Auteur Topic: [Weblog] Does  (gelezen 13204 keer)

Marloes

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #150 Gepost op: januari 23, 2004, 10:12:45 pm »
Doetsje is echt een meisjesnaam, hoor
[Prediker 7:29]

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #151 Gepost op: januari 23, 2004, 10:14:53 pm »
Live vanuit de luie stoel

Marloes

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #152 Gepost op: januari 23, 2004, 10:33:56 pm »

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #153 Gepost op: januari 23, 2004, 10:35:28 pm »
Hmm. Nee hoor, ik post niet meer in CF op dit moment. Post heel weinig.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #154 Gepost op: januari 23, 2004, 10:46:24 pm »
quote:
op 23 Jan 2004 21:54:11 schreef Does:
[...]

Naam van het meisje? Of wil je dat niet geven?

Vorig jaar kwam ze weleens bij jullie in de kerk.  
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #155 Gepost op: januari 23, 2004, 11:49:41 pm »
quote:
op 22 Jan 2004 13:40:22 schreef Pulpeet:
[...]

Heb ik ook eens mee geworsteld. Ik wilde m'n tv aan m'n laptop hangen. Het werkte pas toen ik bij www.svideo.com een goede kabel besteld had. Eerst had ik een kabel van mediamarkt, maar die leverde ook alleen zwart-wit beelden op. Conversie tussen al die verschillende videosignalen is blijkbaar niet zo makkelijk.
Ga je ook van s-video naar scart? Dan werkt dat voor jou misschien ook.

Precies hetzelfde probleem, ik heb ook zo'n kabel van de media markt. Jammer dat die kabel daar weer $25 kost
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #156 Gepost op: januari 23, 2004, 11:52:54 pm »
quote:
op 23 Jan 2004 19:18:52 schreef Does:
Ik heb deze middag de films lopen bekijken en het zijn allebei geen miskopen. Fucking Amal krijgt van mijn een 8 en Donnie Darko een 7,5. Zeker aan te raden deze beide films.

Mmm.. Donnie Darko heb ik ook al aantal weekjes in huis alleen nog niet gezien, zelfde geldt voor Being John Malkovich.

Fucking Amal wil ook graag een keer zien, die mag ik vast wel eens lenen
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #157 Gepost op: januari 24, 2004, 11:55:58 am »
quote:
op 23 Jan 2004 22:46:24 schreef Pleun:
[...]

Vorig jaar kwam ze weleens bij jullie in de kerk.  

Weet ik nog niks... Sarah?

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #158 Gepost op: januari 24, 2004, 12:09:45 pm »
En het is een.......

Nadat ik eerst Tave had gebeld gisteravond of die naar Terneuzen kwam en nog wat van plan was te gaan doen heb ik voor de 2e keer Fucking Amal lopen kijken met een vriendin. De desbetreffende wilde graag de film zien omdat zij Zweeds wil gaan leren (lijkt mij nou niet echt zo super maar het klinkt allemaal zo grappig). Toen de film afgelopen was besloot ik niet meer mee te gaan naar de stad en dat werd me niet zo in dank afgenomen. Nu heb ik nooit gezegd dat ik mee zou gaan maar hier word daar altijd wel van uit gegaan. Dus ga je een keer niet dan krijg je weer een hoop gezeur en gezwam. Ik kan er nou niet echt wakker van liggen.

Nog even moeders bellen hoe het nu staat met de bevalling. O.. de ontsluiting is 5 cm! Aaaaah wat gaat dat traag, zo ging ongeveer mijn reactie en ik kreeg pijn in mijn kruis. Nu besefte ik nog op tijd dat ik geen vrouw was en dat dus niet hoefde te doorstaan. Dat bracht mij op het idee om een kopje thee te zetten en een film te kijken op de Belg. Titel van de film ben ik kwijt maar op imdb kreeg hij een 7+. Ik viel in slaap en besloot maar te gaan slapen. 1 uur... hmm en ik dacht vroeg te gaan slapen!

Zo rond 11 uur word ik wakker en ga ik koffie zetten en besluit ik moeders nog een keer te bellen. Om 10 uur vanochtend is het geboren! Een meisje!! Waarop ik de opmerking plaats: "Weeral een meisje, ik word er moe van." Het meisje heet "Meike". Nu moet je je eens voorstellen dat donderdagavond de weeen waren begonnen en dat het pas vanochtend is geboren.

