quote: Does schreef op 06 april 2004 om 15:54:Ik geef je 4 dingen waarvan je kan zeggen dat het tijdvulling is. Welke komt voor jou op nummer 1 en waarom. Het gaat er dus niet om welke op nummer 1 zou moeten komen maar welke bij jou op nummer 1 altijd komt. Wel een beetje eerlijk zijn graag. Ik geloof trouwens toch niet dat Gods Woord bij velen op nummer 1 komt, je bent nu eenmaal een mens.
De 4 dingen:
- Boek lezen
- Bijbel'studie'
- Film/TV kijken
- Muziek luisteren
Muziek kan altijd want je doet andere dingen als je er naar luistert....
De rest gaat hap-snap omdat ik steeds weer wat anders moet doen.....
Dus ik kijk TV als ik net even zit en er is iets voor wat ik wel leuk vind en de rest kijkt er naar. Als ik zelf wat wil kijken zeggen de kinderen al gauw: 'Wil je dat echt zien?....'
Bijbelstudie doe ik ook tussendoor (als er een onderwerp op het forum aan de orde komt

verdiep ik me er even in en pak er bijv,. een boek bij uit de boekenkast....)
'Gewoon' bijbellezen kan ik altijd heel moeilijk 'gedisciplineerd' doen.... Eigenlijk moet je er gewoon tijd voor 'maken'.... (Eerlijk he?)
Maar de rest kom ik ook niet echt aan toe dus valt het niet
erg uit de toon

Een gewoon boek lezen doe ik eigenlijk helemaal niet op het moment...al jaren dus niet eigenlijk, wegens het hap-snap gebeuren, dat leest niet prettig..... (dus ik kijk altijd m'n ogen uit op chatforums waar iedereen even opsomt wat ze gaan lezen of gelezen hebben.....)
En dat voor iemand uit het 'boeken'vak-vroeger zat ik altijd in de bieb en heb er ook nog (even zeg ik nu) m'n werk van gemaakt.....
Dus 1 muziek
2 bijbel'studie' /tv-film kijken
3 boeken lezen
Maar eigenlijk heb ik dus niet echt een volgorde......