Auteur Topic: Dopen van adoptiekinderen in de GKV  (gelezen 4847 keer)

marijma

• Bekijk profiel
Dopen van adoptiekinderen in de GKV
« Reactie #50 Gepost op: februari 12, 2004, 10:56:43 am »
/ offtopic...Nou....ik wil toch hier nog even wat kwijt....ben nogal geschrokken van jullie reacties...dit was niet mijn bedoeling, laat ik dit even heel duidelijk stellen,  het was ook niet godslasterlijk bedoelt, ik hou veels te veel van God dus ik vind dit een zeer ernstige beschuldiging.
Bij dezen mijn oprechte excuus voor hoe ik ben overgekomen!!!!!!!!!
Net als Marnix al door had....het was niet mijn bedoeling om generaliserend over te komen....het was niet mijn bedoeling om mensen hier te kwetsen.
Ik had het over sommige mensen en daar bedoel ik ook sommige mee.
Inderdaad, ik praatte over mijn eigen ervaring (heb zelf in het verleden het geloof eens vaarwel gezegd omdat ik met een zgn. ZWARTE en VEROORDELENDE God ben opgegroeid). Ik weet nu beter...ik weet ook dat niet iedereen zo praat.
Heb me laten meeslepen omdat er in die richting dingen werden gezegd en het greep me zogezegd wat aan en zodoende....
Ik vind het wel heel erg dat mij de beschuldiging ten laste wordt gezegd van godslastering (jullie vatten het persoonlijk op, dat snap ik, maar godslastering is iets heel anders en dat weet je...) maar ik hoop dat jullie na deze uitleg mij vergeven en ook een beetje snappen waarom ik zo reageerde..../offtopic.

En nu weer terug naar het gewone onderwerp
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2004, 11:24:53 am door marijma »
Probeer niet perfect te zijn, maar probeer zo perfect mogelijk jezelf te zijn!

Peter

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: februari 12, 2004, 12:17:58 pm »

quote:

op 12 Feb 2004 10:56:43 schreef marijma:
Ik vind het wel heel erg dat mij de beschuldiging ten laste wordt gezegd van godslastering (jullie vatten het persoonlijk op, dat snap ik, maar godslastering is iets heel anders en dat weet je...)
Godslastering was een wat zwaar woord en ik snap ook wel dat je het zo niet bedoelt. Aan de andere kant: als we God proberen te vatten in onze kleinmenselijke kadertjes vind ik dat zonde tegen het derde gebod, ja. En volgens mij snap je best dat je met dit soort opmerkingen ook mensen tegen de schenen trapt.

Nou, zand erover.

Zwever

• Naar AziĆ« gevlogen
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: februari 12, 2004, 12:52:29 pm »
En ik wil nog steeds een leeftijdsgrens o.i.d. horen.

En wat misschien in het verlengde ligt: zouden slaven vroeger ook gedoopt worden?
Mission = finding out what God is doing, and joining in!

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: februari 12, 2004, 04:22:28 pm »

quote:

op 12 Feb 2004 10:56:43 schreef marijma:
/ offtopic...
Bedankt voor je excuses. Het is in ieder geval goed om niet bij elke oprisping dit soort dingen op te schrijven... Zeker niet als het over hypotethische gevallen of uitzonderingen gaat. Maar laten we weer ontopic verder gaan.  ;)