mee te doen in je eigen forum, dus daar moet je denk ik op dit moment een kwartier vooruittrekken. Als het drukker wordt gaat dit toenemen tot hoever weet ik nog niet. Denk echter niet dat je dit even af kunt doen met een paar minuten per dag of één keer in de week. Het is iets doorlopends waar je de hele dag tijd voor moet hebben (of in ieder geval de avond).

Ja, ik ben ook moderator alhier. :) Ik ben één van de moderators van het jongerengedeelte.
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Marnix

• Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #8 Gepost op: januari 05, 2003, 12:42:19 pm »
Ik had een mailtje gekregen naar aanleiding van mijn sollicitatie dat ze me wel konden gebruiken als moderator... daarna heb ik er echter niks meer van gehoord.
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #9 Gepost op: januari 05, 2003, 12:47:03 pm »
Binnenkort krijgt iedereen die een mailtje heeft gestuurd of op dit forum heeft gereageerd bericht. En Marnix als het goed is kun je al bij het 'besloten gedeelte' van het hoofdforum "cultuur en media" komen. Dus er is zeker al iets meegedaan.
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle

Marnix

• Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #10 Gepost op: januari 05, 2003, 02:08:37 pm »
Ok, toppie... ik wacht verder geduldig af.

nitpicker

• uNF
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #11 Gepost op: januari 06, 2003, 09:57:35 pm »
Ik wil ook wel een onderdeel moderaten.. heb ervaring (zie www.cdb-online.nl).

Ik hoor het wel!

Jan W

• Moderator Muziek
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #12 Gepost op: januari 06, 2003, 09:59:10 pm »
Welk onderdeel dan?

Jan Wietsma, Zwolle

Jan W

• Moderator Muziek
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #13 Gepost op: januari 06, 2003, 10:00:27 pm »

quote:

op 04 Jan 2003 15:43:32 schreef DoubleUP:
Ik wil ook wel meedoen als moderator.
Graag zou ik ook een mogelijkheid hebben om vanuit de plaatselijke kerk-sites een 'deel-forum' te kunnen beheren waar discussies m.b.t. het plaatselijke niveau kunnen worden gevoerd.
Of nieuwtjes over de website kunnen worden geplaatst, enzovoorts!
Kan je iets duidelijker zijn. Hoe moet het subforum heten? Wat ga je moderaten en onder welk hoofdforum komt het te hangen?

Jan Wietsma, Zwolle

nitpicker

• uNF
    • Bekijk profiel
Moderators gezocht
« Reactie #14 Gepost op: januari 06, 2003, 10:05:58 pm »

quote:

op 06 Jan 2003 21:59:10 schreef Jan W:
Welk onderdeel dan?

Iets in jongeren ofzo.. maar eigenlijk vind ik alles wel best. Ik weet van alles wel mee te praten en als ik iets niet weet zoek ik het op...

edit:Preken vind ik ook wel leuk!
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2003, 10:44:02 pm door nitpicker »