Hm, ik trek het me soms wel wat aan (en als mensen dat soms onnozel vinden, trek ik me dát nou weer NIET aan

)
Soms is commentaar in je ogen onterecht, gebaseerd op onvolledige informatie, of gewoon vervelend en bot. Ik heb vaak genoeg felle reacties gehad van mensen die het niet met me eens waren, maar dat kan me niets schelen want dat doe ik ook. Het maakt ook niet uit als mensen mij naief, een kletskous en een boekenwurm noemen want dat is waar.
Als je inderdaad vindt dat je iemand niet kunt leren kennen via Internet, dan kan ik me voorstellen dat het je niet interesseert. Maar ik heb het idee dat je iemand wél (een klein beetje) leert kennen. Ik weet van sommige mensen hier meer dan van mensen die ik iedere dag IRL spreek, bijvoorbeeld sommige collega's. Daarvan weet ik niet van wat voor eten ze houden, en van wat voor soort boeken, films en meisjes. Wat voor jeugd ze hebben gehad en hoe (en óf) ze in hun geloof staan. Als ze niet liegen tenminste.
Regelmatige posters zoals jullie, en Wilhelmina enzo, die kun je best een beetje kennen.
Uiteraard is het een vertekend beeld, maar is het dat IRL niet ook? Als je iemand in de kroeg ontmoet ben je dan altijd, helemaal, 100% jezelf zoals je tegen je broer of zo zou zijn? Als iemand in de kroeg op me afkomt en zegt "Goh, wat ben jij een lelijke trol" dan zou ik daar niet echt vrolijk van worden zelfs al kennen we elkaar helemaal niet. (Dit is nooit gebeurd trouwens, for the record

)