Auteur Topic: Britney Spears / Christina Aguilera(?)  (gelezen 791 keer)

Huk

• May U live 2 see the Dawn
    • Bekijk profiel
Britney Spears / Christina Aguilera(?)
« Gepost op: december 24, 2002, 10:05:35 pm »
Wat vinden jullie van deze uitdagend ugklede en kreunende dames?
Vinden jullie dat het kan wat zij doen?
There are no saviours, there are no kings, the power lies in your head.....

Huk

• May U live 2 see the Dawn
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: december 24, 2002, 10:10:34 pm »
Persoonlijk vindt ik het wel lekker om naar te kijken (soepele heupjes, jonge lichaampjes, geile bewegingen enzo), maar als het mijn dochter zou zijn dan zou ik haar een paar vreselijke klappen geven (bij wijze van spreken) en vragen of ze normaal wil doen.

Ze gaan steeds verder om elkaar de loef af te steken en te beconcureren.
Misschien wordt het tijd dat ze wat meer moeite gaan doen om het geheel wat meer inhoud te geven, in plaats van uiterlijk vertoon.
There are no saviours, there are no kings, the power lies in your head.....

Marnix

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 24, 2002, 11:00:36 pm »
Het heeft weinig meer met muziek te maken, de top40... je hoeft tegenwoordig niet meer goed te kunnen zingen om een hit te scoren, je moet alleen goed kunnen dansen, een mooi figuur hebben en 4 minuten lang in weinig kleren op video te staan. Het is gewoon een indirecte manier van hoererij, uit de kleren om geld te vangen.
In nothing is the power of the dark lord more clearly shown than in the estrangement that devides all those who still oppose him - Tolkien

connie

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 26, 2002, 11:32:10 pm »
ik vind het niks aan  britney spears onchristelijk gewoon
groeten connie

nitpicker

• uNF
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 07, 2003, 08:31:23 pm »
quote:
op 24 Dec 2002 23:00:36 schreef Marnix:
(...) Het is gewoon een indirecte manier van hoererij, uit de kleren om geld te vangen.

Hmm.. zo had ik het nog niet eens bekeken.. zit wel wat in...

Jan W

• Moderator Muziek
  • mail to: redactie@forum.gkv.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 07, 2003, 11:43:03 pm »
Maar in de auto is het af en toe wel heerlijke muziek............;)
Met vriendelijke groeten,

Jan Wietsma, Zwolle

Peturrr

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 12, 2003, 03:21:09 pm »
Ik ben het eens met Marnix.

De artiesten uit de top 40 hebben meestal totaal geen muzikale kennis maar zien er alleen 'lekker'uit en hebben  een goede stem. Van muziek schrijven hebben ze geen kennis want dat doen anderen voor hun.

Wat betreft die indirecte hoererij: echt een goede korte omschrijving van waar het mijn inziens op neerkomt.!

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: januari 08, 2004, 01:16:48 am »
Ik vind het echt niet kunnen.
Live vanuit de luie stoel

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: januari 09, 2004, 02:21:16 pm »
Ach, wat Britney en Christina doen is niet nieuw. Beide dames proberen Madonna na te doen, wat ik een beetje sneu vind eerlijk gezegd. Je kan van Madonna zeggen wat je wil, ze is een echte personality, een charismatische, intelligente artieste die altijd op zoek is naar iets nieuws (hoewel ik haar muzikaal nooit echt serieus heb genomen.)

Britney Spears is echter niet meer dan een domme geit in een leuke verpakking, die qua creativiteit en personality nog niet de schoenen mag poetsen van Madonna. Britney is niet meer dan een door de muziekindustrie gemaakt product.

Christina Aguilera heeft meer in haar mars dan Britney, ik vind haar wel wat hebben moet ik zeggen. Maar de uitdagende manier waarop ze zichzelf nu presenteert, is ook weer kloongedrag. Christina wees toch lekker jezelf, je was prima zoals je was: een goede stem, mooie ogen en een flinke dosis uitstraling.)
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun