Auteur Topic: LOTR: trailer Return of the King  (gelezen 1240 keer)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
LOTR: trailer Return of the King
« Gepost op: oktober 14, 2003, 05:49:47 pm »
Klets hier rustig verder over de trailer.

Deze moet je zien..
Download hem @ www.lordoftherings.net

Beloofd weer een spektakel te worden...

Small versie 5.8 MB

Medium versie 10.3 MB

Large versie 26.3 MB
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: oktober 14, 2003, 06:08:03 pm »
Ik zie dubbel  
Live vanuit de luie stoel

gebruikersnaam

• 't Volle Pond
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 15, 2003, 01:42:49 am »
een lotr trailer op gkv forum ? schande noem ik dat...
Zoiets kan toch niet ? Tovenaars en trollen....
Deze tekst wordt onder al uw berichten geplaatst

Marloes

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 15, 2003, 08:57:37 am »
idd. TC? :p
[Prediker 7:29]

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 15, 2003, 09:35:59 am »
Positieve reactie dan maar:

Trailer belooft wel wat goeds. Jackson heeft duidelijk z'n best gedaan er toch nog wat van te maken, ondanks dat de meeste trucjes nu wel bij de kijkers bekend zijn. Massive is opgeschaald tot 400.000 units ofzo (zie je helemaal in 't begin van de trailer, als je over rug van draak naar beneden kijkt) een stukje van. 'k Ben wel een beetje bang dat (door de 2 grote oorlogen) het wel heel veel veldslag wordt, en er weinig tijd overblijft voor de verhalende lijnen die juist in 't derde deel weer mooi samenkomen, maar we zullen zien. (insiders beweren dat de film minimaal 210 minuten gaat duren).

Ben trotse bezitter van kaarten voor de marathon :-7

Scotfan

• De natuur staat boven mij.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: oktober 15, 2003, 09:40:12 am »
quote:
op 15 Oct 2003 01:42:49 schreef gebruikersnaam:

Waarom niet?
Het gaat over goed tegen kwaad.
En het goede overwint uiteindelijk.

In de bijbel wordt toch ook verhaald over het kwade, lees je dat boek dan niet, of zo?

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: oktober 15, 2003, 09:41:26 am »
quote:
op 15 Oct 2003 09:40:12 schreef Scotfan:
[...]

Waarom niet?
Het gaat over goed tegen kwaad.
En het goede overwint uiteindelijk.

In de bijbel wordt toch ook verhaald over het kwade, lees je dat boek dan niet, of zo?

Kan deze discussie http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=1515 worden gehouden? Dit draadje is daar niet voor bedoeld

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: oktober 15, 2003, 10:03:55 am »
quote:
op 15 Oct 2003 01:42:49 schreef gebruikersnaam:

Hoi Kloon!!  

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: oktober 15, 2003, 10:08:28 am »
quote:
op 15 Oct 2003 09:35:59 schreef Pooh:

Sterkte. Ik denk niet dat ik m'n oogjes 11 uur lang open zou kunnen houden. Het wordt wel een lekker filmnajaar trouwens, met Matrix Revolutions en Return of the King.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: oktober 15, 2003, 11:15:31 am »
quote:
op 15 Oct 2003 09:35:59 schreef Pooh:
Positieve reactie dan maar:

(...)  Massive is opgeschaald tot 400.000 units ofzo (zie je helemaal in 't begin van de trailer, als je over rug van draak naar beneden kijkt) een stukje van.

(...)

massive Dat is toch een merk van lampen e.d.? wat bedoel je (dus)

Trouwens, ik zit al jaren te wachten op die marathon. En wat doen ze: ze beginnen op dinsdag 17.00 uur en dl drie wordt om 0.01 ingestart.       Denken die lui er niet aan dat er ook fatsoenlijke mensen zijn die woensdag weer een helede dag moeten werken?!   ik hoop dat ze 'm ook nog eens van  vrijdag op zaterdag draaien, ofzo... (zal wel weer niet...) Leve de vernietigende invloed van het audiovisuele grootkapitaal! straks moet ik 1 jr wachten op de 6-dvd box om de hele marathon op een christelijke manier uit te kunnnen zitten.. *&$&%#@(!! (en andere dingen die niet op een gkv-forum horen.)
Als die ouwe Tolkien dit eens had gezien...
...

