Hallo allemaal,
Ben afgelopen zondagavond naar een lezing geweest van case[een dierentemmer uit canada,kent iemand hem?]
Nou op zich was het een goeie lezing en ging ik met een goed gevoel naar huis.Met in het bezit van een videoband van hem,de titel;bevrijdt van demonen.
Waarom die vraag ik me achteraf af???Want ik heb hem dus vanmiddag gekeken en ben helemaal erdoor van slag geraakt!!Het was vreselijk eng!!Het ging over een meisje die in de satanskerk aangesloten was geweest en die ook bloed had gedronken,en deze werd dus bevrijdt van demonen.Weleens de excorcist gezien??Nou daar leek dit op.
Nou ik werd helemaal niet goed en viel gelijk in een angstaanval[voor de mensen die dat niet kennen,kan ik jullie vertellen dat dat een heel eng en onwezenlijk gevoel is].
Dus ik bellen naar die man [case]en krijg een gesprek met hem,nou ten eerste was hij al niet echt te spreken over mijn geloof bij de baptisten[ze werken te weinig met de heilige geest].Nou ben ik nogal bij de pinken dus ik zeg ,ja maar de pinkstergemeente sprak mij niet aan[zoals jullie weten misschien heb ik bij de levensstroom en barea gelopen,maar voolde me bij beide niet op mijn gemak,iets wat volgens deze case weleens de duivel zou kunnen zijn!]
Maar goed,toen vroeg ik aan hem omdat ik me ook met het spirituele heb bezig gehouden of dat ik misschien ook nog demonen had?
Nou na een lang gesprek zei hij dat hij ervan was overtuigd dat dit niet het geval was,want ik raak totaal niet in paniek als ik het over god en jezus heb,dus dat was een opluchting.
Maar toen vertelde ik dat ik samenwoon en dat ik tot bekering ben gekomen tijdens dit samenwonen,nou toen begon hij;
Ik moest vooral gaan trouwen want dat was waarom ik zo in een dip zat!!
Als mijn vriend niet met mij wil trouwen dan houdt hij niet echt van me[hij kent mijn vriend helemaal niet].
Terwijl in corintiers staat dat je moet blijven zoals God je geroepen heeft!Nou dat was volgens hem niet waar,dat geldt alleen voor getrouwde stellen waarvan de 1 tot bekering komt en dat hij dan mag blijven bij zijn of haar ongelovige vrouw of man[ben ik nog te volgen?]
Nou ik werd er echt niet goed van!!Ik kreeg een ouderwets gevoel wat ik bij de heer zijlstra ook kreeg een unheimisch gevoel.En volgens hem is dat dus de duivel dat gevoel.
Terwijl ik dat gevoel bij de baptisten nooit gehad heb[dan zou ik het daar toch ook moeten hebben??].
Maarja ik ben nu toch helemaal van de kaart.
Ze zijn van de kerk vanavond geweest en zij zeggen het gaat om jou gevoel en jou relatie met God en toch laat het me niet los van die case,en dat doet me veel verdriet.
Als ik bij een Barea of Levensstroom ben voel ik me gewoon niet thuis,dan heb ik zoiets van;nou dit geloof spreekt me helemaal niet aan.
Ben ik nou niet in orde of wat is er toch aan de hand?Ik ben helemaal van slag af!!!
Ik had vanmiddag ook echt het gevoel van ik maak er een einde aan,dan weet ik wat de waarheid is.
Ik wil met God leven,maar ik kan niet tegen dit soort dogmatische dingen dan draai ik echt een beetje door zeg maar.
Ik ga dan gelijk weer twijfelen enzo.
Wil iemand mij helpen mijn gevoelens weer te stabiliseren??En wie kent die case uit canada ook en wat vindt je ervan?Hij geeft ook lezingingen op scholen.
Alvast bedankt voor jullie luisterend oor,groetjes Ghislaine