Auteur Topic: Christelijke manipulatie  (gelezen 1163 keer)

Freakylady

• Yo te busco
    • Bekijk profiel
Christelijke manipulatie
« Gepost op: oktober 10, 2003, 01:41:59 pm »
Voor mij is het moeilijk te geloven dat Jezus bestaat.
Mijn moeder is al jaren bij de Pinkstergemeente gedoopt etc.
Maar ze is geen steek veranderd. Ze is alleen maar erger geworden.
Ze heeft me jarenlang mishandeld geestelijk en lichamelijk.
Iedereen heeft een pest aan haar.

Ik, haar dochter, haat haar vaak. Ik walg dat ze mijn moeder is.
Ze heeft nog weinig goeds voor me gedaan. Alleen mij proberen te overtuigen hoe slecht ik wel niet ben, en zelf ziet ze de balk in haar oog niet.

En zij vindt zichzelf een gelovige??? Ik word hier gewoon kwaad om :(

Als liefste verhuis ik ver weg van haar en wil zo min mogelijk met haar te maken hebben. En God moet wel heel groot zijn haar te veranderen.
Ik weet niet wat ik met haar aanmoet. Alleen stiekem hopen dat ze spoedig dood gaat! :X

Antje|inactief

• Bekijk profiel
Christelijke manipulatie
« Reactie #1 Gepost op: oktober 10, 2003, 01:49:05 pm »
Wat ontzettend erg voor je - kan eigenlijk maar 1 ding zeggen:

Verwerp Christus alsjeblieft niet om het onvermogen van veel christenen om aan Zijn normen te voldoen!!

Het is niet goed te praten wat je moeder doet. Hoe reageert ze als je aan haar vraagt hoe ze haar gedrag met haar geloof rijmt?

Ik weet in ieder geval zeker: God is echt groot, en Hij is er ook voor jou. Hoe jouw moeder je ook heeft beschadigd, Hij kan je helpen! Bid tot Hem, ik bid voor jou.

Wat een vroom verhaal, ik word haast beroerd van mezelf...  ;)
Maar ik meen het wel. Sterkte!

Freakylady

• Yo te busco
    • Bekijk profiel
Christelijke manipulatie
« Reactie #2 Gepost op: oktober 10, 2003, 01:57:59 pm »
Ze luistert nooit als je tegen haar praat, het heeft geen zin met haar te praten.
Weet je hoe veel mensen van de kerk haar hebben proberen te overtuigen dat ze niet langer zo door kan blijven doen??
Het heeft geen zin!

evaatje

• In den beginne was het Woord e
    • Bekijk profiel
Christelijke manipulatie
« Reactie #3 Gepost op: oktober 10, 2003, 01:59:47 pm »
beste freakylady

Ik heb ook een moeder die mij niet mishandelt maar die wel heel de dag chagie is tegen iedereen zeikt en niemand kan iets goed doen in haar ogen. heel het gezin is dus een grote mekaar ontloop festijn.
Mijn moeder is geen cristen dat niet. ik ben wel tot bekering gekomen en vanaf die dagbid ik elke avond voor haar en dat het beter zal gaan met der.
Meteen vanaf de eerste dag veranderde er dingen thuis!!!
Mijn moeder ging wat meer normaal doen ook al had ze af en toe nog wel van die dagen maar je kon merken dat het vooruit ging.
En op de dag van vandaag kan het niet beter thuis. Mijn moeder is een vriendin geworden en k kom zelfs eerder thuis om nog ff met haar te kletsen.
Ze heeft Jezus nog niet aan genomen maar ik bid daar elke dag voor en ik weet zeker dat het zal gebeuren!!

Dus.....vind Jezus liefde ook en bid elke dag voor je moeder.

Nix is te groot of te moeilijk voor God en hij doet alles voor je als je Hem leert kennen!!!

evaatje

• In den beginne was het Woord e
    • Bekijk profiel
Christelijke manipulatie
« Reactie #4 Gepost op: oktober 10, 2003, 02:01:36 pm »
Ik zal voor je moeder en jou bidden. vraag ook meer mensen dit te doen. Hoe meer mensen hoe meer resultaat.

Heel veel sterkte ermee!!!

hold Him tight

• Bekijk profiel
Christelijke manipulatie
« Reactie #5 Gepost op: oktober 29, 2003, 08:02:10 pm »
bidden is een machtig wapen, maar geen dwangmiddel..kijk uit wat je beloofd eva..

wel super super dat je zo mee wil leven met iemand die je nieteens heb gezien (..?)

freaky ma'am..you're not only a person, you're a special one..because Jesus died for you at the cross...please thank him for that great great gift... ask Him to be your friend, especially when you don't like everything around you..   love and greetings, your brother in Jesus Christ