Auteur Topic: [Weblog] Does  (gelezen 13203 keer)

Merwekade

• Laat uw licht schijnen
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #50 Gepost op: januari 15, 2004, 09:36:50 pm »
quote:
op 15 Jan 2004 19:20:56 schreef Marloes:
Bij de BNN-test : 56 vragen of meer goed = IQ 130 of hoger.

Je kan de test nog steeds doen op de BNN site. Je kan hem steeds herhalen totdat je de gehaalde score acceptabel vind. Print daarna een certificaat uit en.....

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #51 Gepost op: januari 15, 2004, 09:48:56 pm »
had geen zin om een account aan te maken.. ik wil alleen weten wat 62 goed is..
The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Doarsie

• Wijze uit 't oosten
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #52 Gepost op: januari 16, 2004, 12:13:27 am »
quote:
op 15 Jan 2004 21:48:56 schreef Joesoef:

quote:
62 punten: verstrooide professor

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #53 Gepost op: januari 16, 2004, 09:11:40 am »
LOL, wat een simpele test

ik heb hem ook maar gemaakt ja, op zich komt de score wel overeen met een eerdere officiƫle test, maar echt de vragen hier waren te simpel om over na te hoeven denken. 139 geeft hij aan.... en dan had ik nog 1 vraag die ik net een fractie te laat zag ook... maar ja dat is natuurlijk wel gewoon fout dan.
Wat een kolderding. je kijkt naar de voorbeeldvraag en 80 procent van de vervolgantwoorden kan je gewoon direct zien. Daar heb je geen hersencel voor nodig. Ik vraag me af hoeveel fout ik nu had en welke dan wel (op die ene na zou ik het zo niet weten....)

"Als je een laag IQ scoort kan dat betekenen dat je emotionele intelligentie wel heel erg goed ontwikkeld is. "
LOL, ja als je geen auto hebt kan het best zijn dat je een leuke computer hebt
Pinkeltjefan

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #54 Gepost op: januari 16, 2004, 09:44:28 am »
Dat is een goedmakertje voor de mensen die nog al geschokt zijn door de uitslag..  

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #55 Gepost op: januari 16, 2004, 10:00:50 am »
quote:
op 16 Jan 2004 09:44:28 schreef Joesoef:
Dat is een goedmakertje voor de mensen die nog al geschokt zijn door de uitslag..  

Maar je moet wel een laag IQ hebben om daar in te trappen Maar ja voor hen is het dan ook geschreven
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #56 Gepost op: januari 16, 2004, 10:34:15 am »
Soms heb je van die momenten...

Gisteren had ik dus zo'n moment. Ik kom thuis van een hele zware training mag ik wel zeggen. Nu vind ik trainingen zo gauw niet zo zwaar maar we moesten veel lopen en ik leg dan de lat voor mezelf altijd veel te hoog maar wil hem koeste wat het kost toch halen. Ik heb me kapot gelopen. Nu was het trainigsveld ook niet al te best (zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt). Maar ik kwam dus thuis. Ik ga op de bank liggen, moeders zit ook op de bank naar de tv te kijken. Ik heb er 5 min van meegemaakt en ik word wakker gemaakt zo rond half 11 door moeders. Ik ga maar mijn bed in. In m'n bed lig ik te denken of ik de auto wel op slot heb gedaan. Uit ervaring weet ik dat als je ergens over gaat twijfelen je het beter nog eens even kan nalopen. Dus ik trek mijn kloffie aan, ga naar beneden en naar buiten. Het was echt hondenweer. De auto zit dicht, gelukkig. Lekker slapen. Half 10 wakker.

Ik ga me afvragen hoe het komt dat je zulke vage momenten in je leven doormaakt. Als je heel moe bent lijkt het wel of je in een soort roes aan het leven bent. Naja, weer een hoop slaap rijker en wat komishe sitauties. Straks "lekker" naar school. Als ik daar maar niet in slaap val.
Live vanuit de luie stoel

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #57 Gepost op: januari 16, 2004, 10:42:11 am »
Ik wil trouwens de bloglezers nog even attent maken op dit zeer humoristische topic van Joesoef, ik kan er smakelijk om lachen alleen jammer dat ik toen dus lag te slapen en ik net alles heb moeten bijlezen!

