door Does op 28 Feb 2004 12:26 quote
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 28 Feb 2004 11:11:42 schreef Pleun:
Ik heb een afkeer van alle Nederlandstalige muziek, dus Boudewijn luister ik ook niet. Sorry Boud
--------------------------------------------------------------------------------
Toch jammer want Nederlandse muziek is toch niet verkeerd, ik noem Boudewijn de Groot, Spinvis, Andre Hazes.
Rare jongens die GKv-ers
Riemer Lap
Sta eens stil bij het werk aan De Weg
door Riemer Lap op 28 Feb 2004 13:46 quote edit
quote:
op 28 Feb 2004 12:26:55 schreef Does:
[...]
...ik noem Boudewijn de Groot, Spinvis, Andre Hazes.
ik vul graag aan met: Acda en de Munnik, het Goede Doel, Kadanz, Krezzip, Ilse de Lange en Anouk (twijfelaars, zijn engelstalig maar wel goed), de Poema's, NUHR, Rob de Nijs, Paul van Vliet, Robert Long, Herman van Veen en Lori Spee(ook weer engelstalig maar wel goed).
En natuurlijk de onderlaag: Frans Bauer ( Yek) en andere smartlappers (idem Yek)
http://www.pgbservice.nl Omdat je zelf zorgt voor je zelfzorg
Does
Kampioen 2003/2004
door Does op 28 Feb 2004 13:49 quote
quote:
op 28 Feb 2004 13:46:41 schreef Riemer Lap:
[...]
Acda en de Munnik, het Goede Doel, Kadanz, Krezzip, Ilse de Lange en Anouk (twijfelaars, zijn engelstalig maar wel goed), de Poema's, NUHR, Rob de Nijs, Paul van Vliet, Robert Long, Herman van Veen en Lori Spee(ook weer engelstalig maar wel goed).
Misschien leuk idee om een topic te openen over de Nederlandse Muziek?
quote:
En natuurlijk de onderlaag: Frans Bauer ( Yek) en andere smartlappers (idem Yek)
Woorden niet aan vuil maken!