Gelukkig ben ik een man! :-7

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #159 Gepost op: januari 24, 2004, 12:28:12 pm »
Gefeliciteerd

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #160 Gepost op: januari 24, 2004, 12:53:06 pm »
quote:
op 24 Jan 2004 11:55:58 schreef Does:
[...]

Weet ik nog niks... Sarah?

Heel goed.

Meike is trouwens wel een grappige naam. Beter als Mieke.
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #161 Gepost op: januari 25, 2004, 11:08:38 pm »
Morgen weer eens een blogje tikken. Kom iig net uit Breda en ben retegaar. Maar de baby is zo cool!  :-7

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #162 Gepost op: januari 26, 2004, 09:01:46 am »
Hee oom Does!

Gefeliciteerd! Meike, leuke naam inderdaad.
Hoe is het met je zus?

Ik heb wel eens gelezen dat een bevalling evenveel energie kost als het ongetraind lopen van een marathon. Daar moet je wel even van bekomen...    
Bombus terrestris Reginae

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #163 Gepost op: januari 26, 2004, 09:36:54 am »
Wolkje? Nee, Meike

Gisteren was een dag dat eigenlijk een rustdag moest betekenen. Zondagmiddag nog even naar de kerk en daarna gelijk naar Breda. Nu was eigenlijk mijn plan voor gisteren om naar de jeugddienst in Vlissingen te gaan maar helaas ging dat niet meer door. Ik had een andere leuke verplichting namenlijk mijn zusje en nichtje bezoeken. De rit van Terneuzen naar Breda is routine geworden na tientallen malen te rijden en gaat heel vlot. Die tunnel is een heerlijk uitvinding, hoef je tenminste niet meer over dat vieze Antwerpen. Opzich ook wel weer lekker dat Antwerpen want als je daar rijdt dan besef je hoe mooi Nederland is. Vergelijk Antwerpen met Rotterdam en dan ga je spontaan lachen en krijg je een zeer chauvinistisch gevoel, althans ik. Nog maar niet te spreken over de stad Luik (liege is het Frans), dat is pas bagger. Maar daar kom ik natuurlijk niet want dan rijdt ik wel heel ver om.

Aankomst in Breda was zoals hedendag weer een rommeltje want ze zijn daar nu al jaren aan het werken lijkt het wel. Dus je word weer eens omgeleid en je mag overal 90 en het schiet niet op. Maar ja, Nederland is vol (Druk is een beter woord eigenlijk).

Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen ligt mijn zus daar een beetje gaar te zijn. 4320 gram weegt Meike. En dan te bedenken dat mijn zus de lengte heeft van Romaria ongeveer, 1.68 M. Veel respect. 36 uur heeft de bevalling in totaal in beslag genomen als ik me nu niet misreken maar het resultaat mag er zijn. Een wolk van een baby en Amalia kan haar borst nat maken want ze is bij lange na niet het mooiste kind ter wereld (flauw grapje die iedere ouder tegenwoordig maakt). Zo lief, ik ben zwaar onder de indruk weer.

Bezoekje was kort maar heel leuk en toen moest ik alweer naar huis. Oma mee in de auto en weer terug naar Terneuzen. Bedtijd was het zeker ware het niet dat Taxi Driver op tv was. Had de film nog nooit gezien en hij was zeker goed maar viel ongeveer een 15 min. voor het einde in slaap volgens mij. Jammer, weet ik
nog steeds het einde niet.

Nu even mijn schooltijd uitzitten tot 12:00.

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #164 Gepost op: januari 26, 2004, 09:56:14 am »
Dat is een forse meid! Geen wonder dat het even duurde!

(Ik woog minder dan de helft: net twee kilo, maar ik was te vroeg).

Was je zus ook nog erg, ahum, ingescheurd enzo?
Au, au, au! (en dan dáár gehecht worden!    )

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #165 Gepost op: januari 26, 2004, 10:48:35 am »
Heel goed Bee, ze is inderdaad ingescheurd en gehecht. Gebeurd vaker he. En ze heeft ruggenprik gehad maar dat is gelukkig ook allemaal goed gegaan. Op een gegeven moment moet je wel verdooft worden. Maar ga je bevallen dan moet je weer kunnen persen en dan komt opeens de pijn weer terug. Lijkt me heel leuk allemaal....