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: oktober 15, 2003, 11:17:01 am »
quote:
op 15 Oct 2003 10:08:28 schreef Pleun:
[...]

Het wordt wel een lekker filmnajaar trouwens, met Matrix Revolutions en Return of the King.

Matrix is trouwens een heele foute film.  
...

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: oktober 15, 2003, 11:26:40 am »
quote:
op 15 Oct 2003 11:15:31 schreef arendpleysier:
[...]

massive Dat is toch een merk van lampen e.d.? wat bedoel je (dus)

Trouwens, ik zit al jaren te wachten op die marathon. En wat doen ze: ze beginnen op dinsdag 17.00 uur en dl drie wordt om 0.01 ingestart.       Denken die lui er niet aan dat er ook fatsoenlijke mensen zijn die woensdag weer een helede dag moeten werken?!   ik hoop dat ze 'm ook nog eens van  vrijdag op zaterdag draaien, ofzo... (zal wel weer niet...) Leve de vernietigende invloed van het audiovisuele grootkapitaal! straks moet ik 1 jr wachten op de 6-dvd box om de hele marathon op een christelijke manier uit te kunnnen zitten.. *&$&%#@(!! (en andere dingen die niet op een gkv-forum horen.)
Als die ouwe Tolkien dit eens had gezien...

Massive is het computer-programma dat de legers genereert. (Elk mannetje is een eigen proces, dat zelfstandig 'denkt' en 'handelt'. Veldslagen zien er dan ook duizenden keren beter uit dan alles wat we hiervoor hebben gezien. (vergelijk Gladiaotr)).

Marathon begint hier in Amsterdam om 20.30., dus deel drie begint pas om 4:00 ofzo. Zo werkt 't nu eenmaal: ze mogen deel 3 pas na middernacht instarten (eigenlijk is woensdag de premieredag). Diehard fans (zoals ik) nemen gewoon vrij.

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: oktober 15, 2003, 11:33:59 am »
diehardfans hebben soms ook wel eens de verantwoordelijkheid voor een bedrijfsproces (getsie).   op woensdag komt mijn krant uit...
trouwens, hoe werkt dat eigenlijk met die orks etc.? is dat allemaal computeranimatie, of zijn het ook ingepakte mensen? bv in dl 1. als ze door de mijnen van Moria rennen, zit er een hele kudde achter ze aan. Van die aardman is duidelijk te zien dat het een comp. animatie is, maar die orks lijken wel echt
...

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: oktober 15, 2003, 11:41:30 am »
Ik ga vanmiddag mijn nagels laten doen! Wish me luck..  

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: oktober 15, 2003, 11:44:50 am »
quote:
op 15 Oct 2003 11:33:59 schreef arendpleysier:
diehardfans hebben soms ook wel eens de verantwoordelijkheid voor een bedrijfsproces (getsie).   op woensdag komt mijn krant uit...
trouwens, hoe werkt dat eigenlijk met die orks etc.? is dat allemaal computeranimatie, of zijn het ook ingepakte mensen? bv in dl 1. als ze door de mijnen van Moria rennen, zit er een hele kudde achter ze aan. Van die aardman is duidelijk te zien dat het een comp. animatie is, maar die orks lijken wel echt

Koop de dvd's en bekijk de extensions, daar wordt 't allemaal uitgelegd. Meeste is allebei: mensen in kostuums, voor de close-shots, computeranimatie voor de overzichtsschoten met veel lui tegelijk in scherm. LoTR kent eigenlijk geen grenzen tussen computeranimatie en 'echte' shots. (De hobbits kom je zelfs in 3 vormen tegen: 'echt', 'miniatuur-stand-in' (mannetjes van 1 meter 20 die naast gandalf staan enzo, vooral op de rug gefilmd), en computer-geanimeerd (op de brug in moria bijv.))

gebruikersnaam

• 't Volle Pond
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: oktober 15, 2003, 12:33:11 pm »
quote:
op 15 Oct 2003 10:03:55 schreef Does:
[...]

