Jan Hova, natuurlijk snap ik wat je bedoeld.
Maar ik vind het vervelend dat je hier een topic over opent op deze manier. Het komt mij een beetje over als, ik ga 's lekker die christenen afzeiken.
Mijn visie is dat het voor iedereen illegaal is. Voor christenen, voor moslims, voor mormonen, voor atheísten.........
Ik vind het op mijn beurt zelfs hypocriet over komen als je zegt : ik kom er eerlijk voor uit.
Je doet het voorkomen alsof je beter bent, en het zal vast niet zo bedoeld zijn maar zo komt het wel over hoor. En dan lekker even die christenen hier op pakken en dat vind ik laster. En straks verkondig je tegen iedereen dat alle christenen hypocriet zijn terwijl niet ieder christen download.
En zo krijg je weer scheve gezichten tussen christenen en niet-christenen want er is weer een punt gevonden om die domme hypocriete christenen aan te wijzen.
Ik word er een beetje moe van dat we, omdat we Gods wet moeten naleven, bekeken worden door de niet-christenen die bij elk dingetje hun vinger er weer bij wijzen. In mijn geval geldt in ieder geval.......ik ben ook maar een mens en ik maak ook mijn fouten. Voor de rest...ja het is illegaal en jij mag het ook niet downloaden, klaar uit.........8)7
Ik snap je punt wel maar ik hoop dat je mijn punt ook snapt Jan Hova,
greetz,