Link

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #58 Gepost op: januari 16, 2004, 11:29:59 am »
Wat ik graag wil delen (deel 1)

Bron: Weblog.fok.nl

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #59 Gepost op: januari 16, 2004, 11:42:21 am »
sexeh^  

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #60 Gepost op: januari 16, 2004, 12:09:41 pm »
quote:
op 16 Jan 2004 10:42:11 schreef Does:
Ik wil trouwens de bloglezers nog even attent maken op dit zeer humoristische topic van Joesoef, ik kan er smakelijk om lachen alleen jammer dat ik toen dus lag te slapen en ik net alles heb moeten bijlezen!

Link

Die link werkt niet bij mij, jammer zeg
Pinkeltjefan

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #61 Gepost op: januari 16, 2004, 12:43:00 pm »
you've been banned from this topic

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #62 Gepost op: januari 16, 2004, 09:49:29 pm »
Kunst zoals ik het graag zie

Ik was aan het surfen kom ik straatkunst tegen die ik mensen hier niet wil onthouden. Geniet mee.

Ik vind ze echt adembenemend.

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #63 Gepost op: januari 16, 2004, 09:55:53 pm »
Erg mooie foto's inderdaad. Cool dat mensen/artiesten zulke kunst kunnen maken!
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #64 Gepost op: januari 16, 2004, 10:04:07 pm »
quote:
op 16 Jan 2004 21:55:53 schreef Harm:

Graffiti vind ik ook meesterlijk mooi maar dan moet wel mooi zijn (ok dat klinkt krom). Maar ik sommige zijn zo kunstig en soms zie je een graffiti staan waarvan je denkt van: Rot op met je troep! Maar dit is erg mooi!

Marloes

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #65 Gepost op: januari 16, 2004, 10:11:17 pm »
quote:
op 15 Jan 2004 21:48:56 schreef Joesoef:

iq 144 (zie bnn-website)

Erg leuke straatkunstfoto's, DOes!
[Prediker 7:29]

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #66 Gepost op: januari 18, 2004, 10:42:31 am »
quote:
op 10 Jan 2004 11:42:08 schreef Does:
Darten: ik ben het verleerd

Leuk, Tave en Joesoef waren weer in Terneuzen en we gingen naar de kroeg om wat te darten. Ik heb geen 1 potje gewonnen. 3 keer verloren van Tave en 3 keer verloren van Joesoef. Meeste darters komen dan met excuses maar ik steek het gewoon op mijn eigen. Wat een zware off-day had ik. De pijlen vlogen niet naar de tripple 20 maar naar de 1 en de 5. Voor de leken: Tripple 20 is dat kleine rode vakje midden in de 20, die levert de meeste punten op namenlijk 60.

M'n opkomst was zoals traditiegetrouw weer utopisch en het publiek (bestaande uit 1 vrouw) was door het dolle heen bij het zien van mijn verschijning. Het mocht niet baten, wat een kansloze avond. Het bier was dan wel weer goed, want ik had toch nog iets te vieren namenlijk dat diploma.

Ok, gisteren heb ik ze van het bord gegooid. Nevermind. :-7

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #67 Gepost op: januari 18, 2004, 02:24:54 pm »
quote:
op 18 Jan 2004 10:42:31 schreef Does:
[...]

Ok, gisteren heb ik ze van het bord gegooid. Nevermind. :-7

Wat een onzin tegen mij was het 1-1 in totaal eerlijk zijn he. En herinner je nog mijn prachtige uitworp. 6 te gooien. Eerst dubbel2, volgende pijl dubbel 1 prachtig
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #68 Gepost op: januari 18, 2004, 02:30:46 pm »
quote:
op 18 Jan 2004 14:24:54 schreef Tave:
[...]

Wat een onzin tegen mij was het 1-1 in totaal eerlijk zijn he. En herinner je nog mijn prachtige uitworp. 6 te gooien. Eerst dubbel2, volgende pijl dubbel 1 prachtig

Tja, maar mijn gemiddelde lag toch wel hoger alleen het uitgooien. Eens even op oefenen. Trouwens, nu even wachten welke excuses Joesoef nu weer uit zijn hoge hoed gaat toveren.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #69 Gepost op: januari 18, 2004, 02:43:32 pm »
Darten is saai.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #70 Gepost op: januari 19, 2004, 12:33:22 pm »
ROC Westerschelde: opleidingscentrum?

