Does:
- slowchatten is iets anders dan off-topic gaan; off-topic gaan in een chat-topic is lastig, maar het kan wel (voorbeeld: babbelen in een draad waar alleen plaatjes gepost horen te worden); een moderator kan ervoor kiezen om dat aan te pakken.
- ook in een chatdraad gelden de algemene regels van het forum (zoals: niet op de man spelen, niet Godslasterlijke dingen zeggen).
Dus dat er gemod wordt, valt niet te voorkomen.
Als de moderator er niet is, dan zal iemand anders die taak moeten overnemen.
Als je het met het de ingreep niet eens bent, dan moet je de moderator (of in dit geval de admin) daarop aanspreken en er opheldering over vragen. Als je dat en plein publique doet, op het forum dus, is dat een soort flamen, vinnik, en dus niet netjes. Veel fatsoenliker is om dat via de mail af te handelen (ik wou dat dat een forumregel was).
Afgezien daarvan doe je nog wat vage beschuldigingen in je openingspost (Eelco zou onder Marloes' account kunnen modden). Ook daarbij vind ik dat de personen eerst zelf daarop moeten worden aangesproken. Als je serieuze twijfels hebt aan het functioneren van een mod/admin, moet je klagen bij een hogere instantie (JanW ofzo). Dit forum is geen democratie, dus een topic openen heeft geen zin. Het komt op mij over als pure moddergooierij...
NB: ik doe geen uitspraken over het al dan niet terecht zijn van het deleten van die posts in het chatforum: daar was ik niet bij, en dat is iets voor julie 3en onderling (Does, Marloes en Tave).
Edit: Ik had jouw post nog niet gelezen hoor Does, echnie

. Maar ik vind het dus onjuist om
dit forum als een democratie te zien!