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #166 Gepost op: januari 26, 2004, 10:55:18 am »
Leuk stukje Does. Heeft iemand je wel eens verteld dat je grappig uit de hoek kan komen?  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #167 Gepost op: januari 26, 2004, 11:01:40 am »
quote:
op 26 Jan 2004 10:55:18 schreef Pleun:
Leuk stukje Does. Heeft iemand je wel eens verteld dat je grappig uit de hoek kan komen?  

Voor zover ik weet niet. Maar zou wel kunnen dat mensen dat wel eens tegen me zeggen.

Ik typ te snel want ik zie typvauten en van verbeteren word ik zo moe aangezien ik het heel druk heb op school.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #168 Gepost op: januari 26, 2004, 06:05:01 pm »
quote:
op 23 Jan 2004 17:18:47 schreef Does:
[...]

Spreek je nu tegen jezelf.
Ga even iemand anders corrigeren "meneer ik voel me beter als anderen".
Dank je.

The Lord gave and the Lord has taken away; may the name of the Lord be praised

Marloes

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #169 Gepost op: januari 26, 2004, 06:37:26 pm »
quote:
op 26 Jan 2004 09:56:14 schreef Bumblebee:
Was je zus ook nog erg, ahum, ingescheurd enzo?

Bumblebee, hier kun je je hart ophalen...
(Does mag natuurlijk ook kijken, dit is zijn weblog tenslotte. )

/ edit
Ik dacht dat ik je al gefeliciteerd had
Nou, dan bij dezen: hartelijk gefeliciteerd met je nieuwste nichtje, Does!
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2004, 07:04:57 pm door Marloes »

Santaarnpaal

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #170 Gepost op: januari 26, 2004, 07:01:29 pm »
Does nog gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.  
Ik heb het licht ook gezien, alleen staat er bij mij een paal onder.

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #171 Gepost op: januari 26, 2004, 07:19:36 pm »
quote:
op 26 Jan 2004 18:05:01 schreef Joesoef:
[...]

Tja, het is wel gewoon zo. Slaap lekker verder trouwens.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #172 Gepost op: januari 26, 2004, 07:46:38 pm »
.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #173 Gepost op: januari 26, 2004, 07:47:46 pm »
. grrr.. nog dubbelpost ook.. MARLOES  

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #174 Gepost op: januari 27, 2004, 10:20:08 am »
quote:
op 26 Jan 2004 18:37:26 schreef Marloes:
Bumblebee, hier kun je je hart ophalen.

Leuke site zeg!
Ik krijg spontaan jeuk aan m'n eierstokken.  

(Ladies en gentlemen of the jury, you will disregard the last remark)

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #175 Gepost op: januari 27, 2004, 11:40:40 am »
60,59,58.... shutdown

Gisteren had ik de discipline om half 8 uit mijn bed te komen aangezien ik alleen thuis was. Nu was het weer hetzelfde aleen moest ik er pas
uit om half 10 en dat deed ik dan ook. Om maar even aan te geven dat ik wel voor mezelf kan zorgen en dat ik de discipline kan opbrengen om
er uit te komen wanneer het moet. Dat ik vandaag om half 10 wakker werd was opzich best verwonerlijk te noemen gezien het feit de avond er
voor toch best doorgedronken is, en dan heb ik het niet over Coca Cola. Een vriend kwam op bezoek en we hebben wat lopen "socializen" en Donnie
Darko gekeken. Toch leuk dat je na 2 keer zien de film beter gaat begrijpen (maar dit is al overal bewezen dus ik vertel weer eens iets over oude koeien).

Vanochtend was het niet echt de wekker die mij wekte maar de telefoon die ging. Nu lag ik lekker in bed dus heb ik geen zin om de vaste telefoon op
te pakken want dan moet ik uit mijn bed dus die liet ik lekker doen. Als ze me willen spreken bellen ze me maar mobiel. En ja hoor, de gsm ging af.
Ma aan de lijn met de mededeling dat ik haar morgen op kan halen. Doen we denk ik dan. Moet ik nog een dag voor mezelf zorgen. Opzich niet erg maar
ik ben zo aardslui dat het koken er bij mij altijd inschiet en ik al snel voor de snelle hap kies. Slechte zaak, ik weet het. Laten we vanavond eens
gaan voor weer een soepbord vol met spinazie. Makkelijk en zo klaar. Het vult aardig maar om je buikje helemaal vol te krijgen eet ik daarna nog wel
wat boterhammen met kaas en/of noordzee salade (dit is zo lekker).

