Auteur Topic: Nieuwe forum en gelijk het zeiktopic over de AT  (gelezen 3105 keer)

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
Nieuwe forum en gelijk het zeiktopic over de AT
« Gepost op: januari 07, 2004, 06:37:03 pm »
Word vandaag ook : Over het GKV forum, Cultuur en Media en Algemeen uit de Actieve Topic's verwijdert.Argumenten zie andere post en of verwijderde post.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2004, 06:38:25 pm »
Inderdaad!!
Live vanuit de luie stoel

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 07, 2004, 06:43:36 pm »
Kun je nou niet gewoon een nee accepteren?

Ik wordt echt zo moe hiervan. Gewoon maar door blijven gaan en je gelijk proberen te behalen. Wat is het nut? Anderen lopen irriteren? De crew probeert de zaak gewoon mooi op orde te krijgen. Daar moeten soms ook wel eens wat minder populaire beslissingen voor genomen worden. Kan je nou niet gewoon je daar een keer bij neerleggen?

Echt triest vind ik dat.
Sorry dat ik zo hard ben, maar ga alsjeblieft eens een keer nadenken over waarom je op deze manier bezig bent. Of denk je nu werkelijk dat alleen jouw mening de juiste is? We proberen hier het voor iedereen leuk en aangenaam te maken. Bedenk wel dat de chat er ook gekomen is op verzoek. Dus dat gezeur dat we alles doen om het weg te krijgen is onzin. 1 druk op de knop en het is definitief weg. Maar nee dat doen we niet, omdat we ook vinden dat er zo'n plekje moet zijn. Alleen was het iets te groot voor AT geworden. Die fora die jij noemt zijn dat niet, en passen ook veel meer bij een deel van de doelstelling. Namelijk discussieren....
Pinkeltjefan

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2004, 06:47:31 pm »
Ik denk dat een opschoning van de topics op zich wel eens tijd werd. Nu slaan jullie echter wel wat ver door, naar mijn bescheiden mening.

Het topic 'gereformeerde leven' is imo veel te breed. Het is een gereformeerd forum. Dit is net zoiets als een subforum 'jongeren' bij het FOK.
Bovendien, als we (?) dan graag niet-gereformeerden in de discussie willen betrekken, is het wellicht raadzaam om de topictitel te heroverwegen. Ik snap best waarom jullie ervoor gekozen hebben; veel gebruikers zullen (enige) moeite hebben met de posts die niet stroken met onze (?) opvatting van bijbelgetrouw Christendom (vgl enkele van oa Cheese, Reller, Baldur). Deze posts werken soms wat verwarrend in de discussies, en de vele nieuw geopende topics zijn ook niet altijd even 'gereformeerd' (btw: wat is dan gereformeerd?)
Ik had liever gezien dat jullie een scheiding hadden aangebracht tussen 'bijbelgetrouw-christelijke geloofsopvattingen of orthodoxe geloofsopvattingen VS moderne / alternatieve opvattingen (de formulering is idd wat onduidelijk, maar als je langer nadenkt kom je vast op iets beters). Dat was wellicht ook wat minder uit de hoogte geweest in de richting van onze fijne en actieve evangelische zusterjes.  

/alfred: Dat neemt niet weg dat ik jullie vrijwillige inspanningen ten bate van dit forum bijzonder waardeer. zie het dan ook niet als kritiek op jullie werk, maar als een suggestie  
...

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 07, 2004, 06:47:35 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 18:37:03 schreef Picardijn:
Word vandaag ook : Over het GKV forum, Cultuur en Media en Algemeen uit de Actieve Topic's verwijdert.Argumenten zie andere post en of pb]verwijderde post.[/b]

Laat eens zien  
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 07, 2004, 06:51:50 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 18:43:36 schreef Alfredt:

Ik wordt echt zo moe hiervan.

Ga dan uit de crew, denk ik dan.

quote:
Gewoon maar door blijven gaan en je gelijk proberen te behalen. Wat is het nut?

Ga je ook nog even inhoudelijk er op in of lukt dat niet?

quote:
De crew probeert de zaak gewoon mooi op orde te krijgen. Daar moeten soms ook wel eens wat minder populaire beslissingen voor genomen worden. Kan je nou niet gewoon je daar een keer bij neerleggen?

