Deze stond er ook nog: Wil je hem weghalen geef dan iig een reden..
Want volgens mij mag ik best m'n eigen mail hier op straat gooien als ik daar zin in heb..
Naar aanleiding van je replies in dit topic:
http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=628 heb ik besloten om er een aantal te verwijderen. Tijdens je registratie ben je akkoord gegaan met de voorwaarden en daar staat in dat moderators/administrators het recht hebben om je berichten aan te passen. Als het nodig is doen we dat ook. In jouw geval is dat misschien wat vaker noodzakelijk dan bij anderen omdat je replies soms niet erg veel toevoegen aan een discussie. Om te voorkomen dat een discussie daardoor misloopt verwijderen we zo'n reply.
Op Fok! zouden ze het laten staan misschien, maar wij zijn Fok! niet. We modden harder dan op Fok! en dat doen we alleen maar om het voor iedereen zo leefbaar mogelijk te houden.
Dat hebben we je al vaker uitgelegd in de genoemde draad en het leek ons dat de boodschap wel duidelijk was. Klaarblijkelijk niet. Speciaal voor dit soort onzinreplies hebben we een aantal onzindraden en daar kunnen ze in terecht. Je hebt hierbij je eerste OW te pakken. Als redenen geef ik op:
Flamen naar een crewlid/gebruiker (wat het is maakt niet uit, als het gedaan was naar een gewone gebruiker was het ook een OW geweest).
"Hey kleuter, haal die nietszeggende posts van jezelf dan ook weg...

" <--- daar gaat het om.
Je blijft maar doorgaan met zinloze replies posten terwijl je daarvoor vaak genoeg op de daarvoor bestemde draden bent gewezen.
Gegroet,