Auteur Topic: Netivity: Ze zijn niet alleen traag  (gelezen 2622 keer)

Does

• Bekijk profiel
Netivity: Ze zijn niet alleen traag
« Gepost op: oktober 03, 2003, 06:47:02 pm »
Ik zat zo eens n.a.v. een aantal topics in feedback waar over netivity gesproken werd te denken over wat er nog meer fout kan zijn aan dat bedrijf naast dat ze een dienst geven die heel traag is. Helaas zijn de reacties in de desbetreffende topics waar over netivity werd gesproken niet meer leesbaar alles word verwijderd omdat mods en admins zich verlekkeren op deleten van berichten van users die
geen mod of admin zijn. Maar dat even terzijde.

Wat ik dus wil vertellen is wat ik van netivity vind en mocht dit bericht helemaal verwijderd worden of dit gehele topic wees dan niet bang ik zal het even op een website zetten dan, ik back up graag want dat moet hier wel met dat beleid hier. Even over dat deleten, daar staat niks over in de FAQ. En de berichten die de users over netivity plaatsten waren ook niet aanstootgevend of iets anders wat in de FAQ staat beschreven. Ok ik weet het, ik ben nu bezit met offtopic te gaan in mijn eigen topic waarvan dit het eerste bericht is.

Ik was aan het surfen over de site van Netivity: http://www.netivity.nl. Wat mij enorm verbaast is het feit dat de site in tegenstelling tot hun diensten best snel is. Ik had anders verwacht en voordat ik op de site kwam had ik ook wel 1 of ander slap flashfilmpje als intro verwacht maar gelukkig, die ellende bespaarde ze me en ik kreeg toegang tot het kleurrijke netivity-domein. Contrast beetje omlaag zetten want mijn ogen deden er pijn van.

Ik zie onder hun producten de term "DiscussIT" staan en ik dacht: dat zijn forums enz. En ja hoor...hier het resultaat: klik. Ik ga lezen:
quote:

DiscussIT beschikt over veel functionaliteiten zoals het aanmaken en beheren van gebruikers en gebruikersgroepen, opnemen van FAQ's, tonen van alle berichten op een pagina, etc. U kunt het forum beheren door het content management
systeem dat onderdeel uit maakt van het forum.

Ik voegde hier voor de lol aan toe: het verwijderen van berichten van gebruikers. Maar dat staat er natuurlijk helemaal niet maar toch. Tis wel humor. Ok dit kan ik nog volgen wat ze hier allemaal zeggen maar opeens staat er na deze zinnen het volgende:

quote:
De brede toepassing van DiscussIT maakt het een belangrijke tool voor uw organisatie. Wij geven u graag een demonstratie.

Ik klik op demonsratie en kom terecht op een mailformulier waar je dmv vragen te stellen meer moet komen te weten over dit product/dienst.

Ik vraag me af: Hoe moet ik nu een vraag gaan stellen als ik haast niet eens weet wat jullie allemaal te bieden hebben. Geen wonder dat er op jullie gezeken word!
Wat een bedrijf, zeeman kan het nog beter.

Arjen.
Live vanuit de luie stoel

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:09:22 pm »
Does je bent er al meerdere malen op gewezen dat de crew hier handelt zoals haar goed dunkt. Dus als zij willen deleten dan doen ze dat. De crew acht zich niet gebonden aan een bepaalde regel, als dat nodig is.
Aangezien een aantal mensen (waaronder jij) niet willen luisteren deleten we posts van je. Als je dat niet bevalt heb je pech.

Je netivityverhaal is gebasseerd op niet en boeit verder echt niks. Er is een contract, er ligt een goed product (Dat jij vind van niet is jouw probleem. Als je het beter kan moet je dat lekker doen.) dus ik zie niet eens een mogenlijkheid om te wijzigen en onder een contract vandaan te komen.
Wat je zegt over dat het zo makkelijk is en blaatblaat blaat... welk forum heb je al geschreven in asp? geen? hou dan je mond!
Netivity is een normaal bedrijf met een commerciële instelling. En er worden gewoon een aantal uren ingekocht door de KGV, als die uren op zijn zijn ze op... Er liggen nog legio requests die geimplementeerd zouden kunnen/moeten worden. Wanneer dat gebeurt zul je wel zien... gaat je verder geen biet aan.