Maar om nu even toe te gaan naar de bedoeling van de titel... ik heb gisteren mijn pc eens geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Nu wist ik van het
Blaster-virus af. Maar had in de tussentijd (zolang als het bestaat) nog nooit mijn pc opnieuw opgezet met XP. Dus ik heb het geinstalleerd start mijn com
constant automatisch op. Ik kreeg er een beetje een zwaar hoofd in. Straks maar eens wat aan doen, fixblast.exe en windows update en klaar is piet.

Nu ga ik weer verder met mijn schooltijd uitzitten.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #176 Gepost op: januari 27, 2004, 12:24:58 pm »
quote:
op 27 Jan 2004 10:20:08 schreef Bumblebee:
[...]

Ik krijg spontaan jeuk aan m'n eierstokken.  

(Ladies en gentlemen of the jury, you will disregard the last remark)

Het zij je vergeven.

En Does, ik snapte Donnie Darko de eerste keer ook niet. Nu ook nog niet helemaal eigenlijk, but it's all about time travelling...

Wybo

• Zijlijnbemoeier
  • Ik ben principieel pragmatisch
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #177 Gepost op: januari 27, 2004, 12:28:48 pm »
Does : http://gathering.tweakers...ist_messages/727176///#30
de oplossing van je probleem is voorhanden
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #178 Gepost op: januari 27, 2004, 01:31:57 pm »
Wat ik graag wil delen (deel 3)

Macguinness

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #179 Gepost op: januari 27, 2004, 01:35:27 pm »
leuk.  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #180 Gepost op: januari 28, 2004, 09:15:32 am »
Je word er zo moe van...

Gisteren was een dag dat er weinig tot niets mee zat. De computer werkt niet (kom ik zo uitgebreid op terug) en het sneeuwt! Nu vind ik sneeuw heel mooi hoor maar niet als ik straks nog een paar kilometer moet gaan afleggen met de auto. Gladheid, ik heb er schijt aan (wie niet?). Ik heb trouwens wel in de sneeuw afgereden. Nu denk je van: Mag dat en kan dat? Kunnen kan het wel . Eigenlijk mocht ik toen niet afrijden omdat het te gevaarlijk zou zijn maar dat is de instructeur zijn beslissing. En hij was goed gehumeurd en bekeek me eerst nauwkeurig en vond dat ik het aankon. Ben ik ook eens een keer geslaagd voor een vleeskeuring. Nu nog mijn aankomende schoonouders overtuigen. Dit alles was een jaar en wat geleden (6 januari 2003).

Gisteren had ik problemen met mijn computer. Ik heb een Engelse versie van XP. Nu is het zo dat je tegenwoordig gelijk dat Blaster-virus hebt. Way the go Microsoft, zulke dingen ga je dan denken. Nu zou je dat irritante pokke virus moeten kunnen verwijderen via een patch en een programmaatje dat dat blast verwijdert. Nou... nu komt het! Die Patch valt constant aan het begin van de installatie uit! En ja het is de goede patch want als het niet de goede zou zijn geweest dan zou die niet eens starten maar een foutmelding geven. Nee hoor, hij
valt gewoon helemaal weg! Fixblast draaien daarna en dan zegt hij dat het virus weg is. 2 minuten later is daar het virus weer... Komt natuurlijk omdat die pokke patch niet geinstalleerd is omdat die computer dat niet doen. Nu ga ik vandaag snel voordat ik naar Breda ga mijn pc opzetten met een andere XP-cd. Dit keer maar dan de Nederlandse versie (dat is zou zout maar je moet wat). Kijken of het nu wel lukt. Ik kan die computer nu even niet missen want ik moet wat websites updaten en dat kan nu dus niet.

Toch vreemd en heel irritant.

Dan maar wat anders doen...

Filmpje huren is altijd een goede optie om te doen als er niks te doen is. Ik kan wel het huis gaan opruimen maar dat doe ik straks nog wel even. M.a.w. ik had daar geen zin in gisteren want ik was al zo pissig. De DVD die ik gehuurd heb droeg de naam: "Phonebooth". Het is een goede film! Het leuke van de hele film is trouwens dat het zich 95% van de tijd afspeeld in een telefooncel. Nu moet je niet gaan roepen dat telefooncellen saai zijn want dat is niet zo. Telefooncellen zijn juist heel cool! De film is trouwens een grote aanrader. Ik geef de film een 6,8.