Nee Alfredt. Leer omgaan met deze dingen als crewlid.

quote:
Echt triest vind ik dat.

Dat mag jij vinden.

quote:
Sorry dat ik zo hard ben, maar ga alsjeblieft eens een keer nadenken over waarom je op deze manier bezig bent.

En denk jij dan eens na waarom je zo hard aan het doen ben.

quote:
Of denk je nu werkelijk dat alleen jouw mening de juiste is?

Zei hij dat zijn mening de enige juiste mening is? Nee dus, opzouten met zulke vragen.. die lokken alleen maar reacties uit.

quote:
We proberen hier het voor iedereen leuk en aangenaam te maken. Bedenk wel dat de chat er ook gekomen is op verzoek. Dus dat gezeur dat we alles doen om het weg te krijgen is onzin. 1 druk op de knop en het is definitief weg. Maar nee dat doen we niet, omdat we ook vinden dat er zo'n plekje moet zijn. Alleen was het iets te groot voor AT geworden. Die fora die jij noemt zijn dat niet, en passen ook veel meer bij een deel van de doelstelling. Namelijk discussieren....

Heeej, eindelijk begin je eens inhoudelijk op de TS in te gaan. En dat na eerst even terugschoppen. Knap hoor.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 07, 2004, 06:54:12 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 18:47:31 schreef arendpleysier:
Het topic 'gereformeerde leven' is imo veel te breed. Het is een gereformeerd forum. Dit is net zoiets als een subforum 'jongeren' bij het FOK.

ik zal dit nog eens mee naar achteren nemen. Kijken of en hoe we hier misschien nog een wijziging in aan gaan brengen.
quote:
Bovendien, als we (?) dan graag niet-gereformeerden in de discussie willen betrekken, is het wellicht raadzaam om de topictitel te heroverwegen. Ik snap best waarom jullie ervoor gekozen hebben; veel gebruikers zullen (enige) moeite hebben met de posts die niet stroken met onze (?) opvatting van bijbelgetrouw Christendom (vgl enkele van oa Cheese, Reller, Baldur). Deze posts werken soms wat verwarrend in de discussies, en de vele nieuw geopende topics zijn ook niet altijd even 'gereformeerd' (btw: wat is dan gereformeerd?)
Ik had liever gezien dat jullie een scheiding hadden aangebracht tussen 'bijbelgetrouw-christelijke geloofsopvattingen of orthodoxe geloofsopvattingen VS moderne / alternatieve opvattingen (de formulering is idd wat onduidelijk, maar als je langer nadenkt kom je vast op iets beters). Dat was wellicht ook wat minder uit de hoogte geweest in de richting van onze fijne en actieve evangelische zusterjes.  

Het is zeker niet bedoelt tegen een bepaalde groep. Er is gewoon veel vraag geweest naar een forum waarin de wat meer dogmatische discussies kunnen plaats vinden zonder dat ze te snel weer naar een bepaalde richting getrokken worden. Dat kunnen vele richtingen zijn. Waarvan de Evangelische richting er een is. We hebben er ook bewust voor gekozen om het gereformeerde forum als onderste van de pure doelgroepfora te zetten. We hopen door deze opzet aan te geven dat de anderen net zo belangrijk zijn, zo niet belangrijker.

Verder is dit een pilot, en ben dan ook blij met je constructie kritiek, we zullen het zeker meenemen.
Pinkeltjefan

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: januari 07, 2004, 07:00:50 pm »
bah, was ik net een mooie reactie aan het typen in andere topic is die al weer weg...

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: januari 07, 2004, 07:01:26 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 19:00:50 schreef Joesoef:
bah, was ik net een mooie reactie aan het typen in andere topic is die al weer weg...

Van die van Zwever waarin die solliciteerd naar een plaatsje in de crew?

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: januari 07, 2004, 07:06:43 pm »
shit, klik ik op e-mail notificatie.. kan je dat uitzetten ?

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: januari 07, 2004, 07:07:22 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 19:01:26 schreef Does:
[...]

Van die van Zwever waarin die solliciteerd naar een plaatsje in de crew?