Hoi Kloon!!  

De naam is Toon  
Deze tekst wordt onder al uw berichten geplaatst

Ellenmarie

• Ellenmarie
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: oktober 15, 2003, 01:06:48 pm »
Hoezo kan dat niet? Leg uit
Jezus is de Weg, de Waarheid en het Leven, niemand......

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: oktober 15, 2003, 03:21:45 pm »
Het jammere van zo'n marathon lijkt me alleen dat je bij de 3e zo gaar bent dat je 'em niet echt geconcentreerd meer kan volgen.

Maar ik heb er wel erg veel zin in, de trailer is ook erg goed.
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: oktober 15, 2003, 04:38:20 pm »
jammer is ook weer dat alle replies weer eens gedelete zijn...
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: oktober 15, 2003, 06:12:53 pm »
quote:
'k Ben wel een beetje bang dat (door de 2 grote oorlogen) het wel heel veel veldslag wordt, en er weinig tijd overblijft voor de verhalende lijnen die juist in 't derde deel weer mooi samenkomen, maar we zullen zien. (insiders beweren dat de film minimaal 210 minuten gaat duren).

Dat lijkt me sterk.... Het schijnt dat de films niet langer dan 3 uur mogen duren... deel 1 en 2 waren ook al ontzettend ingekort... ik denk dat de film gewoon 3 uur duurt.... en dat er weer een vrij uitgebreide extended version van deel 3 komt...

Hoewel ik ook een groot fan ben van Lord of the Rings ga ik niet naar de marathon. Reden is dat ik deel  en 2 allebei al minimaal 10x heb gezien Het houdt dus een keer op Wil nu alleen nog deel 3 supergraag zien... en daarna bekijk ik ze allemaal wel weer een keer
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: oktober 15, 2003, 07:14:54 pm »
Van mij mag dit topic getrashed worden..
En Pleun geeft toch niet toe en trashed deze toch niet..

Wat een klote beleid!  

Pooh

• Administrator
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: oktober 15, 2003, 07:16:20 pm »
quote:
op 15 Oct 2003 18:12:53 schreef Marnix:
[...]
Dat lijkt me sterk.... Het schijnt dat de films niet langer dan 3 uur mogen duren... deel 1 en 2 waren ook al ontzettend ingekort... ik denk dat de film gewoon 3 uur duurt.... en dat er weer een vrij uitgebreide extended version van deel 3 komt...

Veel bioscopen zijn niet blij met films die langer dan 3 uur duren, maar die hebben in dit geval niet zo heel veel meer te zeggen. Jackson heeft in de loop van de tijd steeds meer macht naar zich toegetrokken (logisch, hij is de kip met de gouden eieren) en ik kan me goed voorstellen dat hij deel 3 gewoon op die lengte uitbrengt die hem goeddunkt. Willen bioscopen hem dan niet draaien, dan draaien ze hem maar niet.

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: oktober 15, 2003, 07:55:41 pm »
quote:
op 15 Oct 2003 19:16:20 schreef Pooh:
[...]

Veel bioscopen zijn niet blij met films die langer dan 3 uur duren, maar die hebben in dit geval niet zo heel veel meer te zeggen. Jackson heeft in de loop van de tijd steeds meer macht naar zich toegetrokken (logisch, hij is de kip met de gouden eieren) en ik kan me goed voorstellen dat hij deel 3 gewoon op die lengte uitbrengt die hem goeddunkt. Willen bioscopen hem dan niet draaien, dan draaien ze hem maar niet.

De geruchten waren dat ze voor deel drie een uitzondering gingen maken. Ik hoop dat het niet bij geruchten blijft. Voor zo'n goede film maakt het voor mij niet uit dat hij nog een half uur langer is. Dan maar een pijnlijk zitvlak, of naar Pathé bij de Kuip want daar hebben ze heerlijke stoelen, fauteuils is een beter woord.  
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: oktober 15, 2003, 08:34:55 pm »
He eikels.. waar is mijn reactie naar toe ?  

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: oktober 16, 2003, 10:09:34 am »
Precies.... ik zal in het Rembrand-theater in Arnhem ook geen last daarvan krijgen
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien