Secular schreef op 24 oktober 2008 om 20:05:Voor de laatste 2 reacties: you silly slaves of dogma
--------------
Het volgen van een
mythologisch Disney-achtig figuur edit:vloek 1,
--------------
Fijne gozer die God van jullie
edit:vloek 2--------------
Kijk, als God voor me zou gaan staan in een bepaalde verschijning ofzo en zich eens fatsoenlijk voorsteld,
edit:vloek 3zoals iedere 'relatie' toch zou moeten beginnen, tja dan is het klaar natuurlijk.
--------------
Ook God niet (mocht hij wel bestaan). Als hij zo alwetend is, had hij dat zelf ook wel kunnen bedenken.
edit:vloek 4 --------------
Wraakzuchting en gauw op zijn pik getrapt mannetje die God
edit:vloek 5van jullie. Met zo'n dictator zou ik al niet eens te maken willen hebben.
edit:vloek 6 --------
..verzinnen dus een mythologisch verhaal over en rond een schepping en een schepper, waarvan WIJ het middelpunt zouden zijn. En zelfs dit leven is ons nog niet goed genoeg. Wij gaan zelfs fantaseren over een after life, wat nog mooier en beter is. De arrogantie druipt er toch vanaf. Wij vinden onszelf wel heel belangrijk he?
--------
......religieuze politieke partijen, de ChristenUnie, de SPG (die mafkezen die nog in de steentijd zitten ofzo wat betreft opvattingen over vrouwen), en sinds een tijdje Islam Democraten (wat natuurlijk helemaal een wassenneus is, Islam en Democratie in 1 zin, ze hebben wel humor).
edit: op de man spelen 1 --------
En eerlijk waar, als jou God daar anders over denkt, tell him to go screw himself!
edit: hier staat in feite dat God zichzelf moet gaan bevredigen cq neuken. VLOEK 6 -----------
.............piepen van Gristenhonden onder, als iets niet gaat zoals zij zouden willen dat het gaat en vervolgens alles naar hun hand willen zetten (sorry voor mijn woordkeus, maar mensen die zo zijn vind ik echt gristenhonden, kan er niks anders van maken
edit: op de man spelen 2).Gadverdamme.edit:vloek 7----------------
//www.godvoordommen....he-buscampagne-in-london/ )
edit:vloek 8------------------
Waar halen wij het gore lef vandaan om van onze kinderen kleine Christenen, Joden en Moslims bijv. van te maken?
-----------
Jezus
edit:vloek 9wat een lang stuk tekst :