quote:
op 18 Mar 2004 23:38:56 schreef Mezzamorpheus:
Ik dus niet. Vooral op die dance/trance-feesten is de duivel keihard aan het werk (meer of minder subtiel). Het leven draait meer dan om eens lekker uit je dak gaan.
Ik zeg niet dat je niet meer mag feesten als christen, maar doe dat dan op een verantwoord feest waarvan je weet dat je niet uit je bol gaat op nummers waar je je God een verdriet mee doet of erger.
euhm. wie zegt dat die muziek slecht is? veelal is er geen tekst in die nummers te vinden, die kan dus al niet verkeerd zijn
voor nummers als "dance with the devil" heb ik altijd al een sterke afkering gehad, en daar kan ik ook niet op uit mijn dak gaan. (dit in tegenstelling tot, helaas, sommige andere christelijke jongeren)
Ik vroeg me gewoon af:zou je daar willen zijn als Hij terug komt?
ik kon en kan op die vraag nog geen antwoord geven. Voor mijn gevoel is er niks mis mee, maar mijn gevoel wil me ook nog weleens bedriegen.
Er wordt namelijk veel geroepen van: ja slechte sfeer daar etc. maar is het mogelijk je daar niet mee in te laten en toch te genieten van een dergelijk feest?
(weet uit ervaring dat veel mannelijke personen zich daar uitermate lopen te verlekkeren aan het vrouwelijk schoon e.d. en dat er ook nog wel eens drugs gebruikt worden)