Ik zit nu al zo'n 3,5 jaar op het ROC (een half jaar te lang). Ik ga vandaag weer naar school om 4 uur uit te zitten en ik kom op school is heel de klas al vol. Half 9! Das opzich al een record! Ik ga zitten en start mijn computertje... hattricken.. o wacht die doet het weer eens niet!! 12:00... uit.

Boeiend of niet?

/me voelt zich opgesloten en beperkt in mijn ontwikkeling maar moet het nog even volhouden tot de zomer of misschien nok ik wel eerder en haal ik dat diploma op en ga naar R'dam. Hangt ook van Tave af... Maar dat vertel ik later wel een keer.

Nu wil ik gaan joggen maar het regent echt onwijs hier dus laten we wachten tot vanavond. 2 leuke films vanavond op tv: The Kid en U Turn. Aanraders. Ga nu mijn kamer opruimen en gebak bestellen voor morgen want dan ben ik jarig en word ik 20. Joepie.

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #71 Gepost op: januari 19, 2004, 12:35:43 pm »
quote:
op 16 Jan 2004 21:55:53 schreef Harm:

Hmm wat me erg moeilijk lijkt is zoveel diepte creeren. (was ik nog vergeten te melden...)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #72 Gepost op: januari 19, 2004, 12:37:36 pm »
quote:
op 19 Jan 2004 12:33:22 schreef Does:

/me voelt zich opgesloten en beperkt in mijn ontwikkeling

Join the club.  
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #73 Gepost op: januari 19, 2004, 01:53:34 pm »
quote:
op 19 Jan 2004 12:33:22 schreef Does:
Ik zit nu al zo'n 3,5 jaar op het ROC (een half jaar te lang). Ik ga vandaag weer naar school om 4 uur uit te zitten ...

/me voelt zich opgesloten en beperkt in mijn ontwikkeling maar moet het nog even volhouden tot de zomer of misschien nok ik wel eerder en haal ik dat diploma op en ga naar R'dam.

Niet te geloven wat een bureaucratisch gezanik dat je nog een half jaar moet rondhangen op een school waar je niets meer te zoeken hebt! Zijn er geen andere opties als een half jaartje werken en sparen voor op kamers of op reis, of alvast wat vakken voor je vervolgstudie volgen of zoiets?

Gefeliciteerd nog met je diploma trouwens.
Bombus terrestris Reginae

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #74 Gepost op: januari 19, 2004, 01:57:06 pm »
quote:
op 18 Jan 2004 14:30:46 schreef Does:
[...]

Tja, maar mijn gemiddelde lag toch wel hoger alleen het uitgooien. Eens even op oefenen. Trouwens, nu even wachten welke excuses Joesoef nu weer uit zijn hoge hoed gaat toveren.

Koude handen, bouncer op dubbel 10.. En beiden laag niveau gegooid dus niet iets om trots op te zijn, want je gemiddelden lagen niet hoog.
Dat Tave van mij won kwam omdat hij hoge gemiddelden gooide wat mij gewoon niet lukte op dat moment. Maar ga me niet vertellen dat jij goed gooide tegen mij.. Met 15 pijlen op dubbel 3  

En gisteren was het weer gewoon zoals het hoorde...  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #75 Gepost op: januari 19, 2004, 03:24:42 pm »
quote:
op 19 Jan 2004 13:57:06 schreef Joesoef:
[...]

Koude handen, bouncer op dubbel 10.. En beiden laag niveau gegooid dus niet iets om trots op te zijn, want je gemiddelden lagen niet hoog.

Had meer van je verwacht qua bedenken van excuses. Deze zijn zo standaard. O, dat je nog zou reageren was ook wel voorspelbaar. Dude, je kan gewoon niet darten!

En nu niet meer reageren he! Hou je nu eens in, ik weet dat het moeilijk voor je is.

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #76 Gepost op: januari 19, 2004, 03:26:18 pm »
quote:
op 19 Jan 2004 13:53:34 schreef Bumblebee:
[...]

Niet te geloven wat een bureaucratisch gezanik dat je nog een half jaar moet rondhangen op een school waar je niets meer te zoeken hebt! Zijn er geen andere opties als een half jaartje werken en sparen voor op kamers of op reis, of alvast wat vakken voor je vervolgstudie volgen of zoiets?

Gefeliciteerd nog met je diploma trouwens.