/edit een CMS, weet je wat dat is? waarschijnlijk niet... anders had je niet zo domme zin er achteraan gepost. een van de essentiele zaken van een cms is juist dat je zaken kan deleten. Een forum waarbij de beheerder/mod geen post kan deleten is sowieso pas een waardeloos systeem!
Pinkeltjefan

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:10:29 pm »
Tja, zeeman is nu eenmaal de goedkoopste en dat is voor anderen soms moeilijk te verkroppen...  
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:17:04 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 19:09:22 schreef Alfredt:
Als je dat niet bevalt heb je pech.

[modbreak] Does, je kent de FAQ. Gedraag je er ook naar aub. [/modbreak]

quote:
dus ik zie niet eens een mogenlijkheid om te wijzigen en onder een contract vandaan te komen.

Jullie zijn genaait waar je bij staat man, geweldig dit!! Een contract met netivity, dat is hetzelfde als eten van de Aldi kopen terwijl je het bij de AH voor dezelfde prijs kan halen, en dat van de AH is beter.

quote:
Een forum waarbij de beheerder/mod geen post kan deleten is sowieso pas een waardeloos systeem!

Op dit forum zou het niet waardeloos zijn.

Even ter jou informatie weet ik wel degelijk iets van forums bouwen enz. af maasr geen zin om mijn kennis met jou te gaan delen om de doodgewone reden dat we dan offtopic aan het handelen zijn en volgens de policy hier is dat niet toegestaan.  

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:21:30 pm »
Ik vind het nog steeds netevenniet  
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:27:07 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 18:47:02 schreef Does:
een dienst geven die heel traag is.

Dat beweer je nu al heel lang, maar nooit gestaafd met bewijzen, al is daar vaak om gevraagd. Doe 's wat constructiefs joh! (en neem een betere internetverbinding..)

De kerk heeft een contract gesloten met Netivity. Dit topic kan daar niets aan veranderen, hoe graag je dat blijkbaar ook wilt.
Het forum is nog in ontwikkeling, zoals je weet. Je kunt klagen wat je wilt, de zaken liggen nu eenmaal zo, voor ons allemaal. Ben je niet tevreden, onderbouw dat dan met argumenten (zie FAQ), en email dat aan de verantwoordelijke persoon (nee, dat zijn wij niet, al mag je het wel aan mij emailen, dan zorg ik wel dat het verder besproken wordt).
Door continu te klagen krijgen we hier alleen een negatieve sfeer, en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Jou wel?
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2003, 07:40:47 pm door Marloes »
[Prediker 7:29]

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:41:20 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 19:27:07 schreef Marloes:
[...]

Dat beweer je nu al heel lang, maar nooit gestaafd met bewijzen, al is daar vaak om gevraagd. Doe 's wat constructiefs joh! (en neem een betere internetverbinding..)

Sorry heb een goed kabelabbo en een goede snelheid. Op school ligt me daar een snelheid van heb ik jou daar, ADSL-aansluiting en weet ik het allemaal. Download allemaal heel snel alleen dit forum is gewoon traag! En ik ben niet de enige die dit zegt, der zijn er meer met mij. Je moet eens leren lezen.

quote:
De kerk heeft een contract gesloten met Netivity. Dit topic kan daar niets aan veranderen, hoe graag je dat blijkbaar ook wilt.

Ik wil ook geen verandering bewerkstelligen met dit topic. Dan mis jij wel helemaal het punt.

quote:
Het forum is nog in ontwikkeling, zoals je weet. Je kunt klagen wat je wilt, de zaken liggen nu eenmaal zo, voor ons allemaal.

