quote:
op 14 Jan 2004 17:30:52 schreef dingo:[...]
Ik zeg niet dat het niet goed gaat, ik zeg dat het beter kan. Bovendien is het handig om te weten wat je doelen en middelen zijn als het straks misschien niet meer goed gaat of als je zo hard groeit dat de crew het niet meer kan bijhouden. Of als je doelen met de tot je ter beschikking staande middelen niet (meer) te realiseren zijn. Of als je je doelgroep niet (meer) bereikt. Of hoe je met je gebruikers communiceert (en hoe niet

).
Wij hebben ze volgens mij wel op een rijtje hoor, en anders is dat snel genoeg gebeurt. Op dit moment gaat het volgens mij prima.
quote:
op 14 Jan 2004 17:30:52 schreef dingo:[...]
Wat ik bedoel is dat er een aantal wensen wbt de layout zijn geuit maar waarvan er geeneen is uitgevoerd tot nu toe (behalve het naamkleurtje van de mods en de admins). Die wensen staan overigens in Feedback misschien dat je daar 's kan kijken.

" class="smiley" />
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. In mijn lijst met features/bugs komen geen grote layoutwijzigingen voor, en ja die lijst is up to date. Overigens, het naamkleurtje van mods/admins was een wens van Alfredt en mij, niet van de gebruikers. Bdw, als je die layoutaanpassingen op zou willen zoeken: graag, dan kan ik ze meenemen

. Als jij het over layout hebt, bedoel je dan ook echt puur en alleen layout, of ook functies enzo? Want ik heb wel een lijst met features en nieuwe en aangepaste functies en mogelijkheden.
quote:
op 14 Jan 2004 17:30:52 schreef dingo:
[...]
Jij beweert met droge ogen dat Microsoft IIS 5 op Windows 2000 veiliger en beter zou zijn dan Apache met een van de vele forumpakketen?
IIS op Windows is net zo veilig als Apache op Linux. Ervan uitgaande dat beide pakketen op de juiste manier zijn ingesteld, gepatched en beveiligd. Maar in dit soort discussies heb ik geen zin en ga ik verder ook niet op in.