Ho ho rustig aan. Ik kies er zelf voor om er nog een half jaar te hangen maar ik krijg volgende maand vakken aangeboden hoor. Het is alleen de maand januari die ik even door moet komen met een hoop niks doen. Half jaar werken is een optie maar daar heb ik totaal geen zin in. Ongediplomeerd werk een half jaar lang? Dat is geen pretje.

Thnx voor de felicitatie.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #77 Gepost op: januari 19, 2004, 04:00:49 pm »
quote:
op 19 Jan 2004 15:24:42 schreef Does:
[...]

Had meer van je verwacht qua bedenken van excuses. Deze zijn zo standaard. O,

Je gooit ook standaard k#t met koude handen...  

-edit-

oops, toch gereageerd...  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #78 Gepost op: januari 19, 2004, 05:32:18 pm »
quote:
op 19 Jan 2004 16:00:49 schreef Joesoef:
[...]

Je gooit ook standaard k#t met koude handen...  

-edit-

oops, toch gereageerd...  

Je = ik. Lijkt mij.... en ik had daar dan dus ook last van.
Ik ga deze zinloze 'discussie' beeindigen, je hebt gewoon verloren.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #79 Gepost op: januari 19, 2004, 05:34:48 pm »
jij gooide dan ook klote...  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #80 Gepost op: januari 19, 2004, 06:00:26 pm »
Wat je zegt. Alleen steek ik het nergens op. Ik steek het volledig op mezelf.

Bolle

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #81 Gepost op: januari 19, 2004, 07:31:06 pm »
Ik vind darten ook leuk. Is tenminste een spelletje waarbij het geen probleem is om dik te zijn.

Groetjes
Bolle
Papier is lekker, maar vieze blaadjes lust ik niet.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #82 Gepost op: januari 20, 2004, 11:00:07 am »
Gefeliciteerd met je verjaardag, Does!

En niet te lang wegblijven he....

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #83 Gepost op: januari 20, 2004, 11:04:59 am »
quote:
op 20 Jan 2004 11:00:07 schreef Bumblebee:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Does!

En niet te lang wegblijven he....

en namens mij, lees nog ff je verjaardagstopic in het chatforum
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #84 Gepost op: januari 20, 2004, 11:37:55 am »
Dat is nog eens wakker worden

Gisteravond had ik me voorgenomen om "The kid" te gaan kijken op SBS 6 en om naar "U Turn" te kijken die op Nederland 2 kwam. Een hele avond gevuld dus zo aan de vooravond van mijn 20-ste verjaardag.

The kid

Een heerlijke nonsense film van Walt Disney met Bruce Willis in de hoofdrol. Bruce is een imago adviseur van beroep en is bijna 40 jaar en nog steeds vrijgezel. Tja, ik kan hier wel heel het verhaal gaan typen maar dan is de film niet meer zo leuk om te gaan kijken. Wat ik wel mee wil geven is dat het een erg leuke film is waarbij je verstand heerlijk op 0 kan! Voor mij niet zo moeilijk.

U Turn

Een film met Sean Penn en J. Lopez. Niet echt wat voor een radicale Christen. Er word heel wat in afgehoert zeg maar. De film gaat ook over overspel en incest en weet ik het allemaal. Ik daarintegen vind het een hele goede film maar hij gaat wel heel ver. J. Lo is overigens altijd leuk om naar te kijken. In de tijd van deze film was ze nog niet echt beroemd en dus ook niet echt arrogant en zo is ze het leukst.

1:00... slapen

Tijd om te gaan slapen. Met een voldaan gevoel lig ik lekker in bed na te denken want vandaag me zou gaan brengen. Ik kom tot de conclusie dat het 1 van de waardelooste verjaardagen gaat worden die ik ooit gehad heb. Niemand is er en je word 20. Nu ben ik niet het sentimenteelste persoon maar ik weet ook wel heel goed dat iedereen studeert en ik zelf hier opgesloten zit.

Ik word wakker en ga naar beneden voor mijn vaste ritueel: Koffie drinken en met de poezen spelen. Dit vind ik altijd heel erg leuk! Ik hou echt van die beestjes. Het is misschien stom maar die beesten geven me een rustig gevoel en ze zijn zo lief (Jaap kan er over meepraten).