Jullie leveren een product/dienst dat nog niet af is. Netevenniet-kloon ?

Marloes, dit topic heeft ook nog een beetje een spottoontje, een grappig iets.
Zie dat nu eens ipv zo verhit te reageren.  

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:47:19 pm »
Ik reageerde niet verhit, da's jouw interpretatie .
Mijn reactie kun je hooguit stellig noemen, denk ik.

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:49:03 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 19:41:20 schreef Does:
Sorry heb een goed kabelabbo en een goede snelheid. Op school ligt me daar een snelheid van heb ik jou daar, ADSL-aansluiting en weet ik het allemaal. Download allemaal heel snel alleen dit forum is gewoon traag!

Ik zit nu op 313,1 kb/sec, vanmorgen 339. Jij?
(www.speedtest.nl)

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:49:10 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 19:47:19 schreef Marloes:
Ik reageerde niet verhit, da's jouw interpretatie .
Mijn reactie kun je hooguit stellig noemen, denk ik.

En jij interpreteerde mijn openingstekst als een klaagzang en dat is dus ook niet waar.  

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:51:11 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 19:49:03 schreef Marloes:
[...]

Ik zit nu op 313,1 kb/sec, vanmorgen 339. Jij?
(www.speedtest.nl)

In deze ligt de fout bij netivity dus dit is zinloos, open een subforum voor dit sorrt troep en open dan een topic over dit.  

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: oktober 03, 2003, 07:55:46 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 19:51:11 schreef Does:
In deze ligt de fout bij netivity dus dit is zinloos.

Dat moet je eerst bewijzen, evt. kan er dan aangegeven worden dat daar over geklaagd wordt, en kan de oorzaak gezocht worden.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: oktober 03, 2003, 08:32:53 pm »
quote:
op 03 Oct 2003 19:55:46 schreef Marloes:
[...]

Dat moet je eerst bewijzen, evt. kan er dan aangegeven worden dat daar over geklaagd wordt, en kan de oorzaak gezocht worden.

overal waar ik dit forum benader is het sloom en dat ligt niet aan de connecties!
Das al bewijs genoeg!! Hun servers zijn gewoon traag...

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: oktober 03, 2003, 11:43:08 pm »
Ik wil even mijn grote bewondering uiten voor de moderators en admins van dit forum. Zoveel geduld met zo'n zeikerdje. Ik had 'm al lang d'r af geknikkerd. Petje af!
PS Ben jij thuis ook zo Does?

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: oktober 04, 2003, 02:07:34 am »
2 sec of 0.002 seconden vind ik toch wel een heel verschil.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: oktober 04, 2003, 10:28:41 am »
Beste Does,

Als je problemen hebt met netivity moet je met hun in discussie gaan. Dit forum is daarvoor niet het middel.

Per mail is bij de beheerder van dit forum nog nooit een klacht gekomen over de snelheid van het forum. Wel over het gedrag van diverse gebruikers en de gebruikers zijn daarvan op de hoogte gebracht. Wel over de functionaliteiten en die zijn ook allemaal keurig netjes aan Netivity gemeld en aan de hand van een prioriteitenlijst worden die één voor één keurig netjes opgelost.

Wat betreft de relatie forum.gkv en gkv.nl vs netivity wanneer je hierover klachten hebt moet je de kerkelijke weg bewandelen en niet allerlei zaken in een draadje in posten. Bedenk wel dat zaken onderbouwd moeten zijn want na het lezen van al jouw reacties weet ik nog steeds niet wat jouw probleem is. En zoals gezegd voor een discussie over het contract met netivity is dit niet de meest juiste plaats. Mijn voorstel voor jou is maak eens een constrcutieve mail voor netivity, dat hebben forumleden die kritiek hadden op de functionaliteit ook gedaan, en je krijgt zeker een onderbouwde reactie terug.

Daarmee sluit ik ook meteen deze discussie af.
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle