Dat is nog eens wakker wordenGisteravond had ik me voorgenomen om "The kid" te gaan kijken op SBS 6 en om naar "U Turn" te kijken die op Nederland 2 kwam. Een hele avond gevuld dus zo aan de vooravond van mijn 20-ste verjaardag.
The kidEen heerlijke nonsense film van Walt Disney met Bruce Willis in de hoofdrol. Bruce is een imago adviseur van beroep en is bijna 40 jaar en nog steeds vrijgezel. Tja, ik kan hier wel heel het verhaal gaan typen maar dan is de film niet meer zo leuk om te gaan kijken. Wat ik wel mee wil geven is dat het een erg leuke film is waarbij je verstand heerlijk op 0 kan! Voor mij niet zo moeilijk.

U TurnEen film met Sean Penn en J. Lopez. Niet echt wat voor een radicale Christen. Er word heel wat in afgehoert zeg maar. De film gaat ook over overspel en incest en weet ik het allemaal. Ik daarintegen vind het een hele goede film maar hij gaat wel heel ver. J. Lo is overigens altijd leuk om naar te kijken. In de tijd van deze film was ze nog niet echt beroemd en dus ook niet echt arrogant en zo is ze het leukst.
1:00... slapenTijd om te gaan slapen. Met een voldaan gevoel lig ik lekker in bed na te denken want vandaag me zou gaan brengen. Ik kom tot de conclusie dat het 1 van de waardelooste verjaardagen gaat worden die ik ooit gehad heb. Niemand is er en je word 20. Nu ben ik niet het sentimenteelste persoon maar ik weet ook wel heel goed dat iedereen studeert en ik zelf hier opgesloten zit.
Ik word wakker en ga naar beneden voor mijn vaste ritueel: Koffie drinken en met de poezen spelen. Dit vind ik altijd heel erg leuk! Ik hou echt van die beestjes. Het is misschien stom maar die beesten geven me een rustig gevoel en ze zijn zo lief (Jaap kan er over meepraten).

Op de tafel ligt een grote gele envelop met daarboven een briefje. Ma wilde me niet wakker maken om 8:00 (Tijd van geboorte 20 jr. terug). Ik doe de envelop open: een smak geld! Ik krijg een beetje een schuldgevoel. Ma geeft mij geld terwijl ik haar geld moet geven. 20 jaar staat ze voor me klaar. Een jaar lang mag ik te pas en te onpas haar auto mag lenen en ik nauwlijks de tank volgooi. Ik heb een schuldgevoel...

En dat terwijl ik toch bekend sta als een vrij hard persoon.

Ik heb serieus overwogen om het terug te geven aan haar.
Naah nu moet ik die kaart nog open doen en ik krijg me daar bijna een hartverlamming! het is zo'n kaart dat als je die open doet dat ie een geluid speelt. In deze zat Marco Borsato met dat de meeste dromen bedrog zijn. Opzich leuk maar deze ging HARD!!! De poesjes verschoten er van en ik liet mijn koffie vallen... heerlijk begin van de dag.