Ik zat zo eens n.a.v. een aantal topics in feedback waar over netivity gesproken werd te denken over wat er nog meer fout kan zijn aan dat bedrijf naast dat ze een dienst geven die heel traag is. Helaas zijn de reacties in de desbetreffende topics waar over netivity werd gesproken niet meer leesbaar alles word verwijderd omdat mods en admins zich verlekkeren op deleten van berichten van users die
geen mod of admin zijn. Maar dat even terzijde.
Wat ik dus wil vertellen is wat ik van netivity vind en mocht dit bericht helemaal verwijderd worden of dit gehele topic wees dan niet bang ik zal het even op een website zetten dan, ik back up graag want dat moet hier wel met dat beleid hier. Even over dat deleten, daar staat niks over in de FAQ. En de berichten die de users over netivity plaatsten waren ook niet aanstootgevend of iets anders wat in de FAQ staat beschreven. Ok ik weet het, ik ben nu bezit met offtopic te gaan in mijn eigen topic waarvan dit het eerste bericht is.
Ik was aan het surfen over de site van Netivity:
http://www.netivity.nl. Wat mij enorm verbaast is het feit dat de site in tegenstelling tot hun diensten best snel is. Ik had anders verwacht en voordat ik op de site kwam had ik ook wel 1 of ander slap flashfilmpje als intro verwacht maar gelukkig, die ellende bespaarde ze me en ik kreeg toegang tot het kleurrijke netivity-domein. Contrast beetje omlaag zetten want mijn ogen deden er pijn van.
Ik zie onder hun producten de term "DiscussIT" staan en ik dacht: dat zijn forums enz. En ja hoor...hier het resultaat:
klik. Ik ga lezen:
quote:
DiscussIT beschikt over veel functionaliteiten zoals het aanmaken en beheren van gebruikers en gebruikersgroepen, opnemen van FAQ's, tonen van alle berichten op een pagina, etc. U kunt het forum beheren door het content management
systeem dat onderdeel uit maakt van het forum.
Ik voegde hier voor de lol aan toe: het verwijderen van berichten van gebruikers. Maar dat staat er natuurlijk helemaal niet maar toch. Tis wel humor. Ok dit kan ik nog volgen wat ze hier allemaal zeggen maar opeens staat er na deze zinnen het volgende:
quote: De brede toepassing van DiscussIT maakt het een belangrijke tool voor uw organisatie. Wij geven u graag een demonstratie.
Ik klik op demonsratie en kom terecht op een mailformulier waar je dmv vragen te stellen meer moet komen te weten over dit product/dienst.
Ik vraag me af: Hoe moet ik nu een vraag gaan stellen als ik haast niet eens weet wat jullie allemaal te bieden hebben. Geen wonder dat er op jullie gezeken word!
Wat een bedrijf, zeeman kan het nog beter.
Arjen.