Dan doe ik het zo maar even. In het
topic van Sarah over de jongerendag
waaronder ook iets over 1 of andere w. smith word gepraat (waar niet op dit forum, het
lijkt wel een il fenomino hier op het forum) heb ik al laten weten wat ik over deze dag
vind maar ik ga nu mijn woorden kracht bijzetten.

4 jaar geleden (toen was ik 15) ben ik voor het eerst naar de jongerendag geweest. Het was toen in de
Amsterdam Arena (alleen daarvoor zou ik al gaan, ben fan van Ajax)

.
Het viel opzich niet tegen want in dat jaar hadden ze Mary Mary (geloof ik?) met hun hit Shackles (praise you).
Correct me als ik dit allemaal verkeerd schrijf, kzit op werk). Dat was dan opzich best vet!!
2e jaar was ik 16 en toen ben ik gewoon van verveling Amsterdam ingegaan. De EO jongerendag was een heel kinderachtig
toneel geworden vond ik en vind ik nog steeds. EO Jongerendag is echt voor mensen bedoelt van 12 - 15 jaar of
voor mensen die nog niet zo lang met het geloof geconfronteerd worden.
De jongerendag is dus in mijn ogen zeer kinderachtig aangepakt en daar pas ik voor. Tevens loop ik ook zwaar
niet warm voor alles wat EO heet. Deze omroep heeft het zo bij mij gedaan. Wat ik van EO vind kan ik helaas
niet gaan beschrijven maar het past mij helemaal niet gewoon. Wil geen mensen tegen de borst stoten.

Jullie reactie graag en ik sta open voor veel commentaar.