Nee, van jou over crew vernieuwing...
En dat afmelden hoeft al niet meer want ik krijg al een mail binnen...  

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: januari 07, 2004, 07:12:30 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 19:07:22 schreef Joesoef:
[...]

Nee, van jou over crew vernieuwing...

Kijk, das zijn de betere topics!

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: januari 07, 2004, 08:20:06 pm »
boe!!
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: januari 07, 2004, 09:39:50 pm »
slik  

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: januari 07, 2004, 10:24:54 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 18:43:36 schreef Alfredt:

Is geen antwoord geven dus een nee?

quote:
Ik wordt echt zo moe hiervan. Gewoon maar door blijven gaan en je gelijk proberen te behalen. Wat is het nut? Anderen lopen irriteren? De crew probeert de zaak gewoon mooi op orde te krijgen. Daar moeten soms ook wel eens wat minder populaire beslissingen voor genomen worden. Kan je nou niet gewoon je daar een keer bij neerleggen?

Als je berichten worden verwijdert, slotjes plaatst en je geen antwoord geeft op een eenvoudige vraag. Dan blijf ik in herhaling vallen, tot je er moe van word.

quote:

Echt triest vind ik dat.
Sorry dat ik zo hard ben, maar ga alsjeblieft eens een keer nadenken over waarom je op deze manier bezig bent. Of denk je nu werkelijk dat alleen jouw mening de juiste is? We proberen hier het voor iedereen leuk en aangenaam te maken. Bedenk wel dat de chat er ook gekomen is op verzoek. Dus dat gezeur dat we alles doen om het weg te krijgen is onzin. 1 druk op de knop en het is definitief weg. Maar nee dat doen we niet, omdat we ook vinden dat er zo'n plekje moet zijn. Alleen was het iets te groot voor AT geworden. Die fora die jij noemt zijn dat niet, en passen ook veel meer bij een deel van de doelstelling. Namelijk discussieren....

Misschien heb je het niet gelezen, maar dit gaat over de AT en niet over de chat. Wat ik vraag lijkt me wel een logische stap, nu staat heel de AT vol met feedback, muziek, films en weblogs.
Dacht dat men de actuele discussies naar voren wou halen.
Liefde is vreemd

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: januari 07, 2004, 10:47:20 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 22:24:54 schreef Picardijn:
Misschien heb je het niet gelezen, maar dit gaat over de AT en niet over de chat. Wat ik vraag lijkt me wel een logische stap, nu staat heel de AT vol met feedback, muziek, films en weblogs.
Dacht dat men de actuele discussies naar voren wou halen.

Nee, het was de bedoeling om het overgrote deel van de minder serieuze discussies uit het zicht te halen voor de meeste bezoekers. Daarnaast wil maar een beperkte groep CHT in de AT en dus houden we rekening met de wensen van de grootste groep; dat heet nu democratie enzo .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: januari 07, 2004, 10:58:47 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 22:47:20 schreef Harm:
[...]

Nee, het was de bedoeling om het overgrote deel van de minder serieuze discussies uit het zicht te halen voor de meeste bezoekers. Daarnaast wil maar een beperkte groep CHT in de AT en dus houden we rekening met de wensen van de grootste groep; dat heet nu democratie enzo .

Hoeveel % is dan nu serieus?
Liefde is vreemd

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: januari 08, 2004, 12:56:39 am »
quote:
op 07 Jan 2004 22:47:20 schreef Harm:
[...]

Ja maar kan jij filmtopics en muziektopics serieus nemen? Voorbeeld:

http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=1408
http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=978
http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=1322
http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=1820
http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=1741
http://forum.gkv.nl/showtopic.asp?tID=1330

Bovenstaande is maar een kleine greep uit alleen het muziekforum. En dan heb ik nog niet eens heel het topic doorlopen om geen serieuze topics die bestemd zijn voor dit forum op te zoeken. Bij Filmforum net zo. Dat mag dan ook wel uit de AT en dat gebeurt dan weer niet. En dat noemen we met 2 maten meten enzo

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: januari 08, 2004, 01:08:54 am »
[Kuch Kuch Kuch]

[/Kuch Kuch Kuch]

Zie jij door de bomen het bos nu wel? Wacht, laat ik het bij deze eens aan al die mensen vragen die zich hard maakten voor CF uit AT.

