Auteur Topic: Trance (Dance/Techno/Hardstyle)  (gelezen 3932 keer)

Does

• Bekijk profiel
Trance (Dance/Techno/Hardstyle)
« Reactie #50 Gepost op: maart 11, 2004, 01:54:02 pm »

quote:

op 10 Mar 2004 10:32:11 schreef mpr:

want als ik zie hoesnel een nr al "oud"is

Waar heb je dat nou weer vandaan? Dat het geen hit meer is op een gegeven moment wil niet zeggen dat het nummer al uit de roulatie is en als "oud" bestempeld word.

quote:

geef mij maar een relaxed blues van fleedwoodmac of een Goed klasiek stuk waar tenminste over NAGEDACHT is

Kortzichtigheid! Over trance is niet nagedacht? Volgens mij moet er hier eens iemand zijn oogklepjes af doen en wakker worden. :|

Dat het niet jou muziek is, is tot daar aan toe. Maar dat je het nog zo gaat lopen afkraken als zijnde muziek waar niet over nagedacht is etc. zegt meer over jou kennis van zaken dan over Trance.
Live vanuit de luie stoel

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: maart 11, 2004, 01:55:01 pm »
Beetje respect mag wel overigens.
Live vanuit de luie stoel

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: maart 16, 2004, 03:35:04 pm »

quote:

Geen inhoud, stom weg hakken? Je doet de trance-scene nu wel een beetje tekort. Maar vind je ook in deze erg kortzichtig. Vind het fijn dat je van rock/metal houdt hoor maar kom aub niet met je kortzichtigheid hier aanzetten want dat is zwaar irritant. Post dan niet. (no offence)

Wat ik zeggen wilde... Jorn, wat zegt jou dat er hier geen mensen zijn die naar Trance luisteren of Dance? Ik vind het altijd erg aangenaam om mixen te horen van Tiesto bijvoorbeeld. beste nummer van Tiesto is trouwens DJ Tiesto - Magik Journey. Echt een topnummer.

Idd trance is alleen maar hakken. Er is geen muziekaal talent nodig om een duf plaatje te mixen en een beetje te kloten. maar dit is mijn menig.

DJ Tiesto =   ;( :r

R. D/V

• "Ik heb je lief" ©
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: maart 19, 2004, 02:57:58 pm »
Kennen we hier PAVO dat is the man jongens. Trance en Hardtrance ik luister het regelmatig, net als de normale top 40 muziek. Maar geen 1 liedje kan bij mij kippenvel los maken, en dat kunnen sommige Psalmen (psalm 19) en Gezangen tot 41 wel.
"Papa ik lijk zoveel op jou" © by R. D/V

bart1984

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: maart 19, 2004, 10:57:25 pm »

quote:

op 19 Mar 2004 14:57:58 schreef R. D/V:
Kennen we hier PAVO dat is the man jongens. Trance en Hardtrance ik luister het regelmatig, net als de normale top 40 muziek. Maar geen 1 liedje kan bij mij kippenvel los maken, en dat kunnen sommige Psalmen (psalm 19) en Gezangen tot 41 wel.
Bij mij is het anderzom alleen niet bij top40 muziek :)