Straks naar Breda, moeders ophalen etc. en die pokke computer goed krijgen.

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #181 Gepost op: januari 28, 2004, 09:42:21 am »
Dit even doen straks, dan herstart ie niet meer (of snap ik even iets niet).
Dan heb ik iig alle tijd om die windows update te draaien van 48 mb oid.

quote:
Als je PC de gehele tijd herstart, en je dus niet de mogelijkheid hebt om deze fix te downloaden, kan je tijdelijk de volgende workaround gebruiken:

Ga naar Start -> Uitvoeren (Run) en type in "services.msc"

Zoek de "Remote Procedure Call (RPC)" service op, en vraag hier de Eigenschappen (properties) van op.

Op de tab "Systeemherstel" (Recovery) zie je 3 velden staan voor fout 1 t/m 3 welke op "Computer opnieuw opstarten" ("Reboot system") staat - zet deze alle 3 op "Service Opnieuw Opstarten" ("Restart service").

Installeer nu de patch (zie bovenstaand lijstje)

Herstel de service in vorige staat.

NOTE: Het is belangrijk dat je de service weer terugbrengt in originele staat - een niet werkende RPC service geeft veel 'rare' problemen als een niet werkend clipboard, en een leeg control panel.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #182 Gepost op: januari 28, 2004, 10:21:08 am »
quote:
op 28 Jan 2004 09:15:32 schreef Does:
De film is trouwens een grote aanrader. Ik geef de film een 6,8.

Het is idd een relaxte film, maar een 6,8 voor een grote aanrader

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #183 Gepost op: januari 28, 2004, 10:27:43 am »
Tja, ik neem altijd de IMDB norm. Een 6.8 op IMDB is echt heel goed. Weet niet wat ie daadwerkelijk scoort op imdb maar ik geef hem een 6.8. Meer dan een goede film dus.

Edit..

Even opgezocht... hij krijg de volgende rating op imdb: 7.4/10 (12,739 votes)

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #184 Gepost op: januari 28, 2004, 03:34:46 pm »
quote:
op 28 Jan 2004 10:27:43 schreef Does:
Tja, ik neem altijd de IMDB norm. Een 6.8 op IMDB is echt heel goed.

nee hoor, niet heel goed als je het mij vraagt.. maar dat is mijn op.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #185 Gepost op: januari 29, 2004, 04:33:30 pm »

Schilderij van Does z'n nieuwe nichtje... Is't geen wolkske

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #186 Gepost op: januari 29, 2004, 05:18:17 pm »
Kunstwerkje van Ellen zie ik, wij hebben hem hier net ook bekeken en hij ziet er vetjes uit. Nu nog origineel zien, aldus Magic Bruurs.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #187 Gepost op: januari 29, 2004, 06:33:42 pm »
ze heeft al meer haar als Marc zie ik  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #188 Gepost op: januari 29, 2004, 06:57:43 pm »
Bevallingshaar...

Maar ze ziet er een beetje uit zoals Lies er uit zag.. en het is Mark..

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #189 Gepost op: januari 31, 2004, 10:52:04 am »
Zondag of maandag kan ik pas weer een blog schrijven dus de lezers zullen even geduld moeten hebben.

Picardijn

• Beati pauperes spiritu
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #190 Gepost op: januari 31, 2004, 03:03:49 pm »
quote:
op 29 Jan 2004 18:57:43 schreef Does:
Bevallingshaar...

Maar ze ziet er een beetje uit zoals Lies er uit zag.. en het is Mark..

Wat is bevalingshaar nou dan weer  
Ik heb een beugel en een buikje
Liefde is vreemd
Het is geen toeval de voorzienigheid.

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #191 Gepost op: februari 01, 2004, 05:40:41 pm »
quote:
op 31 Jan 2004 15:03:49 schreef Picardijn:
[...]

Wat is bevalingshaar nou dan weer  

Het eerste haar van het kind, dit valt meestal geleidelijk uit na de bevalling en dat is het dus aan het doen nu.