Mensen, zien jullie door de bomen het bos nu wel?

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: januari 08, 2004, 01:22:41 am »
Dit kan echt niet, nu zie ik helemaal geen serieus topic meer!

Nu kan je vinden dat dit beetje kinderachtig is maar ik heb geleerd van de admins en modjes hier dat ik moet onderbouwen. Nou, hier heb je je onderbouwing dus niet gaan zeuren nu.

farao

• The Spirit That Guides Us
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: januari 08, 2004, 01:24:35 am »
En je hebt geen tijd om ff dat boek te lezen  
Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born again, he cannot see the kingdom of God.

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: januari 08, 2004, 01:53:48 am »
ik zie allemaal serieuze topics hoor.

Als jij het verschil niet goed ziet, dan kan ik dat ook niet helpen.

grompie

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: januari 08, 2004, 02:20:10 am »
ik sluit mij bij al het bovenstaande aan en voeg er een applausje voor de crew aan toe.
geheelonthouder

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: januari 08, 2004, 12:29:09 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 01:53:48 schreef Pulpeet:
ik zie allemaal serieuze topics hoor.

Als jij het verschil niet goed ziet, dan kan ik dat ook niet helpen.

Kijk naar die plaatjes. En denk even dat ipv die muziektopics er CF-topics staan. Om deze reden (der stonden er misschien 15) is het CF dus uit de AT gehaald. En nu zie je opeens wel serieuze topics staan tussen al die nutteloze muziektopics?

Sure.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: januari 08, 2004, 12:29:52 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 02:20:10 schreef grompie:
ik sluit mij bij al het bovenstaande aan en voeg er een applausje voor de crew aan toe.

We zijn heel blij met je. Je komt op hun verlanglijstje. Doei Grompie.

B Te W te Ee

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: januari 08, 2004, 12:33:04 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 18:51:50 schreef Does:
[...]

[...]

[...]

[...]

Dat mag jij vinden.

[...]

[...]

Zei hij dat zijn mening de enige juiste mening is? Nee dus, opzouten met zulke vragen.. die lokken alleen maar reacties uit.

[...]

Heeej, eindelijk begin je eens inhoudelijk op de TS in te gaan. En dat na eerst even terugschoppen. Knap hoor.

Waar stgaat ook alweer dat je moet gehoorzamen aan je meerdere? Jij puber Does?
Just B te W te Ee

B Te W te Ee

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: januari 08, 2004, 12:33:37 pm »
quote:
op 07 Jan 2004 18:51:50 schreef Does:
[...]

[...]

[...]

[...]

Dat mag jij vinden.

[...]

[...]

[...]

Waar stgaat ook alweer in de bijbel dat je moet gehoorzamen aan je meerdere? Jij puber Does?
Just B te W te Ee

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: januari 08, 2004, 12:35:00 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 12:29:09 schreef Does:
Kijk naar die plaatjes. En denk even dat ipv die muziektopics er CF-topics staan. Om deze reden (der stonden er misschien 15) is het CF dus uit de AT gehaald. En nu zie je opeens wel serieuze topics staan tussen al die nutteloze muziektopics?

Does heeft wel een béétje een punt hoor.

Allerlei topics die "vroeger" nooit in de serieuze subfora geaccepteerd, en direct naar chat geschopt zouden worden, staan nu alsnog in de AT onder het mom van film en muziek.
En het zijn heus niet allemaal serieuze film en muziek topics, neem bijvoorbeeld "stuur Anastacia een kaartje voor haar borstkanker".

Ik vind het wel een puntje om tegen de users te zeggen dat het niet de bedoeling is dat allerlei chat-achtige topics ineens via een ander subforum in de AT gaan komen. Die horen gewoon in het chatforum thuis.

Voor de rest van de herindeling: complimenten.
Bombus terrestris Reginae

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: januari 08, 2004, 12:46:26 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 12:33:37 schreef B Te W te Ee:
[...]

Waar stgaat ook alweer in de bijbel dat je moet gehoorzamen aan je meerdere? Jij puber Does?

