Hallo vaneccles.
Bedankt voor je bijzondere reactie van 25 maart, op mijn exacte weergave van verschillende canons van de Kerkstaat Rome.
Nee, ik vrees niets, ik zie wel. Of ik nu vandaag moet "boeten" of straks, als de morele- en burger wetgever (Vaticaan + USA) daadwerkelijk haar ware gezicht zullen laten zien, alsdan haar Gezag "gewettigd" is en allenheersend(!).
Kijk, ik denk gewoon zo, dus mijn geest is al dat wat ik onderscheidelijk "zie" en "ervaar". Ze kunnen me -lichamelijk- doden, maar "geestelijk" niet. Door veel te schrijven, te bidden en Jezus Gerechtigheid me "eigen" te maken, denk ik dat ik uiteindelijk niet meer vatbaar ben voor andere argumenten, dan die welke de Heiland mij juist voorhoudt om Hem na te volgen juist niet een andere "Verlosser"; want dat kan niet!! Alhoewel het juist is, dat wij de volle kracht van Satan bij lange na, noch niet hebben ervaren (vandaar Openbaring 7 en Jezus als centrall punt daarin).
De Paus gaat op de verjaardag van de VN, volgend jaar - 25 juni 2005- bekend stellen dat zij alle "verloren" gemeentes weer binnen de Moederkerk zullen brengen. Tegelijkertijd heeft ze bekend gemaakt dat de zondag aanbeden dient te worden als een "dag voor God". Dat wil zeggen zij wil alles wat niet met "God" te maken heeft verbieden. Dus ook sport!
Zij heeft haar morele wetten daarvoor al gereed liggen.
Weet je trouwens dat de meeste bezoeken aan elkaar en overleggingen die de grote der aarde houden, gedaan worden in steden waar Maria ooit "verschenen" is? De KOningin van de Hemel staat heel centraal in de politiek als een leiddraad. De VN is een bolwerk van de toepassing van een typische "rooms-katholieke" achtergrond als het gaat om mystiek en geloof (en politiek vertrouwen) in een Puas als Koning van dit Grote Babel en de verschijningen die in verband gebracht worden met andere "grootheden" dan Jezus, die de Bijbel ooit heeft genoemd.
Gisteren heeft Bush nog bekendgesteld dat hij erg blij is met de toetreding van 10 landen tot de NAVO. Ik heb er op geantwoord en gezegd dat de terroristen straks alleen nog maar mensen zijn, die zich tegen de One World Order zullen verzetten, die waarlijk navolgers van Christus zullen zijn (morle wet) Zie Openbaring 12:17.
Ik heb nog geen antwoord. Maar een volledig leger, zwaar bewapend, hier in Europa en de VS , zonder al te veel andere "grote" wereldmachten is een beetje te veel van het goede. Maar in de essentie klopt het wel. Militairen worden opgeleid om "terroristen" te bestrijden. Natuurlijk die moet je wel hebben om een chaos-vredes structuur te gebruiken, teneinde je politiek doeleinden te -kunnen - bereiken. Figuranten en daadwerkelijke slachtoffers zullen straks, door Jezus onnavolgbaar aan de mensheid getoond worden.
Speel het spel, wordt er vaak gezegd, als er iets "kunstmatig" of "verheven" gesymboliseerd moet worden. Wel, het is een spel wat de wereldleiders ons voorhouden, zonder weerga en zonder wetmatigheid die in maar een sprankje licht van een Hemelse Verlosser kan staan; onnodig te zeggen dat Jezus niet bidt voor deze wereld, maar slechts tot de Vader, Zijn God, voor Zijn volk.
Deze wereld bereid zich voor op een oorlog tegen Gods volk.
Afgelopen week werde Paus nog gehuldigd met een Karel de Grote prijs. Een man die een fervent voorstander was van één Europees Rooms Rijk. Hij wilde zelfs van Keulen alvast een 2e Rome maken in zijn tijd. In onze tijdsgeest was Napoleon een fervent voorvechter en Adolf Hitler, die notabene het kerkrecht (daarvoor) tekende in 1933, onder het "alzoend" oog van Rome. En in de lijn van de Verwachting dus ook de Staatshoofden en ministers van al de regeringen daarna. En de Leider der wereld, de Koning van dat éne (Wereld-) rijk gniffelt nu, daar de Koningen der aarde Haar (Onreine vrouw) navolgt en zich stelt dat zij tegen zo'n macht (Beest) niets kunnen inbrengen.