Op de tafel ligt een grote gele envelop met daarboven een briefje. Ma wilde me niet wakker maken om 8:00 (Tijd van geboorte 20 jr. terug). Ik doe de envelop open: een smak geld! Ik krijg een beetje een schuldgevoel. Ma geeft mij geld terwijl ik haar geld moet geven. 20 jaar staat ze voor me klaar. Een jaar lang mag ik te pas en te onpas haar auto mag lenen en ik nauwlijks de tank volgooi. Ik heb een schuldgevoel... En dat terwijl ik toch bekend sta als een vrij hard persoon. Ik heb serieus overwogen om het terug te geven aan haar.

Naah nu moet ik die kaart nog open doen en ik krijg me daar bijna een hartverlamming! het is zo'n kaart dat als je die open doet dat ie een geluid speelt. In deze zat Marco Borsato met dat de meeste dromen bedrog zijn. Opzich leuk maar deze ging HARD!!! De poesjes verschoten er van en ik liet mijn koffie vallen... heerlijk begin van de dag.

HaJee

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #85 Gepost op: januari 20, 2004, 12:22:43 pm »
Does, gefeliciteerd!
Where is the wisdom we lost in knowledge?

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #86 Gepost op: januari 20, 2004, 01:14:30 pm »
quote:
Ik word wakker en ga naar beneden voor mijn vaste ritueel: Koffie drinken en met de poezen spelen. Dit vind ik altijd heel erg leuk! Ik hou echt van die beestjes. Het is misschien stom maar die beesten geven me een rustig gevoel en ze zijn zo lief (Jaap kan er over meepraten).

Vooral Pebbles is lief , dat kleine koppie

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #87 Gepost op: januari 20, 2004, 01:32:22 pm »
Zeg van harte Does.
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Macguinness

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #88 Gepost op: januari 20, 2004, 02:50:26 pm »
quote:
op 20 Jan 2004 11:37:55 schreef Does:
Ik kom tot de conclusie dat het 1 van de waardelooste verjaardagen gaat worden die ik ooit gehad heb. Niemand is er en je word 20.

Hopelijk worden de volgende 80 verjaardagen wat beter bezocht...

Van Harte !

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #89 Gepost op: januari 21, 2004, 09:22:57 am »
Gebroken de dag in...

Wat een ruige topictitel, althans dat vind ik. Vanochtend ging het niet allemaal zo soepeltjes. Half 8 ging de wekker, 10 voor 8 stond ik naast mijn bed. Reden voor deze moeizame ontwaking was mijn verjaardag van gisteren. Nadat ik van school kwam stond daar opeens een cadeau van mijn broer gekregen. Een DVD-speler! Dat vond ik dan wel weer aardig. Alvast voor op kamers gaan waarschijnlijk.

Nu nog een TV...

Een tijd geleden had ik mijn tv kapot laten vallen toen ik een keer mijn kamer aan het opruimen was. De inhoud van mijn kamer dan. Nu nam ik het opruimen op dat moment blijkbaar wel iets te letterlijk want de tv ontplofte ook gelijk toen ik die TV ook nog liet vallen. Nu een half jaar later ongeveer zit ik hier opeens met een DVD-speler waar ik nu niks mee kan! Ik kon er de humor wel van in zien. Ik ben gelijk om een mooie 55 cm beeldbuis gegaan van AKAI (Zilver) want die vond ik goed bij de DVD-speler passen. De kosten van die TV had ik al 12 uur laten ongeveer er weer uit gehaald dmv envelopjes met de nodige bijdragen. Ik ook weer blij want de DVD-speler en de TV zien er erg gelikt en netjes uit!

Ik heb nog wel wat dingen op mijn verlanglijstje waaronder een DVD-Brander +- R/RW en die gaat eerdaags ook nog komen. Daarnaast wil ik ook nog wel een lap top gaan kopen maar dat komt allemaal nog wel.

Toch nog wat visite...

Aangezien 90 % zo ongeveer van mijn vrienden op kamers zit en dus niet in Terneuzen verblijft doordeweeks had ik zoiets van: Dit word me een draak van een verjaardag. Het viel enigszins nog mee want er zijn nog wel wat mensen geweest. Lekker wat biertjes* gedronken zo op een dinsdagavond en aan het eind van de dag was ik ook bek af. Al met al nog best geslaagd.

* Met bier word verstaan: Grolsch premium pilsener.
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2004, 09:44:03 am door Does »

Macguinness

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #90 Gepost op: januari 21, 2004, 10:21:20 am »
quote:
op 21 Jan 2004 09:22:57 schreef Does:
...Ik ben gelijk om een mooie 55 cm beeldbuis gegaan van AKAI (Zilver) want die vond ik goed bij de DVD-speler passen...