Heeft niemand jou ooit verteld dat 1x reageren genoeg is..  

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: januari 08, 2004, 12:54:59 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 12:35:00 schreef Bumblebee:
[...]

Does heeft wel een béétje een punt hoor.

Allerlei topics die "vroeger" nooit in de serieuze subfora geaccepteerd, en direct naar chat geschopt zouden worden, staan nu alsnog in de AT onder het mom van film en muziek.
En het zijn heus niet allemaal serieuze film en muziek topics, neem bijvoorbeeld "stuur Anastacia een kaartje voor haar borstkanker"..

Dat zijn oude topics die gestart zijn voordat het chatforum bestond.

Die hebben we echt niet allemaal verplaatst toen. In de meeste is al zeer lange tijd niet gereageerd. En bovendien gaan ze ergens over.

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: januari 08, 2004, 01:12:16 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 12:54:59 schreef Pulpeet:
[...]

Die hebben we echt niet allemaal verplaatst toen. In de meeste is al zeer lange tijd niet gereageerd. En bovendien gaan ze ergens over.

Dus er is gewoon sprake van willekeur, ook in de vorm van slotjes plaatsen.
Liefde is vreemd

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: januari 08, 2004, 01:14:29 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 12:54:59 schreef Pulpeet:

Okee, dus ze stonden gewoon voor de klierderij in AT.  
Ik snap het al. Dacht dat het een serieus punt was... naief.

Beschouw mijn post als niet geplaatst.
Bombus terrestris Reginae

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: januari 08, 2004, 01:49:03 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 12:33:37 schreef B Te W te Ee:
[...]

De crew is mijn "meerdere" ?

En puber does? Lekker Bijbels bezig jij. Way the go.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: januari 08, 2004, 01:49:52 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:14:29 schreef Bumblebee:
[...]

Okee, dus ze stonden gewoon voor de klierderij in AT.  
Ik snap het al. Dacht dat het een serieus punt was... naief.

Beschouw mijn post als niet geplaatst.

Geen klierderij Bumble, maar om een punt te maken. En de topics staan open en ze zitten in Muziekforum. Dus mag ik er in posten. En het is een serieus punt.

B Te W te Ee

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: januari 08, 2004, 01:53:08 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:49:03 schreef Does:
[...]

De crew is mijn "meerdere" ?

En puber does? Lekker Bijbels bezig jij. Way the go.

nou dat misschien niet, maar wel diegene die in dit geval de regels, waarden, en normen bepaald. Je kunt hoog springen of laag springen, maar uit je eigen toon kan ik geen respect, of een soort van waardering voor de crew opmerken....
Just B te W te Ee

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: januari 08, 2004, 01:53:29 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:49:52 schreef Does:
[...]

Geen klierderij Bumble, maar om een punt te maken. En de topics staan open en ze zitten in Muziekforum. Dus mag ik er in posten. En het is een serieus punt.

Jij denkt veel te principieel. We zijn gewoon tevreden als de situatie praktisch werkbaar is. Dan hoeft echt niet elk oud topic op precies de goede plek te staan. En door al die topics naar boven te halen maak je echt geen punt. We gaan uit van normaal gebruik van het forum. Maar dit is abnormaal gebruik.

Pulpeet

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: januari 08, 2004, 01:54:21 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:53:08 schreef B Te W te Ee:
[...]

nou dat misschien niet, maar wel diegene die in dit geval de regels, waarden, en normen bepaald. Je kunt hoog springen of laag springen, maar uit je eigen toon kan ik geen respect, of een soort van waardering voor de crew opmerken....

Och... 't went, zullen we maar zeggen.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: januari 08, 2004, 01:55:10 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:53:08 schreef B Te W te Ee:
[...]

Ligt dat aan mij dat jij dat niet kan opmerken? Nee toch?
En zo vijanidig ben ik helemaal niet bezig, dat maken jullie er echt zelf gewoon van. Ik heb misschien altijd wel wat aan te merken maar daar zit ook iets goeds aan. Alleen zien jullie dat volgens mij niet (correct me if i'm wrong).

