Auteur Topic: Een gebed voor mij...?  (gelezen 929 keer)

doubtfull

• Bekijk profiel
Een gebed voor mij...?
« Gepost op: april 10, 2004, 10:44:40 pm »
Beste mensen,

Ik zwerf sinds vanavond een beetje over dit forum heen zoals ik al mijn levenlang zwerf in de zoektocht naar God, misschien niet perse jullie goed, maar een God voor alle mensen. Een onmettelijke kracht in intelligentie, vormgeving en leven.

Waar God precies is weet ik niet? Ik heb de bijbel gelezen, de tao, de kor-an enz. enz. en de waarheid kan voor mij prima in het midden liggen. Ik weet het niet en ik zou zo graag God willen voelen...

Als je wilt bidden voor mij? Bid dan opdat ik God mag "ontmoeten". Ik ben zo wanhopig opzoek en ik kan Hem maar niet vinden.

Bedankt
een doler

Mientje

• Hero Member
  • Hij is opgestaan !
    • Bekijk profiel
Een gebed voor mij...?
« Reactie #1 Gepost op: april 10, 2004, 10:54:52 pm »
Beste Doubtfull,
Natuurlijk zullen wij voor je bidden, toevallig wordt er in een ander topic een oproep gedaan voor wie er gebed nodig heeft.

Maar je kunt ook zelf vanavond voor je bed knielen en gewoon aan God vragen of Hij zich aan jou wil openbaren.

EN GOD  LAAT GEEN BIDDER STAAN ! Ik verzeker je dat je antwoord krijgt.

Ik wens je alvast gezegende Paasdagen.
Wees blij in de Heer en zingt verheugd, Amen, Halleluja !

Priscilla en Aquila

• Hero Member
  • u hebt Mijn woord bewaard
    • Bekijk profiel
Een gebed voor mij...?
« Reactie #2 Gepost op: april 10, 2004, 11:29:46 pm »
quote:
doubtfull schreef op 10 april 2004 om 22:44:
Beste mensen,

Ik zwerf sinds vanavond een beetje over dit forum heen zoals ik al mijn levenlang zwerf in de zoektocht naar God, misschien niet perse jullie goed, maar een God voor alle mensen. Een onmettelijke kracht in intelligentie, vormgeving en leven.

Waar God precies is weet ik niet? Ik heb de bijbel gelezen, de tao, de kor-an enz. enz. en de waarheid kan voor mij prima in het midden liggen. Ik weet het niet en ik zou zo graag God willen voelen...

Als je wilt bidden voor mij? Bid dan opdat ik God mag "ontmoeten". Ik ben zo wanhopig opzoek en ik kan Hem maar niet vinden.

Bedankt
een doler

Natuurlijk willen we voor jou bidden.......hopelijk vind je hier op dit forum richtingaanwijzers die je de weg wijzen....naar de levende God, juist in deze tijd wordt door christenen aan Jezus gedacht die ook voor jou naar de aarde kwam als Zoon van die levende God......om te sterven ook voor jou....
Dit staat in de bijbel o.a. in een profetie in Jesaja 53....

6 Wij allen dwaalden als schapen, wij wendden ons ieder naar zijn eigen weg, maar de HERE heeft ons aller ongerechtigheid op hem doen neerkomen.

Hier staat dat alle mensen die zonder Hem leven dwalen of dolen als schapen we kunnen zelf niet de goede weg vinden..... Maar God heeft de weg ons gewezen door Jezus Christus die onze ongerechtigheden op zich nam en de weg naar God toe zo vrij heeft gemaakt..
Als je Hem echt zoekt zegt Jezus Zelf in de evangelieen dat Hij Zich laat vinden....

Mat 7,7
Bidt en u zal gegeven worden; zoekt en gij zult vinden; klopt en u zal opengedaan worden.
Mat 7,8
Want een ieder, die bidt, ontvangt, en wie zoekt, vindt, en wie klopt, hem zal opengedaan worden.

Als je zo wanhopig op zoek bent zegt Hij ook tegen jou:
Mat 11,28
Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven;
« Laatst bewerkt op: april 10, 2004, 11:30:19 pm door Priscilla en Aquila »
Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.   Wie overwint, hem zal Ik maken tot een zuil in de tempel mijns Gods en hij zal niet meer daaruit gaan

rinuz

• moi
    • Bekijk profiel
Een gebed voor mij...?
« Reactie #3 Gepost op: april 11, 2004, 03:04:44 pm »
GOD,JEZUS is zo groot,hij ziet omm naar jou en mij.
Wij zijn immers geschapen door hem.
hij wil z'n schepselen niet de dood injagen,maar wil ze altijd laten leven.

God had een bloederige oplossing.
Door zich als mens te laten kruisigen,maaaaaaaaar bovenal de DOOD te overwinnen.
Door op
te
staan uit het graf,heeft de duivel geen macht meer.Halleluja JEZUS LEEFT
Alleen door JEZUS

lonneke

• Bekijk profiel
Een gebed voor mij...?
« Reactie #4 Gepost op: april 11, 2004, 05:36:13 pm »
Je hebt God al gevonden.

Mulat

• Bekijk profiel
Een gebed voor mij...?
« Reactie #5 Gepost op: april 12, 2004, 06:30:42 pm »
Als je Hem echt zoekt zal je Hem vinden, wij zullen voor je bidden. Maar je mag zelf ook bidden, God laat geen bidder staan!

Joeri

• love me for i am not loveable.
    • Bekijk profiel
Een gebed voor mij...?
« Reactie #6 Gepost op: april 12, 2004, 08:21:15 pm »
gebeden
Als iemand bidtijd over hebt, bid dan dat die enorme angst en droefheid en leugens van satan weggaan, dat ik een wezen van liefde,blijdschap en waarheid moge worden. geef me kansen god vergeef me. ik dank je.