Auteur Topic: Het abortusprobleem  (gelezen 4105 keer)

Koerok

• Bekijk profiel
Het abortusprobleem
« Reactie #50 Gepost op: december 19, 2003, 01:04:35 pm »

quote:

op 19 Dec 2003 13:00:10 schreef Bumblebee:
Bij prostitutie, euthanasie en drugs is er een groot element van eigen keuze in het principe. Iemand kan ervoor kiezen dood te willen, drugs te gebruiken of hoer te worden. Een baby kiest er nooit zelf voor geaborteerd (doodgemaakt) te worden, daar kiezen altijd anderen voor. Dat is toch prinicpieel iets anders.
Das waar, maar zonder een abortuswet vinden veel van die ongeboren baby's ook de dood (via illegale abortuspraktijken, wat ook weer gevaarlijk is voor de vrouw) en zal een flink aantal een nae jeugd hebben, omdat ze eigenlijk niet gewenst zijn.
"Ever noticed that people who believe in creationism really look unevolved?"

marijma

• Bekijk profiel
Het abortusprobleem
« Reactie #51 Gepost op: december 19, 2003, 01:26:50 pm »

quote:

op 19 Dec 2003 13:00:25 schreef Koerok:
[...]

Dat ben ik niet met je eens.
Explain please :)
Probeer niet perfect te zijn, maar probeer zo perfect mogelijk jezelf te zijn!

Koerok

• Bekijk profiel
Het abortusprobleem
« Reactie #52 Gepost op: december 19, 2003, 01:36:12 pm »

quote:

op 19 Dec 2003 13:26:50 schreef marijma:
Explain please :)
Ik vind het te ongenuanceerd. Zoals ik al zei heeft pro-life ook nadelige consequenties, net als pro-choice. Wil je echt alle voor en tegens nu weer gaan doorspreken?
"Ever noticed that people who believe in creationism really look unevolved?"

marijma

• Bekijk profiel
Het abortusprobleem
« Reactie #53 Gepost op: december 19, 2003, 01:48:02 pm »

quote:

op 19 Dec 2003 13:36:12 schreef Koerok:
[...]

Ik vind het te ongenuanceerd. Zoals ik al zei heeft pro-life ook nadelige consequenties, net als pro-choice. Wil je echt alle voor en tegens nu weer gaan doorspreken?

nope, daar ging het mij niet om.....ik vroeg me alleen af wat je bedoelde..... omdat ik zelf die ervaring wel heb. En mijn ervaring is dat iedereen vanuit zijn visie spreekt en dat mensen dan toch eenvoudigweg voor of tegen zijn en dan lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.
Maar wie weet ben ik inderdaad wel te negatief en blijkt zoiets wel goed mogelijk te zijn hoor :) Alleen maar des te beter!
Probeer niet perfect te zijn, maar probeer zo perfect mogelijk jezelf te zijn!