B Te W te Ee

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: januari 08, 2004, 01:55:30 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:54:21 schreef Pulpeet:
[...]

Och... 't went, zullen we maar zeggen.

slotje??? kan ik dat hier aanvragen? we komen toch niet verder....
Just B te W te Ee

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: januari 08, 2004, 01:55:49 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:53:29 schreef Pulpeet:
[...]

Jij denkt veel te principieel. We zijn gewoon tevreden als de situatie praktisch werkbaar is. Dan hoeft echt niet elk oud topic op precies de goede plek te staan. En door al die topics naar boven te halen maak je echt geen punt. We gaan uit van normaal gebruik van het forum. Maar dit is abnormaal gebruik.

Topics staan open, vrij om te posten. Ik zie de misbruik niet.

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: januari 08, 2004, 01:56:32 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:55:30 schreef B Te W te Ee:
[...]

Is niet nodig hoor. Nu probeer je iets af te kappen. Maar kan best nog wat opleveren dit allemaal. We sluiten hier veel te snel alles, dat moet ook maar eens afgelopen zijn.

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: januari 08, 2004, 01:58:38 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:55:30 schreef B Te W te Ee:
[...]

Registratie: 07 Jan 2004

Jij hebt hem door, gelukkig zijn er genoeg topics afgesloten waar we geen antwoorden krijgen op de gestelde vragen.
Liefde is vreemd

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: januari 08, 2004, 01:59:44 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:55:49 schreef Does:
Topics staan open, vrij om te posten. Ik zie de misbruik niet.

Mja maar reageren om het omhoogschoppen van een topic, zonder dat je echt met dat topic verder wil, is toch redelijk niet de bedoeling van een forum....
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: januari 08, 2004, 02:04:54 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 13:59:44 schreef Alfredt:
[...]

Mja maar reageren om het omhoogschoppen van een topic, zonder dat je echt met dat topic verder wil, is toch redelijk niet de bedoeling van een forum....

Klopt. Maar ging er om dat ik wilde aangeven dat er daar ook een hoop onzintopics staan. Daar hoor ik dan weer niemand over.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: januari 08, 2004, 02:09:30 pm »
quote:
op 08 Jan 2004 14:04:54 schreef Does:
[...]

Klopt. Maar ging er om dat ik wilde aangeven dat er daar ook een hoop onzintopics staan. Daar hoor ik dan weer niemand over.

Het is niet zo dat als er nieuwe fora komen dat we dan alles gaan nalopen of het beter daar past. Als je een actief topic ziet wat naar je mening verkeerd staat kan je dat wel even zeggen, dan wordt het wel verplaatst als je gelijk hebt. Maar oude weggezakte topics laten we lekker op de verkeerde plek staan, het is de moeite niet waard om die te verplaatsen.
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: januari 08, 2004, 02:11:56 pm »
Ok maar muziektopics over bepaalde bands zoals Radiohead, NOFX enzovoorts die horen eigenlijk toch niet bij dit forum? Ik wil alleen maar aangeven dat muziekforumtopics over het algemeen niet passen in de doel van dit forum net zoals bij CF het geval was. Daarom is het uit de AT ook verwijderd. Moet dat met die andere topics ook gebeuren. En ja ik weet ook wel dat er een boel topics in die subfora toch wel wat zeggen maar er zit me daar een zooi "rommel" tussen zeg maar. Sommige topics zijn nog niet eens CF-niveau waardig!

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: januari 08, 2004, 02:20:37 pm »
We zijn een open forum, dus ook dat soort bands kunnen besproken worden. Als je ze onchristelijk vind kan dat ook vast wel daar melden en bediscussieren. (Ik kom er zelden of nooit, dus weet het niet zeker. Maar dat lijkt me wel )

Craptopics moet je gewoon aanmelden bij een mod en die kijkt er dan wel naar. Op zich vind ik namelijk dat discussies over muziek en films wel gewoon binnen de doelstelling van het forum past.
Pinkeltjefan

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: januari 08, 2004, 03:09:41 pm »
Does not... Does to.. Does not...  

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: januari 09, 2004, 12:09:23 am »

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: januari 09, 2004, 10:36:00 am »
Zit je eindelijk eens achter je boeken Joesoef?