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #192 Gepost op: februari 02, 2004, 09:30:12 am »
Terneuzen -> Breda -> Rotterdam -> Terneuzen

Donderdag

Donderdag was een leuke dag. De computer is eindelijk gefixed nog voordat ik weg ging dus daar hoefde ik me ook geen zorgen meer om te maken. Ik heb gewoon een andere XP gebruikt van iemand anders (jammer genoeg in het Nederlands). Mijn eigen versie die in het Engels was werkte om een onverklaarbare reden niet meer. Dit tot groot ongenoegen van mijn persoontje zoals je de afgelopen 'blogjes' wel hebt kunnen lezen. Het irritante van deze XP-versie is, naast dat het in het Nederlands is, dat je een spatie moet gebruiken als je een aanhalingsteken wilt invoeren alvorens het aanhalingsteken zichtbaar word. Dat was in die andere XP (Engels) bij mij niet het geval. Weet niet waar ik dat moet uitzetten maar als iemand het weet dan hoor ik het graag en krijg je een bosje rozen van me.

Anyweejs... zo rond 2 uur ging ik maar eens door naar Breda. Nu doe je er met de auto een uur en een kwartier over om in Breda te zijn. Met de trein 2 uur op zijn minst! En dat is heel lang voor iemand die meer de auto gebruikt om zulke afstanden te overbruggen dan het openbaar vervoer. Eenmaal aangekomen in Breda kon ik eindelijk mijn nichtje weer eens zien en ik moet zeggen: Ik blijf het een wolk van een baby noemen.

Vrijdag

Vrijdag zou ik van Breda naar Rotterdam reizen maar dat was niet het geval. De heer Tave waarbij ik zou slapen moest zaterdagochtend zo vroeg uit zijn bed en hij was niet op het idee gekomen volgens mij om een 2e sleutel te maken voor zijn kamer. Ik moest als ik was blijevn slapen ook zo vroeg uit mijn bed en op straat zwerven. Hier had ik weinig zin in, wat een volledig debiel iets! Ik kon er de humor overigens wel van in zien. [inside joke] Tave moest natuurlijk even zijn broek nog in de was doen. [/inside joke] Ik ben maar in Breda gebleven en dat was ook heel gezellig natuurlijk. Beetje lopen darten en nog een auto op wezen halen (altijd leuk scheuren in zo'n oude golf).

Zaterdag

Zaterdag ben ik naar Rotterdam gereist waar ik eerst de HRO (locatie: Kralingse zoom) heb bezocht. Er was een open dag dus vandaar. Het beviel me wel alleen open dagen heb ik nog nooit spectaculair gevonden en deze was daar in geen uitzondering. Ben maar snel de stad ingedoken waar ik allereerst naar de MediaMarkt heb bezocht. Dat is een standaard ritueel (rituelen zijn altijd standaard maar dat even terzijde). Ik heb daar een cd van Woodstock en Enya gekocht (koopjes voor 3 euro p.st.). Deze cd's zijn dat geld meer dan waard, geloof me. Ik moest ook nog een cadeautje kopen voor mijn nieuwe nichtje natuurlijk dus heb ik dat ook maar even gelijk gedaan. Ik heb de dvd gekocht: Tiegetjes film. Past dan ook weer mooi in hun Disney-collectie.

's middags stond ik in de Perry Sport waar ik een longsleave van Adidas heb gekocht af te rekenen en opeens kwam daar Joesoef binnenlopen. Zo te zien had hij zijn portemonnee open getrokken voor wat gezelschap want er liep zowaar een vrouw naast hem. Ik helemaal verbaast natuurlijk. Naast de toondbank hingen dartspullen en Joesoef beweerde dat ik er naar zat te staren. Dat was niet het geval want ik zat te overwegen of ik die in sportsokken van Adidas zou gaan kopen die daarnaast hingen. Die waren namenlijk in de aanbieding en ik heb een serieus sokkengebrek. Ik raak die ondingen altijd kwijt binnen een week. Maar ik gaf Joesoef maar gelijk om mezelf een nutteloze discussie te besparen. Voor de rest heb ik nog een broek gekocht en wat drinken en dat was het dan weer wel. Joesoef is niet zo'n winkelfiguur want hij liep bij elke zaak te zuchten en te kreunen (en dat was niet van de opwinding). Joesoef jongen, schaam je niet want daar ben je man voor. Ik kon er smakelijk om lachen want ik vind winkelen best aangenaam en zo moeilijk was het vrouwtje niet dat er bij was. Al hield ze zich wel zichtbaar in omdat Joesoef zo heerlijk aan het zuchten was (dit alles gaat Joesoef ontkennen in de posts die volgen, dat is ook zo standaard).