In verbazing, volgen zij het na, hopende op haar vergeving en genade! Maar we zullen zien als Jezus het beeld aan ons tootnt, dat veroorzaakt zal worden als de 4 Engelen, die op de 4 hoeken der aarde staan; de "winden" los zullen laten; wie dan overleeft! (Openbaring 7)
Welaan een teken aan de wand. Ein Führer, Ein Reich und Ein Volk is dus iets wat niet ver van de boom valt als het om een Rijksappel gaat. Leider en Koning van Babylon is dan ook de juiste Titel voor de Bisschop van Rome, immers hij vertegenwoordigt het grote Babylon, zoals -notabene- Jezus zelf aangeeft in Openbaringen en wij het getal moeten berekenen daarvan.
En nu, op het einde der tijden, zien we langzaam maar zeker de laatste Profetieën aangaande die gegevens, langzaam maar zeker, in vervulling gaan.
Afgelopen Sabbat was ik in België en daar werd een lezing gehouden over de "huisgemeentes". Volgens br,. Denteneer een trouw en enorm kundig predikant, moet de gemeente van Jezus Christus zich voorbereiden op de verkondiging van het Woord, door via huisgemeentes te gaan werken.
De grote kerkgemeenschappen zullen steeds meer en meer in het Babylon verdwijnen en op dat fundament "één" worden.
Hij zei dat niet letterlijk maar wees op de tekortkomingen aangaande de indentiteit van de denominaties en niet in de laatste plaats die van de Adventkerk. Immers de mens zoekt gemeenschap en Satan zal d.m.v. valse leraars en -predikanten- de kerk (ook Adventkerk) binnensluipen en de leden het gevoel geven om éénheid te smeden (Oecumene) terwijl Jezus nu juist leert er van uit te gaan en één in Geest met Hem (Hemels Koninkrijk) te worden!.
Afin, Openbaringen leert dat alle Geloofsrichtingen in Babylon verdwijnen.
Vandaar dat Jezus zo duidelijk vraagt "uit te gaan" van haar. De trouw van het volk Israël werd ook niet door de synagoghe gevraagd, maar door een veeg bloed aan de deurpost van het eigen huis te strijken, zodat de Engel des Doods kon zien wie zijn huis op vaste grond had gebouwd (Geestelijk). Immers Jezus spreekt er over dat Hij ons huizen zal bouwen. Veilig in Jezus armen.
De boodschap was duidelijk. Van s'morgens 10.00 tot s'middags 17.00 hebben we les gehad vanuit Gods Woord en predikatie.
Ook aan de hand van Getuigenissen aangaande diverse onderwerpen en datgene wat er spoedig gaat gebeuren werden dingen geopenbaard.
Je kijkt wel vreemd op, als je boodschappen aangaande "de Beesten" die (ik) bijvoorbeeld hier plaatst, plotseling in volle waarheid door anderen worden bevestigd, in en andere situatie, maar volledig in het "Beeld" van de hedendaagse gebeurtenissen en waar Jezus dus, zonder enige omhaal centraal blijkt te staan, omdat de heilige Geest in alle Waarheid (Jezus) leert, in harmonie met de Heilige Schrift.
Ik heb het dus niet over menselijke aspecten of menselijke waarden die boven die van de Heiland zouden (moeten) stijgen. Niet de mens als individu stond centraal, maar de reddende Geest van (een reddend voorbeeld ;Jezus stond centraal ten dienste van de mens. En dat is Evangelie.
Geen Luther, geen Calvijn, geen Augustinus, geen Paulus, geen Mozes en geen Staatshoofd met allerlei mooie karaktereigenschappen en mooie en leuke uitspraken.
Ja, ik denk Vaneccles dat de trouwe Christenen (in welke denominatie zij ook zitten) vervolgd zullen worden. Satan zal zich verzetten tegen hen, die ondanks zijn valse voorstelling van zaken, toch Gods geboden en wet navolgen. Immers die zal dan pal tegenover die van hem staan. Zijn vasle getuigenis zal dan geopenbaard worden.
Dan zullen we kennis maken met de werkelijke kracht van Satan en zijn helpers en dan zal duidelijk zijn dat niet de ZON- dag (Brand Merkteken)maar de Sabbat (Zegel van een Hemelse God) het knelpunt van Satan is, die hij door zijn medestanders heeft laten verwijderen uit deze wereld. En we kunnen dan geopenbaard zien, wat er gebeurt met mensen die bewust en willens en wetens de Bijbel, de tijden en veranderde wetten aanvaarden en "blind" en "doof" navolgden; in plaats van te luisteren naar Jezus' oproepen Zijn wetten en geboden na te volgen;,