Toch geen AKAI hoop ik ?

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #91 Gepost op: januari 21, 2004, 10:29:37 am »
Nee niet van AKAI maar van Provision (regiovrij). Mooi dingetje hoor...

Plaatje:

Display is echt heel mooi naar mijn mening. Mooie felle kleur enz.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #92 Gepost op: januari 21, 2004, 10:31:02 am »
quote:
op 21 Jan 2004 09:22:57 schreef Does:
* Met bier word verstaan: Grolsch premium pilsener.

Kijk zo hoort het

/me gaat ook een dvdspeler voor zijn verjaardah krijgen
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #93 Gepost op: januari 21, 2004, 10:35:01 am »
quote:
op 21 Jan 2004 10:31:02 schreef Alfredt:
[...]

Kijk zo hoort het

/me gaat ook een dvdspeler voor zijn verjaardah krijgen

Cool! Maar dan moet je ook een brander kopen.

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #94 Gepost op: januari 21, 2004, 10:38:14 am »
quote:
op 21 Jan 2004 10:35:01 schreef Does:
[...]

Cool! Maar dan moet je ook een brander kopen.

hehe, nee ik koop en huur gewoon DVD's.
Pinkeltjefan

Macguinness

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #95 Gepost op: januari 21, 2004, 10:38:25 am »
quote:
op 21 Jan 2004 10:29:37 schreef Does:
Nee niet van AKAI maar van Provision (regiovrij). Mooi dingetje hoor...

Pffff... Gelukkig !
Mijn eerste DVD speler was ook een AKAI, wat een pokkeding ! Gelukkig ging hij snel stuk zodat ik een nieuwe kon kopen.  

Wel lastig trouwens om een beetje leuke DVD speler te vinden die alles aankan, zie je eindelijk een leuke (en betaalbare) is ie weer niet regiovrij, en zie je eindelijk een regiovrije dan kan hij weer niet -R/RW aan of hij speelt geen SVCD.

Werd er helemaal gek van.  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #96 Gepost op: januari 21, 2004, 11:04:47 am »
Nu wil een brander gaan kopen trouwens maar nu zit ik met het volgende..
Hoe moet je dat doen met - en + enzo en wat is de meest voorkomende.. + of - ?
Ik snap er echt geen donder van. Wat zou mijn DVD-speler aankunnen enzo.. ?

Even help. Op tweakers word ik er nu ook niet echt wijzer van.

Zo te zien moet ik voor de + varianten gaan omdat die door de grote merken ondersteund worden. Maar ik kan dan net zo goed een + - RW kopen zeker?

Harm

• Hero Member
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #97 Gepost op: januari 21, 2004, 11:12:29 am »
quote:
op 21 Jan 2004 11:04:47 schreef Does:
Nu wil een brander gaan kopen trouwens maar nu zit ik met het volgende..
Hoe moet je dat doen met - en + enzo en wat is de meest voorkomende.. + of - ?
Ik snap er echt geen donder van. Wat zou mijn DVD-speler aankunnen enzo.. ?

Even help. Op tweakers word ik er nu ook niet echt wijzer van.

Zo te zien moet ik voor de + varianten gaan omdat die door de grote merken ondersteund worden. Maar ik kan dan net zo goed een + - RW kopen zeker?

Lees dit nieuwsje even door, en desnoods ook nog het bronartiken bij HWI. Waarschijnlijk ben je er dan wel uit . Kortom: DVD +/- geval nemen, dan zit je over een jaartje of twee in ieder geval niet achter de feiten aan te hobbelen .
"Books and cleverness! There are more important things - friendship and bravery!" - Hermione Granger

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #98 Gepost op: januari 21, 2004, 11:49:56 am »
Ja ik zou zo ie zo al een +/- nemen. Maar nu zit ik te denken... welke cdeetjes moet ik dan kopen eehj.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #99 Gepost op: januari 21, 2004, 11:59:17 am »
Wij hebben net de computeraanbieding van de Aldi gekocht (een uur geleden) maar ik heb compleet niet opgelet of er een + of - DVD brander opzit       Weet ik veel dat daar verschil in zit!

Weet iemand er meer van? Is dat een goede DVD brander?