's Avonds heb ik nog een pizza gegeten bij Joesoef en wilde ik naar Tave want ik had afgesproken met hem. Eerst zou het 5 uur worden, toen werd het 8 uur. Toen werd het opeens 9 uur. Dit kon ik nog wel hebben maar toen ging meneer iets te ver naar mijn idee door er 10 uur van te maken en uiteindelijk werd het half 11. Ik zat toen al in de Societeit op meneer te wachten. Tave was ook al aan het kreunen en zuchten en dat was ook al niet van opwinding. Waar heb ik dat eerder meegemaakt spookte het door m'n hoofd. Tave bood netjes zijn excuses aan, dat siert hem. Ik was voor de rest niet kwaad ofzo alleen een beetje pissig maar dat is snel over als je gewoon netjes sorry zegt oid. Die avond zouden we nog met Joesoef en zijn vrouwlijke aanbidster (euhm aanhangster ) wat gaan drinken in het centrum maar daar zagen we toch maar van af en hebben wat gebiert bij Tave. Daarna nog even "being John Malkovich" gekeken. Als je van rare en slappe humor houdt moet je deze film gaan kijken. Hij komt bij mij in het rijtje van "Honey, I Shrunk the Kids". Dat was ook al zo'n film waarvan ik dacht van: wat moet ik hier mee. Maar opzich was hij goed te doen alleen het einde heb ik niet
echt meer bewust meegemaakt geloof ik.

Zondag

Uitgeslapen en teruggereist naar Terneuzen. Paar eurootjes armer want ik hen een "Week-OV". Opzich niet erg hoor, geld moet rollen niet waar? Heerlijk thuis wat biertjes gedronken en een filmpje gekeken. Lekker slapen en sinds half 9 weer op school.

(Ik ben nu moe van het vele typen overigens, wat een vruchtbare dag weer vandaag).

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #193 Gepost op: februari 02, 2004, 12:07:59 pm »
ga naar start -> instellingen -> Configuratiescherm -> landinstellingen -> talen -> details -> toetsenbord wijzigen.

Alleen als je dat aanpast kun je dus ook minder makkelijk accenttekens op letters maken...
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #194 Gepost op: februari 02, 2004, 01:26:47 pm »
quote:
op 02 Feb 2004 12:07:59 schreef Alfredt:
ga naar start -> instellingen -> Configuratiescherm -> landinstellingen -> talen -> details -> toetsenbord wijzigen.

Alleen als je dat aanpast kun je dus ook minder makkelijk accenttekens op letters maken...

Boeiend, dat doe ik toch nooit en in Word zit zo'n mooie verbeteraar dus dat deed ik altijd zo..

Wybo

• Zijlijnbemoeier
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #195 Gepost op: februari 02, 2004, 01:41:48 pm »
ja ik ben gewoon gewend om direct na de " een spatie te doen
Pinkeltjefan

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #196 Gepost op: februari 02, 2004, 01:48:10 pm »
Tja en ik dus absoluut niet en zal wel even duren voordat ik daar aan gewend zou raken lijkt me.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #197 Gepost op: februari 02, 2004, 02:26:14 pm »
Leuk verhaal weer Does. Dit soort dingen is ook altijd leuk om later terug te lezen. 'Being John Malkovich' vond ik trouwens heel goed. Absurd maar goed. Van dezelfde scenarioschrijver (Charlie Kaufman) is 'Adaptation', die ik persoonlijk nog beter vond en óoit nog eens in m'n collectie wil hebben.

Joesoef

• Administrator ALG
    • Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #198 Gepost op: februari 02, 2004, 02:29:05 pm »
Valt nog mee dat Tave geen "Freddy got fingered" wilde kijken..  

Does

• Bekijk profiel
[Weblog] Does
« Reactie #199 Gepost op: februari 02, 2004, 04:07:40 pm »
quote:
op 02 Feb 2004 14:29:05 schreef Joesoef:
Valt nog mee dat Tave geen "Freddy got fingered" wilde kijken..  

:D!